• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1875, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-200-mln-zl-na-lepsza-podroz-w-aglomeracji-krakowskiej-3261

Ponad 200 mln zł na lepszą podróż w aglomeracji Krakowskiej

23.12.2016

Małopolsce, która tworzy dobre warunki dla sprawnej komunikacji kolejowej w aglomeracji. Lepsza obsługa podróżnych Oprócz wymiany torów i urządzeń sterowania ruchem kolejowym, przebudowane zostaną perony. Podróżni [...] Krakowie Bonarce, Krakowie Sidzinie, Skawinie, Podborach Skawińskich uzyskają komfortową obsługę podróżnych - lepsze oznakowanie, oświetlenie i dostępność dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/klodzko-glowne-modernizacja-stacji-3452

Kłodzko Główne – modernizacja stacji

17.08.2017

Na stacji Kłodzko Główne zwiększony będzie komfort odprawy podróżnych. Przebudowane zostaną dwa perony. Będą wyposażone m.in. w lepsze oznakowanie ławki i tablice informacyjne. PLK wymienią także system [...] Kłodzko Miasto stanie się stacją. Będzie możliwość kończenia biegu pociągów. Poprawi się obsługa podróżnych. Przewidziana jest przebudowa torów oraz rozjazdów. Trwają prace projektowe. Roboty planowane są

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-36-mln-zl-na-lepsza-obsluge-pasazerow-tory-i-most-3084

Poznań. 36 mln zł na lepszą obsługę pasażerów, tory i most

01.06.2016

zostaną trzy wiadukty kolejowe pomiędzy Poznaniem a Starołęką. Na stacji Poznań Starołęka obsługę podróżnych poprawi remont podziemnego przejścia na perony. Modernizacja torów pomiędzy Starołęką a Poznaniem [...] to kolejny etap poprawy trasy. Zwiększy się komfort i szybkość jazdy oraz poprawi bezpieczeństwo podróżnych. W 2015 r. zakończono prace rewitalizacyjne między Ostrzeszowem i Kluczborkiem, Ostrzeszowem i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-w-15-minut-z-lodzi-widzewa-do-zgierza-2515

Pociągiem w 15 minut z Łodzi Widzewa do Zgierza

11.07.2014

zostaną dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na każdym z nich zostanie ustawiona wiata dla podróżnych i nowe oświetlenie. Przy wejściach znajdą się bezpieczne stojaki na rowery. Przystanek Łódź Marysin [...] Kaliska do stacji Łódź Chojny i Łódź Widzew. Zadanie pozwoliło na podwyższenie standardu obsługi podróżnych – PLK zbudowały lub zmodernizowały 24 perony na 14 przystankach. Zostały one przystosowane do potrzeb

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kwietniowa-korekta-rozkladu-jazdy-2372

Kwietniowa korekta rozkładu jazdy

25.04.2014

w Polsce, podróżnych będą wspierać mobilni informatorzy. W 2014 r. roku modernizacja lub rewitalizacja obejmuje około 3 000 km torów i dziesiątki mostów wiaduktów i obiektów obsługi podróżnych. W wielu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pozegnanie-przystanku-warszawa-wola-1654

Pożegnanie przystanku Warszawa Wola

18.05.2012

Informacje o zmianie nazwy trafiły z wyprzedzeniem do przewoźników kolejowych, obsługujących podróżnych na stacji Warszawa Zachodnia oraz na linii Warszawa Zachodnia - Działdowo Dodatkowe oznakowania przejścia [...] wykonawcy sprawdzają parametry poszczególnych urządzeń. Po testach ponad 100 urządzeń wspomoże obsługę podróżnych. Wyświetlacze poza informacjami o pociągach podają również aktualną godzinę. W miejsce demontowanego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lokomotywy-euro-2012-nowoczesny-przystanek-warszawa-stadion-startujemy-jutro-1653

Lokomotywy EURO 2012, nowoczesny przystanek Warszawa Stadion – startujemy jutro!

18.05.2012

Stadionu Narodowego. Dwa szerokie perony i wygodne zejścia zapewniają sprawną i funkcjonalną obsługę podróżnych. Windy i ruchome schody dodatkowo ułatwiają komunikację. Nowoczesne wyświetlacze elektroniczne [...] przekazują pasażerom informację o pociągach, a monitoring peronów pozwala na wzmocnienie bezpieczeństwa podróżnych. Z okazji inauguracji przystanku, od strony Stadionu Narodowego, na warszawiaków czekać będą liczne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-i-bezpieczniejsze-podroze-w-krakowie-zapewnia-nowe-centrum-sterowania-4918

Szybsze i bezpieczniejsze podróże w Krakowie zapewnia nowe centrum sterowania

13.08.2020

lotnisko. Do dyspozycji podróżnych są kursy dalekobieżne m.in. w kierunku Katowic i Rzeszowa. Kraków Mydlniki to nowe perony i nowa oferta z dostępnością dla wszystkich. Dla podróżnych są długie wiaty, a dzięki [...] bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Z centrum (LCS) bieżące informacje w formie komunikatów trafiają do podróżnych na peronach. Nowe technologie i systemy łączności pozwalają non stop czuwać nad bezpiecznym i zgodnym [...] dowej na trasie E30 to część projektu przebudowy linii z Krakowa do Katowic. Lepsza oferta dla podróżnych to dostępniejsze i komfortowe przystanki m.in. w Rudawie, Balinie, Jaworznie Ciężkowicach i Pieczyskach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wakacyjna-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-4724

Wakacyjna korekta rozkładu jazdy pociągów

05.06.2020

Dworce zmieniają się dla podróżnych PKP S.A. kontynuują największy w historii program przebudowy polskich dworców. W najbliższych miesiącach kolejarze planują udostępnić podróżnym nowo wybudowane dworce [...] Oświęcimiu, Sędziszowie Małopolskim, Nidzicy i Pomiechówku. Kompleksowa informacja i pomoc dla podróżnych Informacje dotyczące obowiązującego rozkładu jazdy pociągów są dostępne na stacjach i przystankach [...] spowodowanych np. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, CWK organizuje zastępczy transport podróżnych do stacji docelowej czy wydawanie poczęstunków na dworcach. Pracownicy CWK współpracują z załogami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-prace-przygotowanie-do-zmian-na-stacji-warszawa-zachodnia-5090

Pierwsze prace – przygotowanie do zmian na stacji Warszawa Zachodnia

23.10.2020

Na stacji Warszawa Zachodnia utrzymana jest obsługa podróżnych. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A przy współpracy z wykonawcą stopniowo organizują i rozpoczną roboty. – Na mapie transportowej stolicy po [...] z wykonawcą firmą Budimex. Organizacja prac wymaga przede wszystkim zapewnienia dobrej obsługi podróżnym. Potrzebna jest koordynacja działań w zakresie ruchu kolejowego, bezpiecznych prac poziomie torów [...] perony. Szczegóły organizacji komunikacja w obrębie stacji Warszawa Zachodnia Bieżące informacje dla podróżnych są podawane w formie komunikatów. Plakaty z drogą dojść w poszczególnych fazach ułatwią orientację

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...148149150151152153154155156157...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1521 do 1530 z 1875.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook