• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3670, czas wyszukiwania 20 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/katarzyna-drazy-juz-tunel-kolejowy-na-dolnym-slasku-8292

Katarzyna drąży już tunel kolejowy na Dolnym Śląsku

11.05.2023

zadania „Rewitalizacja tunelu liniowego w km 118,700 wraz z infrastrukturą towarzyszącą” jest częścią w ramach szerszego projektu „Prace na linii kolejowej nr 274 Wrocław – Zgorzelec na odcinku Wrocław – Jelenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-zapewni-nowe-mozliwosci-podrozy-koleja-na-dolnym-slasku-8081

Kolej Plus zapewni nowe możliwości podróży koleją na Dolnym Śląsku

14.03.2023

Środa Śląska – Wrocław” w ramach Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolej Plus przewidywane jest obecnie w 2029 r. 34 projekty do realizacji w ramach Programu Kolej Plus Z [...] pociągów. Przewidywana wartość inwestycji opiewa na ok. 216 mln zł. Zakończenie wszystkich prac w ramach projektów „Rewitalizacja linii kolejowej Zgorzelec – Bogatynia w celu włączenia Bogatyni do sieci [...] dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii kolejowych. Podstawowe warunki realizacji inwestycji w ramach Programu: zapewnienie współfinansowania w wysokości co najmniej 15 proc. kosztów kwalifikowalnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dolny-slask-dla-wiekszych-mozliwosci-kolei-plk-sa-rozpoczynaja-prace-w-tunelu-w-trzcinsku-8063

Dolny Śląsk: dla większych możliwości kolei PLK S.A. rozpoczynają prace w tunelu w Trzcińsku

10.03.2023

Zakończenie zadania „Rewitalizacja tunelu liniowego w km 118,700 wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, w ramach szerszego projektu „Prace na linii kolejowej nr 274 Wrocław – Zgorzelec na odcinku Wrocław – Jelenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dolny-slask-nowy-przystanek-strzelce-swidnickie-zwiekszy-dostep-do-kolei-8005

Dolny Śląsk: nowy przystanek Strzelce Świdnickie zwiększy dostęp do kolei

17.02.2023

Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z wykonawcą na przygotowanie dokumentacji i realizację prac w ramach zadania „Budowa nowego przystanku Strzelce Świdnickie na linii kolejowej nr 285”. Inwestycja z „Rządowego [...] umożliwią podróżnym dogodny dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. Środki w ramach programu wartego ok. 1 mld zł zostaną wykorzystane m.in. na budowę i modernizację przystanków kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-standard-podrozy-koleja-na-dolnym-slasku-2484

Nowy standard podróży koleją na Dolnym Śląsku

26.06.2014

pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Inwestycja w liczbach: 148 – rozjazdów zostanie zamontowanych w ramach inwestycji, 143 – km nowych torów i [...] modernizacji linii kolejowej E 59 na odcinku między Wrocławiem a granicą województwa dolnośląskiego. W ramach inwestycji tylko maju tego roku zarządca narodowej sieci infrastruktury kolejowej oddał do eksploatacji [...] poruszania się będą mogły korzystać z wind oraz specjalnych pochylni. Ostatnie prace modernizacyjne w ramach inwestycji wykonawca prowadzi m.in. we Wrocławiu Popowicach, Obornikach Śląskich, Skokowej oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowow-sprzyjajacych-rozwojowi-transportu-kolejowego-na-dolnym-slasku-723

Podpisanie umowów sprzyjających rozwojowi transportu kolejowego na Dolnym Śląsku

10.03.2010

projekty będą współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 3

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-perony-na-dolnym-slasku-2747

Wygodniejsze perony na Dolnym Śląsku

10.03.2015

Skokowa, Żmigród, Garbce, Korzeńsko. Kompleksowa przebudowa stacji i przystanków realizowana jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław [...] 3 miliarda złotych, z czego prawie 800 milionów złotych pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakończenie projektu w 2015 r. Poniżej fotogaleria

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-kolej-w-stolicy-dolnego-slaska-2674

Nowa kolej w stolicy Dolnego Śląska

21.11.2014

środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-stanu-infrastruktury-na-dolnym-slasku-311

Poprawa stanu infrastruktury na Dolnym Śląsku

13.02.2008

Roboty, m.in. na szlaku Wrocław Główny – Grabiszyn realizuje PNI Warszawa – ZNI Katowice. W następnej kolejności wykonawca rozpocznie prace na szlaku Wrocław Grabiszyn – Wrocław Muchobór. Równocześnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-podpisaly-umowe-na-modernizacje-linii-leszno-wojewodztwo-dolnoslaskie-4217

PLK podpisały umowę na modernizację linii Leszno – województwo dolnośląskie

10.05.2019

wiadukty zwiększą bezpieczeństwo oraz zapewnią lepszy komfort podróży. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu: „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa [...] ponad 1,5 mld zł. Z tej kwoty ok. 1,2 mld zł stanowi dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu „Łącząc Europę” (CEF). Zakończenie wszystkich prac planowane jest do końca 2020 r. „Wyłączną

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...160161162163164165166167168169...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1641 do 1650 z 3670.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook