Wyniki wyszukiwania
systemy sterowania ruchem. Ma to zapewnić większe bezpieczeństwo, mimo znacznego podniesienia prędkości pociągów ze 100-120 km/h do 160 – 200 km/h. Szereg prac modernizacyjnych powadzonych jest na liniach [...] liniach o znaczeniu regionalnym i lokalnym. Ich celem jest przywrócenie konstrukcyjnej prędkości 90-120 km/h oraz wdrożenie współczesnych rozwiązań z zakresie bezpieczeństwa. Dotyczy to w szczególności peronów [...] remonty, modernizacje i rewitalizacje linii kolejowych, oprócz poprawy komfortu dla pasażerów i prędkości jazdy, wzrośnie też bezpieczeństwo; trwa zakup i wymiana rejestratorów rozmów na posterunkach ruchu;
PRZECZYTAJW dwie godziny z Warszawy do Katowic
06.06.2013
stan techniczny całej trasy. Dzięki prowadzonym już pracom możliwe będzie przywrócenie maksymalnej prędkości eksploatacyjnej, która na tym odcinku dla pociągów pasażerskich wynosi 120 km/h, a towarowych –
PRZECZYTAJprojektu przyniosła pierwsze korzyści w grudniu 2012 roku gdy na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk prędkość pociągów wzrosła z 80 km/h do 100 km/h. Choć łącznica to główny punkt modernizacji, inwestycja PKP
PRZECZYTAJLinia Kalety – Kluczbork na nowo
04.06.2013
pociągów, przywrócenie parametrów technicznych linii, a także likwidacja ograniczeń prędkości poprzez przywrócenie prędkości jazdy pociągów pasażerskim do 120 km/h a pociągów towarowych do 100 km/h. Dzięki
PRZECZYTAJWrocław. Przesuwanie przęsła mostu
03.06.2013
linii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego
PRZECZYTAJKoleją na lotnisko Szczecin - Goleniów
29.05.2013
120km/h – z taką prędkością mogą jeździć pociągi z Goleniowa do Kołobrzegu po zakończeniu modernizacji połączenia. Podwyższenie maksymalnej prędkości na tej trasie oznacza skrócenie czasu przejazdu o 35
PRZECZYTAJprzejazdu podniesienie parametrów ciągów towarowych poprzez podniesienie prędkości handlowej oraz eliminację ograniczeń prędkości i nacisku osi optymalizacja wykorzystania parametrów infrastruktury w wyniku
PRZECZYTAJmiędzy torami i przebudowa układów torowych na stacjach i posterunkach ruchu pozwala na zwiększenie prędkości jazdy pociągów do 160 km/h. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJprzejazdu; podniesienie parametrów ciągów towarowych poprzez podniesienie prędkości handlowej oraz eliminację ograniczeń prędkości i nacisku osi; optymalizacja wykorzystania parametrów infrastruktury w wyniku
PRZECZYTAJTrzy 17-metrowe mosty na szlaku Smolec - Kąty Wrocławskie zostaną rozebrane i w ich miejsce powstaną nowe konstrukcje niezależne dla każdego z torów. Prace obejmują również wzmocnienie podtorza oraz u
PRZECZYTAJ