• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowe-urzadzenia-na-trasie-mielec-debica-zwieksza-komfort-obslugi-podroznych-9227

Dodatkowe urządzenia na trasie Mielec - Dębica zwiększą komfort obsługi podróżnych

05.01.2024

Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej – etap II”. Finansowanie przewidziane jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy. Termin zakończenia prac, to III kwartał 2024 r.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-glowny-piekno-i-nowoczesnosc-1503

Kraków Główny: piękno i nowoczesność

09.11.2011

Peron I jest już oddany do użytku, a od kilku dni pierwsi podróżni mogą również korzystać z peronu III. To dobra wiadomość, zwłaszcza, że prace przebiegają terminowo, a nowa elementy infrastruktury kolejowej [...] przemieszczanie się po peronach. Już w listopadzie uruchomione zostaną dodatkowe windy na peronach I i III. Stacja Kraków Główny ma strategiczne znaczenie dla podróżnych z aglomeracji, regionu, całej Polski [...] mediów Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji tel.22 47 336 40, e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Modernizacja infrastruktury kolejowej stacji Kraków Główny odbywa się w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-kolejowy-w-andrespolu-zwiekszy-poziom-bezpieczenstwa-na-liniach-miedzy-lodzia-a-koluszkami-5639

Wiadukt kolejowy w Andrespolu zwiększy poziom bezpieczeństwa na liniach między Łodzią a Koluszkami

26.04.2021

PLK przeznaczą 18,6 mln zł netto, Gmina Andrespol 11,3 mln zł netto. Planowane zakończenie prac to II kwartał 2023 r. – Budowa tunelu drogowego pod torami zwiększy komfort kierowców, którzy dzięki inwestycji [...] w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” powstaną obiekty w Gałkowie i Skierniewicach. W Skierniewicach roboty budowlane rozpoczęły się lutym [...] w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” o wartości 312,5 mln zł planowana jest budowa 26 obiektów, w tym 12 wiaduktów kolejowych, 11 wiaduktów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komisja-europejska-przyznala-dofinansowanie-do-modernizacji-linii-wroclaw-poznan-1006

Komisja Europejska przyznała dofinansowanie do modernizacji linii Wrocław - Poznań

20.10.2010

Realizacji Inwestycji tel.22 47 321 47, e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl www.pois.gov.pl Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj [...] Etap II projektu obejmuje wykonanie wielobranżowych robót budowlanych w zakresie kompleksowej przebudowy linii kolejowej na odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica [...] , instalacji i urządzeń sanitarnych, czy budowy ekranów akustycznych. Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań została podzielona na dwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-i-edycji-miedzynarodowego-turnieju-pilkarskiego-kolejarzy-i-wykonawcow-plk-cup-2010-891

Relacja z I edycji Międzynarodowego Turnieju Piłkarskiego Kolejarzy i Wykonawców PLK CUP 2010

02.09.2010

2010 wywalczyły drużyny naszej Spółki . I miejsce PKP PLK S.A. Centrala II miejsce PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Szczecinie III miejsce PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Zielonej Górze IV miejsce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-150-milionow-zlotych-na-urzadzenia-sygnalizacyjne-na-odcinku-czempin-poznan-1616

Prawie 150 milionów złotych na urządzenia sygnalizacyjne na odcinku Czempiń – Poznań

20.03.2012

instalacjami wewnętrznymi, przystosowanie pomieszczeń dla lokalnego centrum sterowania, CUiD Poznań Główny II, przewidzianych w budynku nastawni wraz z instalacjami wewnętrznymi, budowa nowych strażnic przejazdowych [...] usunięcia kolizji w niezbędnym zakresie. Zakończenie prac zaplanowano pod koniec 2014 roku. Odcinek linii E59 Czempiń – Poznań (32,2 km linii nr 271) położony jest na obszarze Województwa Wielkopolskiego. Główne [...] instalacjami wewnętrznymi, przystosowanie pomieszczeń dla lokalnego centrum sterowania, CUiD Poznań Główny II, przewidzianych w budynku nastawni wraz z instalacjami wewnętrznymi, budowa nowych strażnic przejazdowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdynia-nowy-wiadukt-drogowy-zwiekszy-poziom-bezpieczenstwa-i-usprawni-komunikacje-w-miescie-4428

Gdynia – nowy wiadukt drogowy zwiększy poziom bezpieczeństwa i usprawni komunikację w mieście

30.10.2019

netto w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”. Inwestycja realizowana będzie w formule „projektuj – buduj” i obejmie swoim zakresem budowę wiaduktu [...] jest w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”. Celem jest zastępowanie przejazdów kolejowo-drogowych skrzyżowaniami bezkolizyjnymi. PLK realizują [...] i kolejowych. Projekt „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap III” będzie ubiegał się o współfinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przybywa-pociagow-z-krakowa-do-krzeszowic-4203

Przybywa pociągów z Krakowa do Krzeszowic

30.04.2019

węzeł przesiadkowy dla podróżnych pociągów regionalnych. Modernizacja linii E30 na odcinku od Trzebini do Krzeszowic potrwa do III kwartału 2020. PLK prowadzą modernizację niemal na całej długości trasy Kraków [...] rozkładach jazdy. Zwiększenie liczby pociągów to efekt kolejnych prac przy modernizacji linii kolejowej E30 Kraków - Katowice. Pociągi mogą korzystać z dwóch torów z prędkością do 120 km/h (docelowo będzie [...] pasażerskie przyspieszą do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-podroz-pociagiem-z-wroclawia-do-poznania-1789

Szybsza podróż pociągiem z Wrocławia do Poznania

21.11.2012

godziny i 40 minut. Pełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-5.1 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań”. Przebudowa linii kolejowej na tym odcinku będzie kosztowała [...] budowę – informuje Edward Luciński, Kierownik Kontraktu z zespołu ds. modernizacji linii kolejowej E 59. I dodaje: - W planie na najbliższe pół roku mamy rozpoczęcie prac torowych na szlakach Czempiń – [...] mediów: Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji tel. 22 47 336 40 e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/projekty-plk-za-164-mld-euro-pozytywnie-ocenione-przez-ke-3096

Projekty PLK za 1,64 mld euro pozytywnie ocenione przez KE

17.06.2016

planowane dofinansowanie z CEF. 10. Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E 30 i E 65) na obszarze Śląska, etap I: linia E 65 na odc. Będzin – Katowice – Tychy – Czechowice Dziedzice – prace przygotowawcze [...] Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok. Wartość projektu wynosi 397,4 mln EUR, w tym 302,8 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 2. Modernizacja linii kolejowej E 30 – odcinek Zabrze [...] 7 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 8. Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce - Terespol, etap III - LCS Terespol. Wartość projektu wynosi 131 mln EUR, w tym 109,5 mln EUR stanowi

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...11121314151617181920...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 151 do 160 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook