Wyniki wyszukiwania
Ich budowę poprzedziło rozebranie elementów starej, wyeksploatowanej budowli. Wykonawca pracuje teraz przy budowie pięciu nowych betonowych przęseł. Na nich zostaną ułożone dwa tory. Wykonano już roboty
PRZECZYTAJmiędzy innymi czas przejazdu na trasie Poznań - Kraków – niecałe 5 godzin, czyli o 45 minut krócej niż teraz. Szybciej pojedziemy również ze stolicy do Bielska – Białej, Olsztyna, Bydgoszczy. Wraz z zakończeniem
PRZECZYTAJtowarowych na Śląsku i w rejonach przeładunkowych. Z myślą o wykonawcach zarządca infrastruktury już teraz – przed ogłoszeniem przetargów – prezentuje listę 36 zadań na swojej stronie internetowej. Kontakt
PRZECZYTAJjest stacja Łódź Widzew, na której w szybkim tempie wyrosło zadaszenie na nowym peronem nr 3, a teraz trwa jego rozbudowa aż do budynku dworca. Po zakończeniu modernizacji peronów na stacji Łódź Widzew
PRZECZYTAJJastrzębnej, Lewkach, Suchowolcach i Czeremsze. Wyremontowane i czytelnie oznakowane perony zapewniają teraz lepszy dostęp do pociągów. Odnowiono i sprawdzono też pod kątem bezpieczeństwa przejścia dla pieszych
PRZECZYTAJjuż w ubiegłym roku, a cykl intensywnych szkoleń sokiści przeszli cztery lata temu przed Euro 2012. Teraz, przed Światowymi Dniami Młodzieży, funkcjonariusze znów się szkolą. Intensywne kursy zakończą się
PRZECZYTAJPasażerowie na stacji korzystają już z nowych dwóch kładek z windami oraz schodów ruchomych. Teraz prowadzimy kolejne prace – wdrażamy system dynamicznej informacji pasażerskiej. Wymieniamy wyświetlacze
PRZECZYTAJ11 marca korekta rozkładu jazdy
10.03.2018
– Szczecin Gł. – Kraków Płaszów, będzie teraz dodatkowo miał postój w Opocznie Płd. Natomiast pociąg TLK Kresowiak relacji Wrocław Gł. – Warszawa będzie teraz kursował częściej, poza dniami roboczymi
PRZECZYTAJKorekta rozkładu jazdy, 11 marca
01.03.2018
– Szczecin Gł. – Kraków Płaszów, będzie teraz dodatkowo miał postój w Opocznie Płd. Natomiast pociąg TLK Kresowiak relacji Wrocław Gł. – Warszawa będzie teraz kursował częściej, poza dniami roboczymi
PRZECZYTAJpociągów. Dotychczas brak trakcji elektrycznej wymagał zmiany lokomotyw i wydłużał czas przejazdu. Teraz skrócony może być czas przejazdu i zwiększona przepustowość linii. Na 27-kilometrowym zelektryfikowanym
PRZECZYTAJ