Wyniki wyszukiwania
bezpieczeństwa ruchu kolejowego. Przebudowa infrastruktury dla linii towarowych Jednym z głównych celów zarządcy infrastruktury kolejowej w obecnej perspektywie jest poprawa warunków dla transportu towarowego
PRZECZYTAJWykonane opracowanie powinno w należyty i staranny sposób udokumentować główne, niżej zdefiniowane cele poprzez m.in.: sporządzenie dokumentacji przedprojektowej dla modernizacji linii kolejowej, zawierającej
PRZECZYTAJszerokości 1435 mm oraz toru używanego m.in. w Rosji i na Białorusi o szerokości 1520 mm. Most dla celów ochrony granicy państwa został wyposażony w nowe oświetlenie, pomosty patrolowe oraz siatki zabez
PRZECZYTAJEUR brutto. Modernizacja linii kolejowych Katowickiego Węzła Kolejowego powinna spełniać następujące cele główne Projektu: -dostosowanie infrastruktury kolejowej do potrzeb przewozowych w zakresie przewozu [...] separację ruchu towarowego od pasażerskiego, na liniach najbardziej obciążonych ruchem kolejowym, w celach poprawy funkcjonalności stacji i przystanków oraz zwiększenia prędkości i płynności ruchu pociągów [...] Wykonawca w ramach opracowywania Studium Wykonalności zobowiązany jest przeanalizować i dopracować cele główne i efekty przyszłej modernizacji Katowickiego Węzła Kolejowego oraz uwzględnić: -przygotowanie
PRZECZYTAJPoprawa bezpieczeństwa na E 59
24.04.2013
Główne cele to usprawnienie i zwiększenie pasażerskiego i towarowego ruchu kolejowego. Poprawi się również obsługa podróżnych, bezpieczeństwo i stan środowiska w otoczeniu linii kolejowej. Modernizacja
PRZECZYTAJCzempiń – Poznań (32,2 km linii nr 271) położony jest na obszarze Województwa Wielkopolskiego. Główne cele modernizacji to: • dostosowanie linii do wymagań określonych w umowach międzynarodowych AGC i AGTC; [...] Czempiń – Poznań (32,2 km linii nr 271) położony jest na obszarze Województwa Wielkopolskiego. Główne cele modernizacji to: • dostosowanie linii do wymagań określonych w umowach międzynarodowych AGC i AGTC;
PRZECZYTAJdo celów projektowych niezbędnej do przeprowadzenia modernizacji linii nr 8 (tor nr 1 i 2) na odcinku Warszawa Okęcie – Kielce, łącznie z tymi stacjami”. Produktem umowy będą m.in. mapy do celów projektowych
PRZECZYTAJkolejowej w Polsce poprzez identyfikację projektów inwestycyjnych najlepiej służących osiągnięciu celów wyznaczonych transportowi kolejowemu. W ramach przeprowadzonych od 16.10 – 13.11.2020 r. konsultacji
PRZECZYTAJoświetlenie. Efektem prac jest poprawa dostępności elementów kolejowej infrastruktury ładunkowej dla celów sił zbrojnych, a także do użytku cywilnego. Poza sprzętem wojskowym, na rampach będzie mógł odbywać
PRZECZYTAJ– Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa – dokumentacja przedprojektowa, zakresu i strategicznych celów projektu, opcji modernizacyjnych oraz przykładowych rozwiązań w zakresie ochrony środowiska. Podczas
PRZECZYTAJ