• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1948, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-plk-nie-beda-zawieszac-linii-kolejowych-w-lodzkiem-1932

PKP PLK nie będą zawieszać linii kolejowych w Łódzkiem

09.05.2013

ruchu. 2. W kolejnych latach będzie możliwość powrotu do korzystania z wyłączanych teraz odcinków. 3. Część linii kolejowych została przywrócona z listy odcinków przeznaczonych do czasowego wyłączenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nie-wahal-sie-pomoc-zostal-nagrodzony-1930

Nie wahał się pomóc – został nagrodzony

06.05.2013

kilometrów. Maszynista widząc samochód na torach, może tylko wcisnąć hamulec i czekać na zderzenie; 3. Nie ma przejazdów niestrzeżonych. Zgodnie z przepisami stosujemy różne zabezpieczenia, w zależności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-katowice-na-ostatniej-prostej-1925

Modernizacja stacji Katowice na ostatniej prostej

25.04.2013

skorzystają w połowie maja 2013. Wówczas do użytku oddane zostaną także schody ruchome na perony 2, 3 i 4. Ostatnim etapem modernizacji stacji Katowice będzie budowa zadaszenia na peronie nr 1 i połączenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czy-naprawde-wolisz-zginac-zatrzymaj-sie-i-zyj-1923

Czy naprawdę wolisz zginąć? Zatrzymaj się i żyj!

24.05.2013

Deutsche Bahn i wynosi 91,3 % za rok 2012. Wypadki na przejazdach i z udziałem pieszych przechodzących przez tory w miejscach niedozwolonych w 2012 r. spowodowały opóźnienia ponad 3 tysięcy pociągów, każdego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bochnia-130-metrowy-most-przez-rabe-na-swoim-miejscu-1944

Bochnia: 130 metrowy most przez Rabę na swoim miejscu

22.05.2013

na 7,00 m i szeroki na 3,50 m (obecne wymiary to 3,80 m i 2,65 m) Zasadnicza poprawa nastąpi na wiadukcie w ciągu ul. Majora-Bacy, gdzie wiadukt zostanie podwyższony z 1,80 m do 3,50 m. Dotychczasowy obiekt [...] kolejową przejeżdżać samochody w obu kierunkach (nowy wiadukt będzie miał wysoki na 6,00 m i szeroki na 3,50 m). Rewolucja komunikacyjna nastąpi w ciągu ul. Krzeczowskiej, gdzie po wybudowaniu wiaduktu kolejowego [...] modernizacji linii kolejowej E30/C-E30,odcinek Kraków - Rzeszów etap III POIiŚ 7.1-30, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej to ok. 1,9 mld PLN. Zakończenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siec-kolejowa-na-lubelszczyznie-bez-zmian-1922

Sieć kolejowa na Lubelszczyźnie bez zmian

25.04.2013

km), Zamość - Hrubieszów (53km), Chełm - Włodawa (45km) oraz Hrubieszów Miasto - Hrubieszów Towarowy (3 km). „ Jeszcze przed ogłoszeniem naszych planów rozpoczęliśmy spotkania z samorządami, przewoźnikami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-300-mln-zlotych-na-gornoslaska-magistrale-towarowa-1910

Prawie 300 mln złotych na górnośląską magistralę towarową

16.04.2013

Wyremontowanych zostanie na tych odcinkach 8 przejazdów kolejowo-drogowych, 4 mosty, 6 przepustów i 3 wiadukty. Planowane zakończenie prac to połowa października 2013 r. Planowane roboty budowlane polegają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-poprawia-bezpieczenstwo-na-liniach-kolejowych-1902

PLK poprawia bezpieczeństwo na liniach kolejowych

09.04.2013

dzięki reorganizacji rosną nakłady finansowe na inwestycje w linie kolejowe: 2 606 mln zł w 2010 roku; 3 613 mln zł w roku 2011; Plan na 2013 rok - 6 698 mln zł. Także dzięki wprowadzanym przez PLK zmianom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/to-juz-przeszlosc-pkp-plk-odpowiada-na-zarzuty-nik-opisane-w-gazecie-wyborczej-1901

To już przeszłość – PKP PLK odpowiada na zarzuty NIK opisane w Gazecie Wyborczej

09.04.2013

2300 osób. Nakłady finansowe na inwestycje w linie kolejowego wzrosły z 2 606 mln zł w 2010 roku do 3 613 mln zł w roku 2011. Wieloletni Plan Inwestycji Kolejowych przewiduje, że w roku 2013 PKP PLK S.A

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-uporzadkowala-sytuacje-na-kluczowych-kontraktach-modernizacji-linii-z-udzialem-pni-1900

GRUPA PKP uporządkowała sytuację na kluczowych kontraktach modernizacji linii z udziałem PNI

23.05.2013

wstrzymanych w rezultacie upadłości PNI. Tym samym zrobiliśmy wszystko co możliwe, by uratować prawie 1,3 mld środków unijnych, przewidzianych na te kontrakty – dodaje Aleksander Wołowiec, członek zarządu PLK

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...146147148149150151152153154155...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1501 do 1510 z 1948.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook