Wyniki wyszukiwania
ruchu. 2. W kolejnych latach będzie możliwość powrotu do korzystania z wyłączanych teraz odcinków. 3. Część linii kolejowych została przywrócona z listy odcinków przeznaczonych do czasowego wyłączenia
PRZECZYTAJNie wahał się pomóc – został nagrodzony
06.05.2013
kilometrów. Maszynista widząc samochód na torach, może tylko wcisnąć hamulec i czekać na zderzenie; 3. Nie ma przejazdów niestrzeżonych. Zgodnie z przepisami stosujemy różne zabezpieczenia, w zależności
PRZECZYTAJskorzystają w połowie maja 2013. Wówczas do użytku oddane zostaną także schody ruchome na perony 2, 3 i 4. Ostatnim etapem modernizacji stacji Katowice będzie budowa zadaszenia na peronie nr 1 i połączenie
PRZECZYTAJDeutsche Bahn i wynosi 91,3 % za rok 2012. Wypadki na przejazdach i z udziałem pieszych przechodzących przez tory w miejscach niedozwolonych w 2012 r. spowodowały opóźnienia ponad 3 tysięcy pociągów, każdego
PRZECZYTAJna 7,00 m i szeroki na 3,50 m (obecne wymiary to 3,80 m i 2,65 m) Zasadnicza poprawa nastąpi na wiadukcie w ciągu ul. Majora-Bacy, gdzie wiadukt zostanie podwyższony z 1,80 m do 3,50 m. Dotychczasowy obiekt [...] kolejową przejeżdżać samochody w obu kierunkach (nowy wiadukt będzie miał wysoki na 6,00 m i szeroki na 3,50 m). Rewolucja komunikacyjna nastąpi w ciągu ul. Krzeczowskiej, gdzie po wybudowaniu wiaduktu kolejowego [...] modernizacji linii kolejowej E30/C-E30,odcinek Kraków - Rzeszów etap III POIiŚ 7.1-30, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej to ok. 1,9 mld PLN. Zakończenie
PRZECZYTAJkm), Zamość - Hrubieszów (53km), Chełm - Włodawa (45km) oraz Hrubieszów Miasto - Hrubieszów Towarowy (3 km). „ Jeszcze przed ogłoszeniem naszych planów rozpoczęliśmy spotkania z samorządami, przewoźnikami
PRZECZYTAJWyremontowanych zostanie na tych odcinkach 8 przejazdów kolejowo-drogowych, 4 mosty, 6 przepustów i 3 wiadukty. Planowane zakończenie prac to połowa października 2013 r. Planowane roboty budowlane polegają
PRZECZYTAJdzięki reorganizacji rosną nakłady finansowe na inwestycje w linie kolejowe: 2 606 mln zł w 2010 roku; 3 613 mln zł w roku 2011; Plan na 2013 rok - 6 698 mln zł. Także dzięki wprowadzanym przez PLK zmianom
PRZECZYTAJ2300 osób. Nakłady finansowe na inwestycje w linie kolejowego wzrosły z 2 606 mln zł w 2010 roku do 3 613 mln zł w roku 2011. Wieloletni Plan Inwestycji Kolejowych przewiduje, że w roku 2013 PKP PLK S.A
PRZECZYTAJwstrzymanych w rezultacie upadłości PNI. Tym samym zrobiliśmy wszystko co możliwe, by uratować prawie 1,3 mld środków unijnych, przewidzianych na te kontrakty – dodaje Aleksander Wołowiec, członek zarządu PLK
PRZECZYTAJ