Wyniki wyszukiwania
Debata o Kolejach Dużych Prędkości
22.08.2011
Prędkości - Hitachi Rail Europe Limited Sesja II KDP w Polsce - Jak to zrobić? Sesja II będzie prowadzona w formie otwartej debaty do udziału zaproszeni zostali przedstawicieli rządu RP, świata polityki
PRZECZYTAJPrace będą prowadzone na dwóch odcinkach toru nr 2: dziewięciokilometrowym między Imbramowicami i Żarowem, pięciokilometrowy między Żarowem i Jaworzyną Śląską. W ramach umowy zostaną wykonane następujące
PRZECZYTAJpoprawie stanu izbic obiekt lepiej może znieść napór kry. Roboty od stycznia do października 2009r. prowadziła firma Intercor sp. z o. o. Koszt zadania wraz z dokumentacja wyniósł 10 461 000,00 zł. Most zapewnia
PRZECZYTAJE 59 Skokowa -Żmigród w realizacji
20.02.2009
odcinek Wrocław-Poznań, Etap II: Wrocław-granica województwa dolnośląskiego" "Konsorcjum - Skokowa" prowadzi prace na szlaku Skokowa -Żmigród. W pierwszej kolejności roboty objęły tor nr 2. Zdemontowano sieć
PRZECZYTAJprocesach inwestycyjnych, problemach, jakie się z nimi wiążą oraz o stopniu akceptacji społecznej dla prowadzonych prac modernizacyjnych. Raport z badania
PRZECZYTAJprzygotowanych przez organizatorów m.in. spółki Grupy PKP, w tym: przejazdy specjalne pociągiem retro, prowadzonym przez parowóz PT47. pokazy technik interwencyjnych Straży Ochrony Kolei oraz tresury psów służbowych
PRZECZYTAJLizawice w eksploatacji
29.09.2009
do eksploatacji podstacji trakcyjnej Lizawice 25 września 2009 r zakończyło realizacje zadania prowadzonego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny we Wrocławiu: "Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJnawiązujące do tematu Seminarium, tj. : Obowiązujące przepisy: procedury związane z bezpieczeństwem prowadzenia robót torowych na sieci PKP PLK S.A. – Ireneusz Jasiński – Dyrektor Biura Organizacji Utrzymania
PRZECZYTAJwiele kwestii, istotnych dla wykonawców w trakcie realizowania projektów kolejowych. Spotkanie prowadził prezes Spółki Krzysztof Celiński, który poinformował zebranych o planach wydatkowania przez Spółkę
PRZECZYTAJdwóch torów kolejowych pomiędzy stacjami Kraków Główny i Kraków Płaszów. Zwiększy to możliwości prowadzenia ruchu pociągów w całym regionie. Nowy most ma 234 metry długości i 14 metrów szerokości. Składa
PRZECZYTAJ