• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1912, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-oferty-cenowe-na-dworzec-lodz-fabryczna-1251

Znamy oferty cenowe na dworzec Łódź Fabryczna

08.04.2011

budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech [...] miejscu będzie znajdował się dworzec autobusowy oraz kolejowy, przygotowany do obsługi kolei dużych prędkości i otoczony przestrzenią komercyjną wysokiej klasy, a wszystko to na dwóch poziomach w głąb ziemi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-infrastruktura-kolejowa-w-ramach-zintegrowanego-systemu-transportu-zbiorowego-w-aglomeracji-krakowskiej-1244

Lepsza infrastruktura kolejowa w ramach „Zintegrowanego systemu transportu zbiorowego w aglomeracji krakowskiej”

06.04.2011

osiągną prędkość 70 km/h. Na przedmiotowej linii, z uwagi na zły stan obiektów inżynieryjnych i toru zlokalizowanych jest siedem ograniczeń eksploatacyjnych (trzy odcinki z ograniczeniem prędkości do 20

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gsm-r-w-polsce-staje-sie-faktem-1241

GSM-R w Polsce staje się faktem

06.04.2011

nr 282 na odcinku Miłkowice – Węgliniec i nr 295 na odcinku Węgliniec – Bielawa Dolna. Maksymalna prędkość pociągów na odcinku wdrożeniowym wynosi odpowiednio: dla osobowych 160 km/h, a dla towarowych 120

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-milionow-zlotych-na-urzadzenia-sygnalizacyjne-na-linii-wroclaw-poznan-1239

Ponad 100 milionów złotych na urządzenia sygnalizacyjne na linii Wrocław - Poznań

29.03.2011

pociągów z prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej [...] dwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trojporozumienie-dla-lodzi-i-pasazerow-kolei-1238

Trójporozumienie dla Łodzi i pasażerów kolei

29.03.2011

włączenie przebudowanego dworca do obsługi linii średnicowej i przebiegu przez Łódź kolei dużych prędkości. W ramach porozumienia strony zobowiązują się do ścisłego współdziałania w celu prawidłowej i terminowej [...] inżynierii finansowej przy budowie obiektu, który stanie się również pierwszym elementem kolei dużych prędkości w Polsce.” – powiedział Zbigniew Szafrański prezes zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. „Ta [...] budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wskazano-najkorzystniejsza-oferte-na-modernizacje-linii-e-59-1237

Wskazano najkorzystniejszą ofertę na modernizację linii E 59

28.03.2011

dwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę [...] w ramach odrębnego projektu. Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odbyly-sie-kolejne-konsultacje-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-lodzkiego-1235

Odbyły się kolejne konsultacje dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa łódzkiego

23.03.2011

Centrum Kolei Dużych Prędkości oraz Marcina Wardy Dyrektora IDOM Inżyniera, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o.. www.pois.gov.pl Projekt 7.1-26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości stara się o wspó [...] Celem spotkania było przedstawienie szczegółowego przebiegu pierwszej polskiej linii dużych prędkości przez teren województwa łódzkiego określonego w ramach trasowania wstępnego oraz przebieg linii na [...] oraz zaznaczył, że „istotnymi elementami w dyskusji powinny być rozpatrywany przebieg linii dużych prędkości w okolicach Jezierska, stworzenie stacji pomiędzy Sieradzem i Zduńską Wolą oraz kwestia obwodnicy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-linii-kolejowej-na-terenie-trojmiasta-1232

Rusza modernizacja linii kolejowej na terenie Trójmiasta

23.03.2011

połączeń na tym odcinku. Nowa linia kolejowa na wybranych odcinkach będzie przystosowana do jazdy z prędkością nawet do 160-200 km/h, co wyraźnie skróci czas podróży” – powiedziała Alina Giedryś, członek zarządu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-konsultacje-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-lodzkiego-1230

Kolejne konsultacje dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa łódzkiego

23.03.2011

dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław i przedstawiciele PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Celem spotkania jest przedstawienie szczegółowego przebiegu pierwszej polskiej linii dużych prędkości przez [...] sala 107 (I piętro) odbędą się kolejne konsultacje dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości przez województwo łódzkie. W spotkaniu udział wezmą m.in. zaproszeni przedstawiciele Urzędu Mar [...] do Łódzkiego Węzła Kolejowego. www.pois.gov.pl Projekt 7.1-26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości stara się o współfinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Agata

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/v-konferencja-naukowo-techniczna-nt-szkody-gornicze-a-infrastruktura-transportowa-1229

V Konferencja Naukowo-Techniczna nt.: "Szkody górnicze, a infrastruktura transportowa"

21.03.2011

Kolejowe S.A. Biura Dróg Kolejowych i Biura Energetyki, Centrum Realizacji Inwestycji, Centrum Dużych Prędkości i Zakładów Linii Kolejowych z Tarnowskich Gór, Sosnowca, Krakowa, Wałbrzycha, Częstochowy oraz Zakładu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...162163164165166167168169170171...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1661 do 1670 z 1912.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook