• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1949, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-36-przejazdach-w-wielkopolsce-2826

Bezpieczniej na 36 przejazdach w Wielkopolsce

29.06.2015

W Wielkopolsce pierwszy etap modernizacji obejmuje 10 przejazdów w powiatach: gostyńskim (3), kolskim (3), gnieźnieńskim (1), chodzieskim (1), ostrowskim (1) i wągrowieckim (1). Na wszystkich zamontowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-bydgoszcz-glowna-54-mln-zl-na-komfortowe-perony-2950

Stacja Bydgoszcz Główna – 54 mln zł na komfortowe perony

07.12.2015

przejście podziemne Na bydgoskiej stacji całkowicie wyremontowano przejście podziemne do peronów 2,3,4,5. Usunięto starą okładzinę ścian i obecnie w jej miejscu są teraz trwałe i estetyczne płyty granitowe [...] oznakowanie m.in. piktogramy, wskazujące drogę. W ramach modernizacji peronów PLK wymieniły również ponad 3 km toru. Na modernizację peronów PLK przeznaczyły 54 mln zł. Prowadzone prace współfinansowane są przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/analiza-marketingowa-linii-jelenia-gora-8211-szklarska-poreba-761

Analiza marketingowa linii Jelenia Góra – Szklarska Poręba

22.04.2010

Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 3 – Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku, Działanie 3.2. Transport i Infrastruktura Kolejowa. Informacje dla mediów Mirosław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-przetargowe-modernizacja-stacji-wroclaw-glowny-659

Postępowanie przetargowe: modernizacja stacji Wrocław Główny

17.11.2009

wykonania zamówienia: 23 tygodnie od daty rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy. W postępowaniu wpłynęły 3 oferty: 1. ARCADIS Sp. z o.o., ul. Puławska 182; 02-670 Warszawa kwota: 168.523,03 euro netto (podatek [...] 40-857 Katowice kwota: 229.158,06 euro netto (podatek VAT: 50.414,77 euro), 279.572,83 euro brutto, 3. Konsorcjum firm: SENER Sp z o.o., ul. Marszałkowska 76; 00-517 Warszawa (Lider); SENSR INGENIERIA Y

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debica-zyskuje-lepszy-dostep-do-kolei-2684

Dębica zyskuje lepszy dostęp do kolei

09.12.2014

Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z UE to ok. 2.3 mld PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy rzecznik@plk-sa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-przetargowe-na-lcs-ilawa-823

Postępowanie przetargowe na LCS Iława

02.08.2010

ych odcinkach: - odcinek nr 1 - granica LCS do st. Iława, - odcinek nr 2 – st. Iława, - odcinek nr 3 - od st. Iława do granicy LCS Odcinek nr 1 - modernizacja układów torowych wraz z modernizacją podtorza; [...] przytorową, - budowa nowych skrzyżowań dwupoziomowych, - odbudowa skrzyżowań dwupoziomowych. Odcinek nr 3 - modernizacja układów torowych wraz z modernizacją podtorza; odwodnienia i infrastrukturą przytorową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-w-ramach-modernizacji-linii-nr-401-818

Kolejna umowa w ramach modernizacji linii nr 401

30.07.2010

przejazdu z kat. A na kat. B, 3. przebudowy stacji Kliniska: - likwidacja zbędnych rozjazdów i torów, - wymiana rozjazdów, - budowa nowego peronu jednokrawędziowego między torami Nr 1 i 3, - wykonanie przejścia

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/statut-sieci-kolejowej

Statut Sieci Kolejowej

1.2. Wykaz odcinków linii stanowiących infrastrukturę nieczynną POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 39 KB 1.3. Wykaz odcinków linii stanowiących infrastrukturę, dla której nie jest opracowywany rozkład jazdy POBIERZ [...] rozmiar pliku: 34 KB 2. Wykaz torów głównych dodatkowych na stacjach POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 302 KB 3. Wykaz innych dróg kolejowych POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 1 MB 4. Wykaz elementów infrastruktury kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najpierw-sufit-rusza-kolejny-etap-budowy-dworca-fabrycznego-1943

Najpierw sufit! Rusza kolejny etap budowy dworca Fabrycznego

21.05.2013

120 metrów i głębokości 8 metrów. Łącznie przy budowie stacji przewiduje się wywiezienie 1,5 mln m3 gruntu. Kolejnym etapem budowy było wykonanie ścian szczelinowych. Z zaplanowanych ścian o powierzchni [...] do podtrzymania płyty stropowej stacji. Do konstrukcji dworca zaplanowano wykorzystanie ok. 70 tys. m3 betonu i ok. 10 tys. ton stali na zbrojenia. Budowa hali peronowej dworca Łódź Fabryczna zaczęła się [...] Plac na którym jest wylewana płyta stropowa ma wielkość boiska piłkarskiego, został podzielony na 3 części, a każda z nich na kilkanaście działek roboczych. Prace będą polegały na wylewaniu, warstwa po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lublin-glowny-szybciej-i-wygodniej-do-pociagu-i-przez-stacje-5003

Lublin Główny: Szybciej i wygodniej do pociągu i przez stację

16.09.2020

stacji Lublin Główny zwiększa komfort obsługi podróżnych. Pasażerowie korzystają z nowego peronu nr 3 oraz jednej krawędzi peronu nr 2. Nowe perony są wyższe, co ułatwia wsiadanie i wysiadanie z pociągu [...] wiatę. W marcu 2021 r. wszystkie perony na stacji Lublin Główny będą utrzymane w standardzie peronu nr 3. Będą dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Sprawny ruch pociągów [...] Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...165166167168169170171172173174...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1691 do 1700 z 1949.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook