• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mapa linii kolejowych. Rezultatów: 5087, czas wyszukiwania 26 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-pol-godziny-koleja-ze-stolicy-do-skierniewic-1539

W pół godziny koleją ze stolicy do Skierniewic

28.12.2011

transportu kolejowego względem transportu kołowego. Koszt całkowity projektu wyniesie 1 mld 815 mln zł netto. Zakończenie prac przewidziano na rok 2014. Podstawowe cele projektu „Modernizacja linii kolejowej [...] usytuowanych miedzy torami powstaną nowe perony po obu stronach torów. Celem realizacji modernizacji linii jest skrócenie czasu podróży oraz zwiększenie przepustowości i podwyższenie bezpieczeństwa. Skrócenie [...] skrzyżowań i przejść w jednym poziomie z 23 do 14 modernizacja wszystkich elementów infrastruktury kolejowej na trasie Warszawa Zachodnia – Miedniewice (długość - ok. 57 km), podwyższenie maksymalnej prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-warszawy-do-skierniewic-w-pol-godziny-2441

Z Warszawy do Skierniewic w pół godziny

02.06.2014

trasie Pruszków – Grodzisk od czerwca W pierwszym tygodniu czerwca PLK odda do użytku nowy przejazd kolejowy w ciągu ul. Przejazdowej i jednocześnie zakończy eksploatację dotychczasowego przy ulicy Działkowej [...] Warszawy Zachodniej do Grodziska Mazowieckiego planowane jest na IV kwartał 2014 roku. Prace na całej linii będą ukończone w 2015 roku. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu [...] Operacyjnego Infrastruktura i Środowiska. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Zespół Prasowy rzecznik@plk-sa.pl tel. 883 354 177

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-nieco-ponad-trzy-i-pol-godziny-z-warszawy-do-wroclawia-2429

W nieco ponad trzy i pół godziny z Warszawy do Wrocławia

26.05.2014

– Opole, współfinasowana przez UE na odcinku Częstochowa – Fosowskie, to kompleksowy remont liniikolejowych o łącznej długości około 150 km. Zaplanowane prace objęły 32 perony, które są podwyższane i [...] do 140 km/h, a stamtąd do Włoszczowy pojadą z prędkością do 120 km/h. Na Centralnej Magistrali Kolejowej, w drodze między Włoszczową a stolicą, zakładana prędkość wyniesie 200 km/h. Rewitalizacja trasy [...] remont blisko 130 obiektów inżynieryjnych jak wiadukty, mosty i przepusty i ponad 75 przejazdów kolejowo-drogowych. W ramach prac wymieniania jest również na nową sieć trakcyjna oraz bramki i słupy służące

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-dwie-godziny-z-warszawy-do-katowic-1954

W dwie godziny z Warszawy do Katowic

06.06.2013

uzupełnienie prac na Centralnej Magistrali Kolejowej, w efekcie których przejazd z Warszawy do Katowic potrwa niewiele ponad 2 godziny. Inwestycja PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. usprawni więc połączenie kluczowych [...] plac budowy pod tę niezmiernie ważną inwestycję. Działania zainicjowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzone będą na szeroką skalę. Zaplanowano m.in. wymianę nawierzchni torowej na ponad 91 [...] potrwają do 2015 roku. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji tel. + 48 22 47 336 40 e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-krakowa-do-rzeszowa-w-mniej-niz-poltorej-godziny-2302

Z Krakowa do Rzeszowa w mniej niż półtorej godziny

17.03.2014

Modernizacja liniikolejowej E30, łączącej Kraków z Rzeszowem przez Bochnię, Tarnów i Dębicę jest jedną z największych inwestycji PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Dotychczas wymieniono ponad 116 km torów [...] rozbiórką istniejącej liniikolejowej i budową jej od nowa, w nowym kształcie umożliwiającym podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów do 160 km/h. Obejmuje ponad 138 km liniikolejowej wraz z montażem nowego [...] Lwowa i Kijowa. Podwyższenie parametrów linii będzie korzystne z punktu widzenia gospodarczego regionu, zwiększając tranzyt towarowy. Koszt modernizacji liniikolejowej E30/C-E30, odcinek Kraków – Rzeszów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pol-godziny-krocej-koleja-z-inowroclawia-do-jablonowa-2379

Pół godziny krócej koleją z Inowrocławia do Jabłonowa

07.05.2014

sąsiednim wymieniane są wszystkie stare elementy liniikolejowej – wyjaśnia Arnold Bresch, kierownik kontraktu z PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Rewitalizacja linii obejmuje wymianę torów, rozjazdów, elementów [...] maju 2015 r. Całkowity koszt rewitalizacji tej linii wyniesie ponad 200 milionów złotych. Rewitalizacja jest odtworzeniem parametrów technicznych liniikolejowej po długim okresie eksploatacji. To najszybsza [...] najszybsza i najtańsza metoda usprawnienia ruchu kolejowego na liniikolejowej, pozwalająca na likwidację ograniczeń prędkości oraz zwiększenie bezpieczeństwa prowadzenia ruchu. Informacje dla mediów Maciej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-poznania-do-szczecina-pol-godziny-krocej-2722

Z Poznania do Szczecina pół godziny krócej

06.02.2015

osobom o ograniczonej mobilności, które będą mogły skorzystać z wind lub pochylni. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na modernizowanej trasie zaplanowały również budowę europejskiego systemu sterowania ruchem [...] ERTMS (ang.) European Rail Traffic Management. Jest to system podwyższający bezpieczeństwo ruchu kolejowego oparty m.in. na radiowej transmisji danych bezpośrednio do kabiny maszynisty prowadzącego pociąg [...] 2014 – 20 wyniesie około 2 mld złotych. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rzecznik prasowy rzecznik@plk-sa.pl T: +48 662 114 900

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wielkopolska-na-linii-poznan-gniezno-pociagi-jezdza-nowym-wiaduktem-w-kobylnicy-8677

Wielkopolska: na linii Poznań – Gniezno pociągi jeżdżą nowym wiaduktem w Kobylnicy

08.09.2023

wiaduktu kolejowego na linii Poznań – Gniezno. Pociągi korzystają z dwóch torów na obiekcie. Sukcesywnie powstaje tunel dla samochodów i drogi dojazdowe. Dwupoziomowe skrzyżowanie – wiadukt kolejowy i znajdujący [...] znajdujący się pod nim tunel drogowy – zastąpi przejazd kolejowo-drogowy w okolicy stacji kolejowej przy ul. Swarzędzkiej i ul. Dworcowej (linia Poznań – Gniezno, nr 353). W długim na ok. 70 m tunelu będą [...] samochodów na dobę – powiedział Arnold Bresch, członek Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. korzystnie zmieniają system komunikacji w Kobylnicy za ok. 40 mln zł (netto)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pojedziemy-koleja-na-trasie-jarocin-wrzesnia-gniezno-3775

Pojedziemy koleją na trasie Jarocin – Września – Gniezno

08.06.2018

tor na 23 km. Zmodernizowano urządzenia sterowania ruchem kolejowym i wyremontowano 24 obiekty inżynieryjne. Zmodernizowano 19 przejazdów kolejowo – drogowych i wymieniono 9 rozjazdów. Przebudowano stacje [...] Żydowie. Wartość prac około 46 mln zł netto. Przed 2017 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły prawie 60 mln zł na remont linii między Jarocinem a Gnieznem. Prace obejmowały tory i obiekty inżynieryjne [...] – Września – Gniezno PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 100 mln zł. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: +48 600 084 749

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-pociagiem-z-gniezna-do-trzemeszna-2873

Krótsza podróż pociągiem z Gniezna do Trzemeszna

07.09.2015

S.A. i Zakład Robót Kolejowych DOM Poznań. Konsekwentna poprawa sieci kolejowej Remont torów pomiędzy Gnieznem a Trzemesznem jest częścią dużego projektu modernizacyjnego na linii Poznań – Olsztyn. Zakończyła [...] 90 km trasy kolejowej z Inowrocławia do Jabłonowa Pomorskiego. To blisko 170 km nowych torów i 75 rozjazdów, 16 odnowionych obiektów inżynieryjnych, w tym 1 most i 6 wiaduktów kolejowych oraz nowe urządzenia [...] prawie 1400 podkładów i zamontuje 14 rozjazdów. Poziom bezpieczeństwa wzrośnie na 4 przejazdach kolejowo – drogowych dzięki montażowi automatycznych półrogatek i sygnalizacji świetlnej. 30 km torów zostanie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...162163164165166167168169170171...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1661 do 1670 z 5087.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook