• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Warszaw. Rezultatów: 2282, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-warszawy-do-lublina-w-100-minut-trwaja-prace-projektowe-1995

Koleją z Warszawy do Lublina w 100 minut. Trwają prace projektowe

14.08.2013

pojadą tą trasą z prędkością 160 km/h, a czas przejazdu z Warszawy do Lublina skróci się do około 1 godziny i 40 minut. Linia kolejowa Nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa - Dorohusk - granica państwa, jest linią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spolki-grupy-pkp-zadaja-sprostowania-od-redakcji-dziennika-gazety-prawnej-1994

Spółki Grupy PKP żądają sprostowania od Redakcji Dziennika Gazety Prawnej

08.08.2013

mówił o przybliżonym czasie 2 godz. 45 minut przejazdu z Warszawy do Trójmiasta – poniżej prezentujemy precyzyjne informacje: Relacja Warszawa - Gdańsk relacja RJ 2014/2015 RJ 2015/2016 W-wa Zachodnia [...] się na krętych trasach. Trasa Warszawa – Kraków i Katowice ma prostą geometrię toru. Zastosowanie wychylnego pudła skróciłoby podróż o zaledwie 10 minut z Gdańska do Warszawy i o 5 minut do Krakowa. W tej [...] takich stwierdzeń. Zgodnie z harmonogramem prace w części torowej będą zakończone na całym odcinku od Warszawy do Gdyni w sierpniu 2014 r. 2. Cytat :„CMK to ma być jedyny odcinek w Polsce do­stosowany do prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-naprawa-mostu-srednicowego-na-polmetku-1991

Warszawa: Naprawa mostu średnicowego na półmetku

02.08.2013

pozwolą na przywrócenie prędkości eksploatacyjnej pociągów, jaka obowiązuje na całej trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia. Bez przeprowadzenia zaplanowanych robót konieczne byłoby jej dalsze obniżanie [...] h za i przed mostem. Wykonawca zakończył roboty na torze biegnącym z przystanku Warszawa Powiśle do przystanku Warszawa Stadion. Przez cały sierpień prace na trzy zmiany będą prowadzone na drugim torze [...] spowodowałoby znaczne obniżenie przepustowości podmiejskiej linii średnicowej przebiegającej przez Warszawę. Roboty, które prowadzą PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na moście średnicowym to przede wszystkim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-trasy-warszawa-okecie-radom-1986

Przygotowania do modernizacji trasy Warszawa Okęcie - Radom

23.07.2013

Modernizowany, 92-kilometrowy odcinek z Warszawy do Warki jest częścią linii kolejowej nr 8 łączącej stacje Warszawa Zachodnia i Kraków Główny. Pociągami tysiące pasażerów codziennie podróżują tą trasą [...] modernizację linii kolejowej nr 8 na odcinku Warszawa Okęcie – Radom. W obecnej perspektywie finansowania zostały przewidziane do modernizacji odcinki Warszawa Okęcie – Czachówek, Czachówek - Warka oraz [...] kolejowej nr 8 na odcinku pomiędzy Warszawą, a Radomiem został podzielony na dwa etapy. W pierwszej kolejności PKP Polskie Linie Kolejowe zajmą się pracami na odcinku Warszawa Okęcie - Warka oraz stacją w Radomiu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-w-ursusie-i-koniec-najwiekszych-utrudnien-na-kolei-we-wrzesniu-1985

Nowy przystanek w Ursusie i koniec największych utrudnień na kolei we wrześniu

19.07.2013

przystanki na trasie ze stolicy do Radomia: Warszawa Aleje Jerozolimskie oraz Warszawa Żwirki i Wigury. Rok 2012 przyniósł wzbogacenie sieci kolejowej na terenie Warszawy o podziemne połączenie do stołecznego [...] nową stację: Warszawa Lotnisko Chopina. Od czerwca br. pasażerowie korzystają z nowego przystanku Warszawa Zacisze – Wilno, który powstał na linii kolejowej wybiegającej ze stacji Warszawa Wileńska w kierunku [...] nowego przystanku pasażerowie skorzystają w 2015 roku – przystanek Warszawa Mokry Ług powstanie w ramach modernizacji trasy Warszawa Rembertów – Tłuszcz – Sadowne. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-wiadukt-drogowy-w-dzialdowie-ale-nie-tylko-1983

Rośnie wiadukt drogowy w Działdowie. Ale nie tylko…

17.07.2013

– Prace polegały na wykonywaniu docelowych podpór wiaduktu oraz przygotowaniu tymczasowych podpór, na których w fazie montażu oparte zostaną dźwigary stalowe ustroju nośnego wiaduktu – tłumaczy Jerzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-wschodnia-ruch-pociagow-bez-ograniczen-1980

Warszawa Wschodnia - ruch pociągów bez ograniczeń

12.07.2013

monitoruje sytuację na terenie Warszawy Wschodniej i współpracuje m.in. z ZTM, SKM oraz Kolejami Mazowieckimi. PKP Energetyka zapewniła stałe, zastępcze zasilanie Warszawy Wschodniej z sąsiednich podstacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-organizacja-ruchu-dla-warszawy-zachodniej-i-wschodniej-od-soboty-1977

Nowa organizacja ruchu dla Warszawy Zachodniej i Wschodniej od soboty

05.07.2013

pociągów zakłada przekierowanie części z nich na Warszawę Gdańską. Ponadto przewiduje się skrócenie biegu pojedynczych pociągów do Warszawy Zachodniej lub Warszawy Wschodniej, przy jednoczesnym wzmocnieniu innych [...] system informacji pasażerskiej. Utrudnienia na stacji Warszawa Zachodnia powstały w wyniku szczególnej sytuacji w rejonie Warszawy. Przez stację Warszawa Zachodnia przejeżdża codziennie prawie 800 pociągów [...] praca trwa non stop na trzy zmiany. Trwa także budowa przystanku w Ursusie i modernizacja linii Warszawa - Łódź w rejonie Radziwiłłowa. Na tak skomplikowane okoliczności nałożyło się uszkodzenie torów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-rail-baltica-1976

Przygotowania do modernizacji Rail - Baltica

04.07.2013

Tłuszcz będzie wykorzystana jako linia objazdowa podczas modernizacji ciągu linii kolejowych między Warszawą Rembertowem a miejscowością Sadowne. Jest to to część linii kolejowej E 75 która ma priorytetowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/malbork-i-ilawa-modernizacja-torow-pelna-para-1974

Malbork i Iława – modernizacja torów pełną parą

27.06.2013

roku. Pełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-1.3 ,,Modernizacja linii kolejowej E 65/ C-E 65 na odcinku Warszawa - Gdynia - obszar LCS Iława, LCS Malbork’’ Zobacz fotogalerię Informacje dla mediów Maciej Dutkiewicz

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...145146147148149150151152153154...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1491 do 1500 z 2282.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook