• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1948, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/224-mln-zlotych-na-dwa-najwieksze-kontrakty-kolejowe-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-dla-wojewodztwa-pomorskiego-1465

224 mln złotych na dwa największe kontrakty kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego

10.10.2011

naprawę bieżącą z całkowitą wymianą podkładów – 1,6 km toru; - kompleksową naprawę bieżącą na długości 60,3 km toru; - lokalne wzmocnienie podtorza; - wymianę 4 rozjazdów; - zabudowę dwóch nowych rozjazdów na [...] kolejowymi nr 201 i 229; - zmianę sposobu zabezpieczenia przejazdów i przejść dla pieszych - instalację 3 kompletów urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej i 1 kompletu telewizji przemysłowej, a także [...] kolejowej na długości 10,8 km; - kompleksową naprawę bieżącą z całkowitą wymianą podkładów na długości 23,3 km; - kompleksową naprawę bieżącą na długości 24,1 km; - lokalne wzmocnienie podtorza; - wymianę 11

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/8-ofert-w-przetargu-na-modernizacje-odcinka-tarnow-debica-840

8 ofert w przetargu na modernizację odcinka Tarnów – Dębica

06.08.2010

Republika Czeska • ZUE S.A., Kraków na kwotę 559 719 706,96 PLN netto; 682 858 042,49 PLN brutto 3. Oferta nr 3. • Skanska a.s., Republika Czeska • Skanska S.A., Warszawa • EXBUD Skanska S.A. Kielce na kwotę [...] robót budowlanych na linii kolejowej nr 91 Kraków – Medyka – granica państwa, na odcinku liczącym 31,3 km. Oferty na realizację tego zadania złożyło osiem firm: 1. Oferta nr 1 : • Przedsiębiorstwo Robót [...] ję linii Kraków – Medyka – granica państwa. Odcinek Kraków –Tarnów – Medyka – granica państwa (258,3 km) jest częścią linii kolejowej E 30, należącej do III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego łączącego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-kolejnym-przetargu-na-modernizacje-linii-krakow-medyka-807

Otwarcie ofert w kolejnym przetargu na modernizację linii Kraków – Medyka

27.07.2010

INTERCOR” Sp. z o.o., Zawiercie na kwotę 315 096 196,82 PLN netto; 384 417 360,12 PLN brutto 3. Oferta nr 3: • ZUE S.A. (lider), Kraków • Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie Spółka Akcyjna [...] projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” Przetarg 2.3, w zakresie następujących branż: • układ torowy i odwodnienie torów, • obiekty inżynieryjne, • obiekty [...] modernizację linii Kraków – Medyka – granica państwa. Odcinek Kraków –Tarnów – Medyka/ granica państwa (258,3 km) jest częścią linii kolejowej E 30, należącej do III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego łączącego

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/archiwum-regulaminow/zmiany-w-regulaminie-2016/2017

Zmiany w Regulaminie 2016/2017

mi POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 15 MB 3. Pismo Biura Sprzedaży Centrali PLK nr IUS9b-741-4/16 z dnia 1 marca 2016 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 181 KB 3. Zmiana nr 3 - Tekst regulaminu z załącznikami POBIERZ [...] POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 1 MB 19. Pismo Biura Sprzedaży Centrali PLK nr IUS9a-741-10.1/17 z dnia 3 lipca 2017 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 263 KB 19. Zmiana nr 19 - Tekst regulaminu z załącznikami POBIERZ [...] POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 6 MB 2. Pismo Biura Sprzedaży Centrali PLK nr IUS9b-741-3/16 z dnia 2 lutego 2016 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 185 KB 2. Zmiana nr 2 - Tekst regulaminu z załącznikami POBIERZ

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/lodz-transport-pierwszej-tarczy-do-drazenia-tuneli-kolejowych-zakonczony-4559

Łódź: Transport pierwszej tarczy do drążenia tuneli kolejowych zakończony

tarczy TBM. Maszyna o masie 1560 ton, 115 m długości i ponad 13 m średnicy wydrąży dwutorowy tunel o dł. 3 km od komory startowej pomiędzy ul. Odolanowską i Stolarską do stacji Łódź Fabryczna. To największa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/spot-dotyczacy-kradziezy-i-dewastacji-elementow-infrastruktury-kolejowej-2149

Spot dotyczący kradzieży i dewastacji elementów infrastruktury kolejowej

ki kolejowej. Na odcinkach nieczynnych straty spowodowane kradzieżami i dewastacją mienia wyniosły 3 370 334,90 zł. Łącznie 7 974 068 zł strat w infrastrukturze kolejowej w 2012, których pokrycie kosztowało

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-swinoujscie-1-911

Kontynuacja modernizacji linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie - Świnoujście

10.09.2010

W dniu 3 września 2010 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Szczecinie ogłosił kolejny przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/doroczna-parada-parowozow-348

Doroczna parada parowozów

06.05.2008

1-3 maja tysiące turystów, miłośników żeliwa i stali miało okazję podziwiać po raz kolejny parowozy z Wolsztyna i nie tylko... Blisko dwie godziny trwał festiwal gwizdu i pary na wolsztyńskich torach,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-prace-przy-zadaszeniu-fotogaleria-5900

Warszawa Zachodnia – prace przy zadaszeniu [FOTOGALERIA]

10.07.2021

słupach w kształcie litery V lub X. Przykrycie hali peronowej będzie miało powierzchnię 35 000 m2, czyli 3,5 hektara. Budowane są trzy nowe perony od ul. Tunelowej. Powstaje równocześnie nowy tunel, w którym [...] realizacja prac metodą podstropową. Wykop pod konstrukcję nowego dworca podziemnego będzie miał 200 000 m3. Wznoszony jest budynek potrzebny do obsługi stacji. Roboty obejmują także remont wiaduktu kolejowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dla-lepszych-podrozy-dodatkowy-peron-i-przejscie-na-stacji-poznan-glowny-5022

Dla lepszych podróży dodatkowy peron i przejście na stacji Poznań Główny

28.09.2020

na jak najwyższym poziomie. Dziś wizyta techniczna pokazała postęp prac przy budowie nowego peronu 3A i rozbudowie przejścia podziemnego – powiedział Łukasz Mikołajczyk, wojewoda wielkopolski. Peron będzie [...] podziemnego codziennie pracuje kilkadziesiąt osób. Wykorzystano już niemal 90 betoniarek, czyli ok. 800 m3 betonu. Do zbrojenia użyto 30 ton stali. Z placu budowy wywieziono blisko 900 wywrotek ziemi – to ok

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...150151152153154155156157158159...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1541 do 1550 z 1948.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook