Wyniki wyszukiwania
transportu kolejowego względem transportu kołowego. Koszt całkowity projektu wyniesie 1 mld 815 mln zł netto. Zakończenie prac przewidziano na rok 2014. Podstawowe cele projektu „Modernizacja linii kolejowej [...] usytuowanych miedzy torami powstaną nowe perony po obu stronach torów. Celem realizacji modernizacji linii jest skrócenie czasu podróży oraz zwiększenie przepustowości i podwyższenie bezpieczeństwa. Skrócenie [...] skrzyżowań i przejść w jednym poziomie z 23 do 14 modernizacja wszystkich elementów infrastruktury kolejowej na trasie Warszawa Zachodnia – Miedniewice (długość - ok. 57 km), podwyższenie maksymalnej prędkości
PRZECZYTAJZ Warszawy do Skierniewic w pół godziny
02.06.2014
trasie Pruszków – Grodzisk od czerwca W pierwszym tygodniu czerwca PLK odda do użytku nowy przejazd kolejowy w ciągu ul. Przejazdowej i jednocześnie zakończy eksploatację dotychczasowego przy ulicy Działkowej [...] Warszawy Zachodniej do Grodziska Mazowieckiego planowane jest na IV kwartał 2014 roku. Prace na całej linii będą ukończone w 2015 roku. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu [...] Operacyjnego Infrastruktura i Środowiska. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Zespół Prasowy rzecznik@plk-sa.pl tel. 883 354 177
PRZECZYTAJ– Opole, współfinasowana przez UE na odcinku Częstochowa – Fosowskie, to kompleksowy remont liniikolejowych o łącznej długości około 150 km. Zaplanowane prace objęły 32 perony, które są podwyższane i [...] do 140 km/h, a stamtąd do Włoszczowy pojadą z prędkością do 120 km/h. Na Centralnej Magistrali Kolejowej, w drodze między Włoszczową a stolicą, zakładana prędkość wyniesie 200 km/h. Rewitalizacja trasy [...] remont blisko 130 obiektów inżynieryjnych jak wiadukty, mosty i przepusty i ponad 75 przejazdów kolejowo-drogowych. W ramach prac wymieniania jest również na nową sieć trakcyjna oraz bramki i słupy służące
PRZECZYTAJW dwie godziny z Warszawy do Katowic
06.06.2013
uzupełnienie prac na Centralnej Magistrali Kolejowej, w efekcie których przejazd z Warszawy do Katowic potrwa niewiele ponad 2 godziny. Inwestycja PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. usprawni więc połączenie kluczowych [...] plac budowy pod tę niezmiernie ważną inwestycję. Działania zainicjowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzone będą na szeroką skalę. Zaplanowano m.in. wymianę nawierzchni torowej na ponad 91 [...] potrwają do 2015 roku. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji tel. + 48 22 47 336 40 e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Projekt
PRZECZYTAJModernizacja liniikolejowej E30, łączącej Kraków z Rzeszowem przez Bochnię, Tarnów i Dębicę jest jedną z największych inwestycji PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Dotychczas wymieniono ponad 116 km torów [...] rozbiórką istniejącej liniikolejowej i budową jej od nowa, w nowym kształcie umożliwiającym podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów do 160 km/h. Obejmuje ponad 138 km liniikolejowej wraz z montażem nowego [...] Lwowa i Kijowa. Podwyższenie parametrów linii będzie korzystne z punktu widzenia gospodarczego regionu, zwiększając tranzyt towarowy. Koszt modernizacji liniikolejowej E30/C-E30, odcinek Kraków – Rzeszów
PRZECZYTAJsąsiednim wymieniane są wszystkie stare elementy liniikolejowej – wyjaśnia Arnold Bresch, kierownik kontraktu z PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Rewitalizacja linii obejmuje wymianę torów, rozjazdów, elementów [...] maju 2015 r. Całkowity koszt rewitalizacji tej linii wyniesie ponad 200 milionów złotych. Rewitalizacja jest odtworzeniem parametrów technicznych liniikolejowej po długim okresie eksploatacji. To najszybsza [...] najszybsza i najtańsza metoda usprawnienia ruchu kolejowego na liniikolejowej, pozwalająca na likwidację ograniczeń prędkości oraz zwiększenie bezpieczeństwa prowadzenia ruchu. Informacje dla mediów Maciej
PRZECZYTAJosobom o ograniczonej mobilności, które będą mogły skorzystać z wind lub pochylni. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na modernizowanej trasie zaplanowały również budowę europejskiego systemu sterowania ruchem [...] ERTMS (ang.) European Rail Traffic Management. Jest to system podwyższający bezpieczeństwo ruchu kolejowego oparty m.in. na radiowej transmisji danych bezpośrednio do kabiny maszynisty prowadzącego pociąg [...] 2014 – 20 wyniesie około 2 mld złotych. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rzecznik prasowy rzecznik@plk-sa.pl T: +48 662 114 900
PRZECZYTAJwiaduktu kolejowego na linii Poznań – Gniezno. Pociągi korzystają z dwóch torów na obiekcie. Sukcesywnie powstaje tunel dla samochodów i drogi dojazdowe. Dwupoziomowe skrzyżowanie – wiadukt kolejowy i znajdujący [...] znajdujący się pod nim tunel drogowy – zastąpi przejazd kolejowo-drogowy w okolicy stacji kolejowej przy ul. Swarzędzkiej i ul. Dworcowej (linia Poznań – Gniezno, nr 353). W długim na ok. 70 m tunelu będą [...] samochodów na dobę – powiedział Arnold Bresch, członek Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. korzystnie zmieniają system komunikacji w Kobylnicy za ok. 40 mln zł (netto)
PRZECZYTAJtor na 23 km. Zmodernizowano urządzenia sterowania ruchem kolejowym i wyremontowano 24 obiekty inżynieryjne. Zmodernizowano 19 przejazdów kolejowo – drogowych i wymieniono 9 rozjazdów. Przebudowano stacje [...] Żydowie. Wartość prac około 46 mln zł netto. Przed 2017 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły prawie 60 mln zł na remont linii między Jarocinem a Gnieznem. Prace obejmowały tory i obiekty inżynieryjne [...] – Września – Gniezno PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 100 mln zł. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: +48 600 084 749
PRZECZYTAJS.A. i Zakład Robót Kolejowych DOM Poznań. Konsekwentna poprawa sieci kolejowej Remont torów pomiędzy Gnieznem a Trzemesznem jest częścią dużego projektu modernizacyjnego na linii Poznań – Olsztyn. Zakończyła [...] 90 km trasy kolejowej z Inowrocławia do Jabłonowa Pomorskiego. To blisko 170 km nowych torów i 75 rozjazdów, 16 odnowionych obiektów inżynieryjnych, w tym 1 most i 6 wiaduktów kolejowych oraz nowe urządzenia [...] prawie 1400 podkładów i zamontuje 14 rozjazdów. Poziom bezpieczeństwa wzrośnie na 4 przejazdach kolejowo – drogowych dzięki montażowi automatycznych półrogatek i sygnalizacji świetlnej. 30 km torów zostanie
PRZECZYTAJ