Wyniki wyszukiwania
remont 50 nisz, modernizację mostu i 5 wiaduktów stalowych, remont murów oporowych oraz wymianę około 3 km toru. W ramach modernizacji odnawiany jest tunel stacyjny, przejścia pod torami i przejazdy kolejowo
PRZECZYTAJ– Gdynia i Glincz – Kartuzy. Natomiast w rejonie stacji Kartuzy powstanie łącznica o długości ponad 3 km, która umożliwi połączenie linii Somonino – Kartuzy i Glincz – Kartuzy bez zmiany kierunku jazdy
PRZECZYTAJkolejowego nad Odrą w Opolu. Prace projektowe potrwają do końca lipca przyszłego roku. Wartość umowy 3,8 mln zł; dofinansowanie ze środków unijnych CEF przeszło 2,4 mln zł. Wykonawcą jest konsorcjum SYSTRA
PRZECZYTAJCMK – półmetek intensywnych prac
26.07.2017
pociągów z prędkością nawet do 230 km/h – podobnie jak na stacji Olszamowice. Rozjazdy są montowane w 3 blokach i transportowane na specjalnych platformach z wychylnym pudłem. To skraca czas montażu i gwarantuje
PRZECZYTAJodcinek linii kolejowej nr 1 z Warszawy do Katowic, tzw. „Wiedenki”. Wykonane dotychczas prace za ponad 3 mld zł brutto już zapewniają szybkie połączenia pasażerskie oraz sprawny przewóz towarów. Pasażerowie
PRZECZYTAJPLK zmodernizują około 70 km torów i 11 przejazdów kolejowo - drogowych. Przebudowane zostaną również 3 mosty, w tym wybudowany zostanie nowy most nad rzeką Bug i drugi tor na szlaku Prostyń Bug – Małkinia
PRZECZYTAJjuż rozbudowa stacji Warszawa Gdańska i prace na Moście Gdańskim. W Warszawie przebudowane zostaną 3 przystanki i powstaną 2 nowe. Przystanek Warszawa Koło stanie się dużym zintegrowanym centrum przesiadkowym
PRZECZYTAJremontuje tysiące km linii kolejowych, czy modernizuje 1400 przejazdów i 3000 rozjazdów kolejowych za sumę 3 miliardów złotych. – Wszystkie przejazdy kolejowo-drogowe są bezpieczne. Niezależnie od kategorii,
PRZECZYTAJbrutto; Część B zamówienia – 6.002.400,00 PLN brutto; Część C zamówienia – 6.125.400,00 PLN brutto. 3. Konsorcjum w składzie: Scott Wilson Sp. z o.o. , ul. Rejtana 17, 02-516 Warszawa (Lider) URS Scott
PRZECZYTAJgo Systemu Sterowania Ruchem Kolejowym (ETCS). Kolejny rozdział rozwoju kolei w Polsce dokonał się 3 października 2011 r. Zarząd PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przyjął wariant przebiegu pierwszej linii
PRZECZYTAJ