Wyniki wyszukiwania
kolejowego nad Odrą w Opolu. Prace projektowe potrwają do końca lipca przyszłego roku. Wartość umowy 3,8 mln zł; dofinansowanie ze środków unijnych CEF przeszło 2,4 mln zł. Wykonawcą jest konsorcjum SYSTRA
PRZECZYTAJBez objazdów z Katowic do Zebrzydowic
09.07.2015
jest 158 zespołów szybkiego usuwania awarii oraz 76 pociągów sieciowych. W pogotowiu pozostają także 3 spalinowe lokomotywy. Do pomocy przy usuwaniu powalonych gałęzi i drzew wzywana jest Straż Pożarna.
PRZECZYTAJskorzystają w połowie maja 2013. Wówczas do użytku oddane zostaną także schody ruchome na perony 2, 3 i 4. Ostatnim etapem modernizacji stacji Katowice będzie budowa zadaszenia na peronie nr 1 i połączenie
PRZECZYTAJNowe oblicze stacji Katowice
09.07.2012
pozwala zminimalizować zakłócenia pracy stacji. Obecnie trwają prace związane z modernizacją kolejnego - 3 peronu stacji Katowice. Szacunkowy koszt modernizacji stacji planowany na około 65 mln zł, zostanie
PRZECZYTAJ110-46,700 linii nr 133); wykonawca – konsorcjum firm: OHL ŽS a.s., Przedsiębiorstwo TOR-KAR-SSON 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (km 46,700-67,200 linii nr 133);
PRZECZYTAJPodpisanie umowy w Katowicach
04.08.2006
Z ramienia Oddziału Regionalnego umowę podpisali Naczelny Dyrektor Oddziału Regionalnego inż. Bronisław Stankiewicz oraz zastępca Naczelnego Dyrektora mgr inż. Janusz Pluta. Wykonawcę, czyli Konsorcju
PRZECZYTAJwzrost atrakcyjności wielu regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu te
PRZECZYTAJsię – oznakowaniem wyznaczono nową drogę dojścia sprzed budynku dworca na czynne perony numer 2 i 3. PLK SA przygotowują również modernizację pozostałych elementów stacji kolejowej w Kielcach. Inwestycja
PRZECZYTAJktóra znajdowała się w tym miejscu od początków XX w. Przestrzeń pod torami ma 11 metrów szerokości i 3 metry wysokości. Dzięki temu powstało miejsce na szerszą niż wcześniej jezdnię i większy chodnik. Inwestycja
PRZECZYTAJrozwiązanie umożliwi poprowadzenie pod torami jezdni o łącznej szerokości 6 m z dwoma pasami ruchu oraz 3 m trasy pieszo-rowerowej. Zaangażowanie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w zadanie wynosi ponad 14
PRZECZYTAJ