Wyniki wyszukiwania
Październikowa korekta rozkładu jazdy
27.09.2014
, na Centralnej Magistrali Kolejowej, Częstochowa – Koluszki. Szczegółowe informacje trafią do podróżnych zainteresowanych trasą Warszawa – Białystok. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A, w celu przyśpieszenia
PRZECZYTAJzwiększenie tempa prac. Przyjęte rozwiązania są satysfakcjonujące dla obu stron kontraktu, natomiast podróżnym zapewnimy siatkę połączeń w ramach autobusowej komunikacji zastępczej, która będzie funkcjonować [...] km/h. Perony na stacjach i przystankach będą przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych oraz podróżnych z ciężkim bagażem. Dodatkowe informacje: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJSosnowiec Jęzor. Przebudowa peronów na stacjach Ruda Śląska Chebzie i Ruda Śląska poprawi obsługę podróżnych. Odnawiane są tam wiaty, montowane ławki i tablice informacyjne. W październiku rozpocznie się
PRZECZYTAJ20 minut. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Obsługę podróżnych zapewnią wygodne, dostępne dla osób niepełnosprawnych perony, z pełnym systemem informacji. Koszt
PRZECZYTAJNowe perony w Lublinie i Lubartowie
03.09.2014
To nie wszystkie prace, które usprawnią ruch kolejowy w województwie lubelskim – w lutym 2015 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A zakończą remont na linii pomiędzy Lubartowem a Szczekarkowem, dzięki którem
PRZECZYTAJstacjach na modernizowanym odcinku zostaną przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych oraz podróżnych z ciężkim bagażem. Komfort poprawi zainstalowanie nowych wiat oraz elementów małej architektury
PRZECZYTAJdziałania ochronne ukierunkowane zwłaszcza na zabezpieczenie sektora pasażerskiego. Do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy SOK: 22 474 00 00. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół
PRZECZYTAJPerony zostały dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na każdym z nich ustawiono wiatę dla podróżnych i zamontowano nowe oświetlenie. Przystanki zostały także wyposażone w bezpieczne stojaki na rowery [...] Kaliska do stacji Łódź Chojny i Łódź Widzew. Zadanie pozwoliło na podwyższenie standardu obsługi podróżnych. Dzięki funduszom UE zarządzanym przez samorząd województwa łódzkiego PLK zbudowały lub zmodernizowały
PRZECZYTAJrozmieszczonych na dworcach i peronach piktogramów informacyjnych. Specjalne naklejki informujące podróżnych o monitoringu wizyjnym znajdują się również w pociągach PKP Intercity. Warto zauważyć, że monitoring
PRZECZYTAJprzebudowie urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Rewitalizacja trasy poprawiła także obsługę podróżnych. Na wszystkich 4 stacjach Opole Gł., Chrząstowice, Ozimek, Fosowskie i 4 przystankach Suchy Bór
PRZECZYTAJ