Wyniki wyszukiwania
Optymalizacja sieci kolejowej w Polsce
15.02.2013
którego celem jest zbilansowanie kosztów działalności. Wdrożono już nową politykę zakupów i współpracy z blisko 14 000 dostawców. Reorganizacji podlega także proces inwestycyjny, którego celem jest wy
PRZECZYTAJrealizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Lublinie. Celem inwestycji jest przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie dworca kolejowego z uwzględnieniem mo
PRZECZYTAJprzejazdów kolejowych w poziomie szyn, na sześciu liniach kolejowych na terenie województwa lubelskiego. Celem projektu jest unowocześnienie infrastruktury kolejowej regionu oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu
PRZECZYTAJperonu z wiatą przystankową przy terminalu lotniczym. (dotyczy odrębnego postępowania przetargowego). Celem projektu jest zapewnienie szybkiego i bezpiecznego transportu kolejowego pasażerów z lotniska w Szymanach
PRZECZYTAJWrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem całego projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa [...] linii kolejowej E 30 /C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 : wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJWrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa jakości [...] ja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30: wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJSzymany – Szczytno (długość całkowita ok. 10,3 km). Łączna długość ww. odcinków wynosi ok. 54,3 km . Celem projektu jest zapewnienie szybkiego i bezpiecznego transportu kolejowego pasażerów z lotniska w Szymanach
PRZECZYTAJę tzw. „kościerskiego korytarza kolejowego” odcinka Kościerzyna – Gdynia linii kolejowej nr 201. Celem jest uzyskanie konkurencyjności kolei w stosunku do transportu samochodowego oraz poprawa jakości
PRZECZYTAJReprezentanci PLK poruszyli wiele kwestii, istotnych dla wykonawców w trakcie realizowania projektów kolejowych. Spotkanie prowadził prezes Spółki Krzysztof Celiński, który poinformował zebranych o pl
PRZECZYTAJCelem drugiej edycji organizowanego w lipcu w Warszawie Festiwalu Graffiti, jest m.in. ograniczenie wandalizmu i walka o charakter miasta. Udostępnienie kilkudziesięciu artystom miejsc - obecnie zagrożonych
PRZECZYTAJ