Wyniki wyszukiwania
społecznej", trzecim celem horyzontalnym NSRO: "Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i społecznej mającej podstawowe znaczenie dla wzrostu konkurencyjności Polski" oraz celem głównym POIiŚ: "P [...] służących ochronie środowiska; • zasilania odbiorów nietrakcyjnych (LPN); • budowy ekranów akustycznych. Celem modernizacji jest dostosowanie korytarza E 30 do warunków technicznych wynikających z umów AGC i AGTC
PRZECZYTAJWrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem całego projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa [...] linii kolejowej E 30 /C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 : wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJWrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem całego projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa [...] ja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30: wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJWrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem całego projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa [...] a linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 : wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJproces przejęcia Spółki, odpowiedzialnej za zarządzenie terminalem w Małaszewiczach, w zgodzie z celem postawionym przez Resort Infrastruktury.
PRZECZYTAJKrynica Forum 2022 z udziałem PLK
19.10.2022
2022 – Wzrost i Odbudowa to międzynarodowe wydarzenie łączące biznes, politykę i świat nauki. Jego celem jest wzmacnianie bezpieczeństwa, dobrobytu, społecznej spójności oraz pozycji gospodarczej Polski
PRZECZYTAJdużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław i przedstawiciele PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Celem spotkania jest przedstawienie przebiegu wytyczonych wariantów pierwszej polskiej linii dużych prędkości
PRZECZYTAJprzejazdów kolejowych w poziomie szyn, na sześciu liniach kolejowych na terenie województwa lubelskiego. Celem projektu jest unowocześnienie infrastruktury kolejowej regionu oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu
PRZECZYTAJprzejazdy pociągów towarowych. – Naszym celem jest kolej bezpieczna, komfortowa i przewidywalna. Wszelkie nasze wysiłki inwestycyjne są ukierunkowane na ten cel. Do 2023 r. zmodernizujemy w sumie 9000
PRZECZYTAJProgramu Przystankowego w województwie świętokrzyskim. Rządowy Program dla lepszej komunikacji kolejowej Celem „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeci [...] inwestycyjne umożliwią podróżnym dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. Na ten cel przeznaczono 1 mld zł. Środki zostaną wykorzystane m.in. na wybudowanie lub zmodernizowanie przystanków
PRZECZYTAJ