• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy cel. Rezultatów: 928, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/optymalizacja-sieci-kolejowej-w-polsce-1854

Optymalizacja sieci kolejowej w Polsce

15.02.2013

którego celem jest zbilansowanie kosztów działalności. Wdrożono już nową politykę zakupów i współpracy z blisko 14 000 dostawców. Reorganizacji podlega także proces inwestycyjny, którego celem jest wy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znany-jest-wykonawca-modernizacji-wiaduktu-kolejowego-i-przebudowy-ukladu-komunikacyjnego-w-lublinie-1223

Znany jest wykonawca modernizacji wiaduktu kolejowego i przebudowy układu komunikacyjnego w Lublinie

17.03.2011

realizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Lublinie. Celem inwestycji jest przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie dworca kolejowego z uwzględnieniem mo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-przejazdow-kolejowych-w-ramach-rpo-lubelszczyzny-1219

Modernizacja przejazdów kolejowych w ramach RPO Lubelszczyzny

16.03.2011

przejazdów kolejowych w poziomie szyn, na sześciu liniach kolejowych na terenie województwa lubelskiego. Celem projektu jest unowocześnienie infrastruktury kolejowej regionu oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-modernizacje-linii-kolejowej-w-ramach-rpo-warmii-i-mazur-1201

Przetarg na modernizację linii kolejowej w ramach RPO Warmii i Mazur

01.03.2011

peronu z wiatą przystankową przy terminalu lotniczym. (dotyczy odrębnego postępowania przetargowego). Celem projektu jest zapewnienie szybkiego i bezpiecznego transportu kolejowego pasażerów z lotniska w Szymanach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-juz-piata-umowe-w-ramach-modernizacji-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-a-rzeszowem-1087

Podpisano już piątą umowę w ramach modernizacji linii kolejowej między Krakowem, a Rzeszowem

17.12.2010

Wrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem całego projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa [...] linii kolejowej E 30 /C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 : wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-pol-miliarda-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1008

Pierwsze pół miliarda na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

20.10.2010

Wrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa jakości [...] ja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30: wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-linii-kolejowych-olsztyn-szczytno-szymany-989

Rewitalizacja i modernizacja linii kolejowych Olsztyn – Szczytno – Szymany

07.10.2010

Szymany – Szczytno (długość całkowita ok. 10,3 km). Łączna długość ww. odcinków wynosi ok. 54,3 km . Celem projektu jest zapewnienie szybkiego i bezpiecznego transportu kolejowego pasażerów z lotniska w Szymanach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rpo-poprawi-linie-kolejowe-wojewodztwa-pomorskiego-1268

RPO poprawi linie kolejowe województwa pomorskiego

27.04.2011

ę tzw. „kościerskiego korytarza kolejowego” odcinka Kościerzyna – Gdynia linii kolejowej nr 201. Celem jest uzyskanie konkurencyjności kolei w stosunku do transportu samochodowego oraz poprawa jakości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-z-wykonawcami-projektow-kolejowych-288

Spotkanie z wykonawcami projektów kolejowych

18.12.2007

Reprezentanci PLK poruszyli wiele kwestii, istotnych dla wykonawców w trakcie realizowania projektów kolejowych. Spotkanie prowadził prezes Spółki Krzysztof Celiński, który poinformował zebranych o pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polskie-linie-kolejowe-sa-dla-sztuki-przeciw-wandalizmowi-285

Polskie Linie Kolejowe S.A. dla sztuki przeciw wandalizmowi

12.07.2010

Celem drugiej edycji organizowanego w lipcu w Warszawie Festiwalu Graffiti, jest m.in. ograniczenie wandalizmu i walka o charakter miasta. Udostępnienie kilkudziesięciu artystom miejsc - obecnie zagrożonych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...11121314151617181920...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 151 do 160 z 928.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook