Wyniki wyszukiwania
We wtorek odbyły się pierwsze próby obciążeniowe nowej konstrukcji Mostu Gdańskiego. Na każde z dziewięciu przęseł kolejno wjeżdżały trzy stutonowe lokomotywy. Po zakończeniu tzw. obciążeń statycznych
PRZECZYTAJtowarowych z prędkością 100 km/h. Zwiększy się przepustowość linii obwodowej. Inwestycja za ponad 75 mln zł realizowana ze środków budżetowych. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJważnym ogniwem linii obwodowej. Za niespełna rok zapewni sprawniejsze podróże. Inwestycja za ponad 75 mln zł obejmuje kompleksową przebudowę przęseł pod jednym torem. Na przylegającej, równoległej konstrukcji
PRZECZYTAJPrzebudowa Warszawy Gdańskiej o wartości ponad 53 mln zł, jest pierwszym projektem realizowanym w stolicy ze środków nowego, unijnego instrumentu finansowania projektów infra-strukturalnych Connecting
PRZECZYTAJRusza rozbudowa stacji Warszawa Gdańska
12.06.2015
Rozbudowa stacji Warszawa Gdańska rusza w połowie czerwca. Prace będą trwały tylko pół roku i obejmą przebudowę 8 km torów w północnej części stacji używanej głównie przez pociągi towarowe, 19 rozjazd
PRZECZYTAJprzemieszczanie się zwierząt nawet w sytuacji, gdy poziom wody będzie wysoki. Koszt budowy mostu to 38 mln zł. Cała inwestycja wraz z przebudową linii kolejowej zakończy się w sierpniu 2016 roku. Wówczas port [...] projektu poprawy dostępu kolejowego do Portu Gdańsk (most i dwutorowa linia kolejowa) za kwotę 370 mln zł jest uzupełnieniem planów inwestycyjnych Portu Gdańsk, zakładających rozwój baz przeładunkowych
PRZECZYTAJJeszcze szybciej z Warszawy do Gdańska
09.01.2015
Kolejowych S.A. montowała urządzenia na linii E 65 Warszawa – Gdynia. Koszt inwestycji to ponad 26 mln zł brutto. Dodatkowa kontrola bezpieczeństwa ruchu Montaż urządzeń do zdalnego wykrywania awarii taboru
PRZECZYTAJwodowanie parowozów okazjonalnie przyjeżdżających do Warszawy. Modernizacja obiektu kosztowała ponad 130 mln zł brutto. Inwestycja była współfinansowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe (ze środków budżetowych
PRZECZYTAJNa 17-kilometrowym odcinku linii kolejowej nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny oraz 3-kilometrowym odcinku linii nr 721 Gdańsk Południowy – Gdańsk Olszynka zainstalowaliśmy nowe urządzenia s
PRZECZYTAJswobodne przejście zwierzętom nawet w sytuacji, gdy poziom wody będzie wysoki. Koszt budowy mostu to 38 mln zł. Modernizacja mostu i linii kolejowej z Pruszcza Gdańskiego do stacji Gdańsk Port Północny w ramach [...] projektu poprawy dostępu kolejowego do Portu Gdańsk (most plus dwutorowa linia kolejowa) za kwotę 370 mln zł jest uzupełnieniem planów inwestycyjnych Portu Gdańsk, zakładających rozwój baz przeładunkowych
PRZECZYTAJ