Wyniki wyszukiwania
Gdyni. Zakończenie inwestycji planowane jest do 30 listopada 2013 roku. Jego wartość to ok. 50,28 mln zł netto. Zadanie to zostanie sfinansowane ze środków budżetowych. Rewitalizacja zostanie zrealizowane
PRZECZYTAJzaległych zobowiązań – ponad 380 mln zł + odsetki, nastąpi systematycznie do połowy 2017 roku. Jeszcze w bieżącym roku zarządca infrastruktury odzyska z tego tytułu ponad 80 mln zł. „Zawarcie ugody uzdrowi [...] odstępują od dochodzenia zaległych odsetek naliczonych do daty podpisania ugody w wysokości ok. 130 mln zł, natomiast od daty ugody pozostałe do spłaty kwoty będą regulowane wraz odsetkami z naliczanymi
PRZECZYTAJprojektu przekracza 42 mln zł netto. Dotacje unijne przyznane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego pokryją 85 proc. kosztów (36 mln zł netto). Kolejne 6,4 mln pochodzi od podmiotów
PRZECZYTAJKolej zbliży Wrocław z Poznaniem
02.04.2013
równoległy obiekt, po którym obecnie jeżdżą pociągi. Modernizacja mostów będzie kosztowała ok. 41 mln zł. i zakończy się w 2014 r. Bezpośrednim wykonawcą jest firma Intercor z Zawiercia. Modernizacja linii
PRZECZYTAJprojektu „Zintegrowany System Transportu Zbiorowego w aglomeracji krakowskiej” to 216 mln złotych, z czego prawie 104 mln złotych pochodzi ze środków Unii Europejskiej, z Funduszu Spójności. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJDzięki rewitalizacji trasy kolejowej Zawiercie – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Jaworzno Szczakowa zostanie przywrócona maksymalna prędkość eksploatacyjna pociągów pasażerskich i towarowych. Pasażerskie
PRZECZYTAJWrocław Leśnica - czas zmian
22.03.2013
„Odbudowa i modernizacja linii kolejowych E-30/C-E 30 odcinek Legnica – Wrocław – Opole” wynosi ponad 68 mln zł. Przebudowę stacji Wrocław Leśnica wraz z robotami towarzyszącymi w ramach odbudowy i modernizacji
PRZECZYTAJego planowania pracy eksploatacyjnej w latach 2006 – 2012 PKP PLK poniosła koszty na poziomie 548 mln zł, które nie znalazły pokrycia w opłatach za udostępnienie infrastruktury. Nowa metodologia obliczania
PRZECZYTAJtysięcy km zarządzanych przez PLK. Optymalizacja sieci ma przynieść oszczędności na poziomie 60 - 80 mln zł rocznie i w ten sposób przynieść dodatkowe nakłady na utrzymanie linii intensywnie eksploatowanych
PRZECZYTAJspotkania 10 kwietnia na spotkaniu w Rzeszowie. Takie rozwiązanie pozwoli na ograniczenie strat o około 5 mln zł rocznie generowanych przez 4 odcinki linii kolejowych na Podkarpaciu o łącznej długości 240 kilometrów [...] tysięcy km zarządzanych przez PLK. Optymalizacja sieci ma przynieść oszczędności na poziomie 60 - 80 mln zł rocznie i w ten sposób przynieść dodatkowe nakłady na utrzymanie linii intensywnie eksploatowanych
PRZECZYTAJ