• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1776, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprzet-za-250-mln-zl-wykorzystaja-plk-do-lepszego-utrzymania-sieci-kolejowej-3617

Sprzęt za 250 mln zł wykorzystają PLK do lepszego utrzymania sieci kolejowej

07.02.2018

umożliwi sprawny dojazd do wszystkich miejsc. Obecnie trwa procedura przetargowa na zakup pojazdu. Na etapie procedury przetargowej jest także zakup 2 podbijarek torów, podbijarki rozjazdów oraz profilarki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-czescia-modernizacji-linii-mielec-padew-narodowa-nr-25-4880

Wiadukt częścią modernizacji linii Mielec – Padew Narodowa nr 25

30.07.2020

społecznie projekty. Przykładem jest trasa z Mielca do Dębicy, na której we wrześniu kończy się kolejny etap prac, a efektywna współpraca Polskich Linii Kolejowych z samorządem pozwala na zwiększenie bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-dzieki-wymianie-245-rozjazdow-3654

Szybciej i bezpieczniej dzięki wymianie 245 rozjazdów

05.03.2018

bezpieczeństwa poprzez zabudowę nowych rozjazdów kolejowych o podwyższonym standardzie konstrukcyjnym – etap II” finansowana jest z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Prace wykona konsorcjum [...] bezpieczeństwa poprzez zabudowę nowych rozjazdów kolejowych o podwyższonym standardzie konstrukcyjnym "- Etap II ubiega się o dofinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-244-rozjazdy-w-torach-bezpieczniejsze-i-sprawniejsze-podroze-4408

Nowe 244 rozjazdy w torach – bezpieczniejsze i sprawniejsze podróże

18.10.2019

bezpieczeństwa poprzez zabudowę nowych rozjazdów kolejowych o podwyższonym standardzie konstrukcyjnym, etap II” . Poza programem rozjazdowym, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. montują też nowe urządzenia podczas [...] bezpieczeństwa poprzez zabudowę nowych rozjazdów kolejowych o podwyższonym standardzie konstrukcyjnym - etap II” jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ 5.2-20). Wartość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzkie-24-nowe-i-odnowione-perony-2193

Łódzkie: 24 nowe i odnowione perony

27.01.2014

W sumie, wybudowano nowe bądź przebudowano istniejące 24 perony na 14 przystankach: Łódź Radogoszcz Zachód, Łódź Pabianicka, Łódź Dąbrowa, Zgierz Jaracza, Zgierz Północ, Zgierz Kontrewers, Ozorków Now

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-plk-sa-za-ponad-24-mln-zl-dla-sprawnej-sieci-kolejowej-na-dolnym-slasku-7754

Prace PLK SA za ponad 24 mln zł dla sprawnej sieci kolejowej na Dolnym Śląsku

06.12.2022

(zarządzanej przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei) do sieci kolejowej zarządzanej przez PLK SA – Etap I”.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/23-mln-zl-na-podwyzszenie-bezpieczenstwa-na-przejazdach-kolejowych-w-wojewodztwie-slaskim-2642

23 mln zł na podwyższenie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w województwie śląskim

09.10.2014

eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych – etap I” POIiŚ 7.1-80 „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych – etap II” Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/23-miliony-zl-na-nowy-most-kolejowy-miedzy-polska-i-niemcami-2787

23 miliony zł na nowy most kolejowy między Polską i Niemcami

04.05.2015

wykonawca rozpocznie likwidację starych podpór oraz pracę przy żelbetowych przyczółkach. Kolejnym etapem będzie mocowanie pali, niezbędnych przy budowie fundamentów nowego mostu. Prace potrwają do końca [...] krótsze bardziej komfortowe podróże. Koszt realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-23-maja-nowy-etap-prac-w-lapach-zmiany-w-komunikacji-9715

Od 23 maja nowy etap prac w Łapach – zmiany w komunikacji

22.05.2024

Stacja w Łapach nadal jest terenem budowy, prowadzone są tam prace inwestycyjne. W ramach robót zaplanowanych do 8 czerwca b.r. kontynuowana będzie budowa nowych torów, w tym połączenia z linią kolejo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/224-mln-zlotych-na-dwa-najwieksze-kontrakty-kolejowe-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-dla-wojewodztwa-pomorskiego-1465

224 mln złotych na dwa największe kontrakty kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego

10.10.2011

tzw. ,,Kościerskiego korytarza kolejowego" – odcinka Kościerzyna – Gdynia linii kolejowej nr 201"- Etap I Zakres prac obejmuje w szczególności: - kompleksową wymianę nawierzchni kolejowej na długości 16 [...] korytarza kościerskiego jest ściśle powiązany z realizacją projektu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej S.A. Etap I w ramach POIiŚ 2007 – 2013, koordynowanego przez Spółkę PKM S.A. i Urząd Marszałkowski Województwa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...139140141142143144145146147148...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1431 do 1440 z 1776.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook