• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1875, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pazdziernikowa-korekta-rozkladu-jazdy-2635

Październikowa korekta rozkładu jazdy

27.09.2014

, na Centralnej Magistrali Kolejowej, Częstochowa – Koluszki. Szczegółowe informacje trafią do podróżnych zainteresowanych trasą Warszawa – Białystok. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A, w celu przyśpieszenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/aneks-regulujacy-zamkniecie-linii-warszawa-bialystok-podpisany-2633

Aneks regulujący zamknięcie linii Warszawa - Białystok podpisany

25.09.2014

zwiększenie tempa prac. Przyjęte rozwiązania są satysfakcjonujące dla obu stron kontraktu, natomiast podróżnym zapewnimy siatkę połączeń w ramach autobusowej komunikacji zastępczej, która będzie funkcjonować [...] km/h. Perony na stacjach i przystankach będą przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych oraz podróżnych z ciężkim bagażem. Dodatkowe informacje: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-mld-zl-na-modernizacje-sieci-kolejowej-na-slasku-2630

4 mld zł na modernizację sieci kolejowej na Śląsku

19.09.2014

Sosnowiec Jęzor. Przebudowa peronów na stacjach Ruda Śląska Chebzie i Ruda Śląska poprawi obsługę podróżnych. Odnawiane są tam wiaty, montowane ławki i tablice informacyjne. W październiku rozpocznie się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/aktualizacja-podroz-koleja-w-aglomeracji-wroclawskiej-bedzie-szybsza-i-bezpieczniejsza-2628

Aktualizacja - Podróż koleją w aglomeracji wrocławskiej będzie szybsza i bezpieczniejsza

18.09.2014

20 minut. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Obsługę podróżnych zapewnią wygodne, dostępne dla osób niepełnosprawnych perony, z pełnym systemem informacji. Koszt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-w-lublinie-i-lubartowie-2621

Nowe perony w Lublinie i Lubartowie

03.09.2014

To nie wszystkie prace, które usprawnią ruch kolejowy w województwie lubelskim – w lutym 2015 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A zakończą remont na linii pomiędzy Lubartowem a Szczekarkowem, dzięki którem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-warszawa-bialystok-krotsza-o-10-miesiecy-2617

Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Białystok krótsza o 10 miesięcy

28.08.2014

stacjach na modernizowanym odcinku zostaną przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych oraz podróżnych z ciężkim bagażem. Komfort poprawi zainstalowanie nowych wiat oraz elementów małej architektury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-wprowadzona-2619

Korekta rozkładu jazdy pociągów wprowadzona

02.09.2014

działania ochronne ukierunkowane zwłaszcza na zabezpieczenie sektora pasażerskiego. Do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy SOK: 22 474 00 00. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-polaczenia-dla-aglomeracji-lodzkiej-w-kwadrans-ze-zgierza-na-widzew-2614

Nowe połączenia dla aglomeracji łódzkiej – w kwadrans ze Zgierza na Widzew

25.08.2014

Perony zostały dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na każdym z nich ustawiono wiatę dla podróżnych i zamontowano nowe oświetlenie. Przystanki zostały także wyposażone w bezpieczne stojaki na rowery [...] Kaliska do stacji Łódź Chojny i Łódź Widzew. Zadanie pozwoliło na podwyższenie standardu obsługi podróżnych. Dzięki funduszom UE zarządzanym przez samorząd województwa łódzkiego PLK zbudowały lub zmodernizowały

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oswiadczenie-spolek-grupy-pkp-w-sprawie-monitoringu-2608

Oświadczenie spółek Grupy PKP w sprawie monitoringu

21.08.2014

rozmieszczonych na dworcach i peronach piktogramów informacyjnych. Specjalne naklejki informujące podróżnych o monitoringu wizyjnym znajdują się również w pociągach PKP Intercity. Warto zauważyć, że monitoring

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pasazerskie-wrocily-na-trase-zawadzkie-fosowskie-opole-2606

Pociągi pasażerskie wróciły na trasę Zawadzkie - Fosowskie – Opole

18.08.2014

przebudowie urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Rewitalizacja trasy poprawiła także obsługę podróżnych. Na wszystkich 4 stacjach Opole Gł., Chrząstowice, Ozimek, Fosowskie i 4 przystankach Suchy Bór

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...156157158159160161162163164165...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1601 do 1610 z 1875.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook