Wyniki wyszukiwania
podróżujących koleją ciekawy eksponat – przykład architektury XX wieku. Darowizny od PLK w nowej roli i miejscu W ostatnich latach PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekazały ponad 100 razy darowizny instytucjom
PRZECZYTAJtakże modernizacje dworców w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu a w Łodzi wybudowanie nowego dworca w miejscu obecnego Fabrycznego oraz tunelu średnicowego pod centrum miasta. Podczas spotkania z udziałem p
PRZECZYTAJkolejowego pomiędzy Męciną i Mordarką. Realizuje je większa z dwóch tunelownic pracujących w tym miejscu. Jadwiga waży ponad 2,5 tys. ton i ma 90 metrów długości. Przed maszyną i obsługującymi ją specjalistami
PRZECZYTAJoraz sprawny przejazd na drugą stronę torów w dzielnicy Wesoła w Warszawie zapewni tunel drogowy w miejscu obecnego przejazdu kolejowo-drogowego na ul. 1 Praskiego Pułku. Biegnie tędy linia kolejowa nr 2
PRZECZYTAJKrakowem i Katowicami, PLK modernizuje w sumie 34 wiadukty. 10 z nich to nowe obiekty, budowane w miejscu przejazdów kolejowo-drogowych. Chodzi m.in. o wiadukty drogowe w Trzebini oraz w Krzeszowicach, a
PRZECZYTAJBezpieczeństwo na pierwszym miejscu Pośpiech, brawura, brak koncentracji – to czynniki, które mogą nieść za sobą fatalne w skutkach zdarzenia. Tym bardziej, gdy na drogach panuje wyjątkowo wzmożony ruch
PRZECZYTAJ. Jednocześnie umożliwia położenie toru, co bez niej byłoby niemożliwe z racji panujących w tym miejscu warunków geologicznych- kurzawka. Kilkudziesięcioletnia eksploatacja spowodowała znaczną erozję płyty
PRZECZYTAJjednocześnie z robotami na stacji. Całkowita przebudowa wiaduktu, umożliwi poszerzenie jezdni. W miejscu jednego będą dwa pasy ruchu w obu kierunkach. Inwestycja kolejowa nie tylko utrzyma bezpieczny przejazd
PRZECZYTAJtego obiektu wykonawca rozpoczął w lutym. Równocześnie dla pieszych powstanie przejście podziemne w miejscu przejścia w poziomie szyn. Będą w nim cztery windy, co zapewni wygodny dostęp do peronów. W zachodniej
PRZECZYTAJbyła bardziej komfortowa oraz bezpieczna – powiedział Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury. W miejscu niskich peronów są nowe, wyższe – ułatwiające wsiadanie do pociągów. Zamontowane są wiaty i ławki
PRZECZYTAJ