Wyniki wyszukiwania
naprawę bieżącą z całkowitą wymianą podkładów – 1,6 km toru; - kompleksową naprawę bieżącą na długości 60,3 km toru; - lokalne wzmocnienie podtorza; - wymianę 4 rozjazdów; - zabudowę dwóch nowych rozjazdów na [...] kolejowymi nr 201 i 229; - zmianę sposobu zabezpieczenia przejazdów i przejść dla pieszych - instalację 3 kompletów urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej i 1 kompletu telewizji przemysłowej, a także [...] kolejowej na długości 10,8 km; - kompleksową naprawę bieżącą z całkowitą wymianą podkładów na długości 23,3 km; - kompleksową naprawę bieżącą na długości 24,1 km; - lokalne wzmocnienie podtorza; - wymianę 11
PRZECZYTAJRepublika Czeska • ZUE S.A., Kraków na kwotę 559 719 706,96 PLN netto; 682 858 042,49 PLN brutto 3. Oferta nr 3. • Skanska a.s., Republika Czeska • Skanska S.A., Warszawa • EXBUD Skanska S.A. Kielce na kwotę [...] robót budowlanych na linii kolejowej nr 91 Kraków – Medyka – granica państwa, na odcinku liczącym 31,3 km. Oferty na realizację tego zadania złożyło osiem firm: 1. Oferta nr 1 : • Przedsiębiorstwo Robót [...] ję linii Kraków – Medyka – granica państwa. Odcinek Kraków –Tarnów – Medyka – granica państwa (258,3 km) jest częścią linii kolejowej E 30, należącej do III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego łączącego
PRZECZYTAJINTERCOR” Sp. z o.o., Zawiercie na kwotę 315 096 196,82 PLN netto; 384 417 360,12 PLN brutto 3. Oferta nr 3: • ZUE S.A. (lider), Kraków • Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie Spółka Akcyjna [...] projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” Przetarg 2.3, w zakresie następujących branż: • układ torowy i odwodnienie torów, • obiekty inżynieryjne, • obiekty [...] modernizację linii Kraków – Medyka – granica państwa. Odcinek Kraków –Tarnów – Medyka/ granica państwa (258,3 km) jest częścią linii kolejowej E 30, należącej do III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego łączącego
PRZECZYTAJmi POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 15 MB 3. Pismo Biura Sprzedaży Centrali PLK nr IUS9b-741-4/16 z dnia 1 marca 2016 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 181 KB 3. Zmiana nr 3 - Tekst regulaminu z załącznikami POBIERZ [...] POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 1 MB 19. Pismo Biura Sprzedaży Centrali PLK nr IUS9a-741-10.1/17 z dnia 3 lipca 2017 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 263 KB 19. Zmiana nr 19 - Tekst regulaminu z załącznikami POBIERZ [...] POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 6 MB 2. Pismo Biura Sprzedaży Centrali PLK nr IUS9b-741-3/16 z dnia 2 lutego 2016 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 185 KB 2. Zmiana nr 2 - Tekst regulaminu z załącznikami POBIERZ
PRZECZYTAJtarczy TBM. Maszyna o masie 1560 ton, 115 m długości i ponad 13 m średnicy wydrąży dwutorowy tunel o dł. 3 km od komory startowej pomiędzy ul. Odolanowską i Stolarską do stacji Łódź Fabryczna. To największa
PRZECZYTAJki kolejowej. Na odcinkach nieczynnych straty spowodowane kradzieżami i dewastacją mienia wyniosły 3 370 334,90 zł. Łącznie 7 974 068 zł strat w infrastrukturze kolejowej w 2012, których pokrycie kosztowało
PRZECZYTAJW dniu 3 września 2010 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Szczecinie ogłosił kolejny przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego
PRZECZYTAJDoroczna parada parowozów
06.05.2008
1-3 maja tysiące turystów, miłośników żeliwa i stali miało okazję podziwiać po raz kolejny parowozy z Wolsztyna i nie tylko... Blisko dwie godziny trwał festiwal gwizdu i pary na wolsztyńskich torach,
PRZECZYTAJsłupach w kształcie litery V lub X. Przykrycie hali peronowej będzie miało powierzchnię 35 000 m2, czyli 3,5 hektara. Budowane są trzy nowe perony od ul. Tunelowej. Powstaje równocześnie nowy tunel, w którym [...] realizacja prac metodą podstropową. Wykop pod konstrukcję nowego dworca podziemnego będzie miał 200 000 m3. Wznoszony jest budynek potrzebny do obsługi stacji. Roboty obejmują także remont wiaduktu kolejowego
PRZECZYTAJna jak najwyższym poziomie. Dziś wizyta techniczna pokazała postęp prac przy budowie nowego peronu 3A i rozbudowie przejścia podziemnego – powiedział Łukasz Mikołajczyk, wojewoda wielkopolski. Peron będzie [...] podziemnego codziennie pracuje kilkadziesiąt osób. Wykorzystano już niemal 90 betoniarek, czyli ok. 800 m3 betonu. Do zbrojenia użyto 30 ton stali. Z placu budowy wywieziono blisko 900 wywrotek ziemi – to ok
PRZECZYTAJ