• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy linia kolejowa nr 245. Rezultatów: 2422, czas wyszukiwania 21 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-umowa-na-projekt-modernizacji-linii-radomskiej-1188

Druga umowa na projekt modernizacji linii radomskiej

16.02.2011

obecnego stanu powodują, że linia wymaga kompleksowej naprawy głównej. Opracowana dokumentacja posłuży do realizacji projektu POIiŚ 7.1-19.1 „Modernizacja liniikolejowejnr 8, odcinek Warszawa Okęcie – [...] Firma Jacobs Polska Sp. z o.o. wykona to zadanie w ramach projektu POIiŚ 7.1-19.2 „Modernizacja liniikolejowejnr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom – PRACE PRZYGOTOWAWCZE”, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia [...] postępowania oraz • przygotowanie materiałów przetargowych na wybór wykonawcy robót budowlanych. Liniakolejowanr 8, zwana magistralą świętokrzyską, łączy Warszawę z Radomiem, Kielcami i Krakowem, stanowi istotne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-tor-miedzy-otwockiem-a-pilawa-4433

Drugi tor między Otwockiem a Pilawą

07.11.2019

powstaje nad linią kolejową Skierniewice – Łuków (nr 12). Wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym zapewnią nowe urządzenia sterowania, a także modernizacja 11 przejazdów kolejowo-drogowych. Skrzyżowania [...] więkową. Efektem prac na linii lubelskiej będzie skrócenie czasów podróży. Zwiększy się prędkości pociągów z 100 km/h do 160 km/h oraz wzrośnie przepustowości liniikolejowej. Pozwoli to przewoźnikom na [...] Koleją szybko z Mazowsza na Lubelszczyznę Modernizacja liniinr 7 Lublin – Warszawa jest jednym z największych projektów w Krajowym Programie Kolejowym. Po zakończeniu inwestycji czas przejazdu najszybszego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-tunel-na-trasie-lodz-fabryczna-kaliska-zabieniec-9122

Drugi tunel na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec

15.12.2023

Usunięto ponad 41 500 m 3 gruntu. W kolejnym etapie TBM Faustyna zostanie przeniesiona nad torami liniinr 15 (na odcinku Łódź Kaliska – Łódź Żabieniec) do komory startowej przy ul. Żniwnej. Rozpoczęcie [...] Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły około 90 mln zł na waloryzacje i wypłatę uzasadnionych kosztów ogólnych związanych z inwestycją dla zapewnienia sprawnej budowy podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna [...] kamienicami. Tunel łączy Polskę Tunel średnicowy to projekt POIiŚ 5.1-15 „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), etap II, odcinek Łódź Fabryczna - Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” - kontynuacja budowy dworca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-sulejowku-jeden-tunel-pod-torami-juz-otwarty-umowa-na-drugi-podpisana-9047

W Sulejówku jeden tunel pod torami już otwarty, umowa na drugi podpisana

29.11.2023

(KPO) dla inwestycji „Budowa tunelu drogowego w km 21,050 liniikolejowejnr 2 Warszawa Zachodnia – Terespol na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2284W w mieście Sulejówek”. Szacowana wartość inwestycji [...] dodatkowe bezkolizyjne skrzyżowanie w ciągu ul. Przejazd/Krasińskiego (droga powiatowa nr 2284W) z dwoma torami liniikolejowejnr 2 Warszawa – Terespol. Tylko w woj. mazowieckim skrzyżowania bezkolizyjne, poza [...] ważnej liniikolejowej wschód-zachód, powstanie jeszcze jeden bezkolizyjny obiekt, dzięki któremu miasto zyska bezpieczniejszą komunikację – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opoczno-poludnie-drugi-peron-szybszy-tor-3382

Opoczno Południe drugi peron, szybszy tor

17.05.2017

stacji Opoczno Płd.” realizowana jest w ramach projektu pn. „Modernizacja liniikolejowejnr 4 - Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Prace prowadzone będą w formule projektuj i buduj. Wykonawcą podpisanej [...] sterowania ruchem kolejowym zapewnią sprawny przejazd i większą przepustowość stacji, na której równocześnie będą mogły zatrzymywać się dwa pociągi. Wzrośnie poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Przez stację [...] Włoszczowie Opoczno Południe i Włoszczowa Północ – stacje znajdujące się na Centralnej Magistrali Kolejowej, zapewniają dobre połączenia regionalne i międzyregionalne. Uruchomiona w grudniu 2014 r. stacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-oddany-do-uzytku-1351

Drugi nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia oddany do użytku

30.06.2011

na Wiśle najdłuższy most kolejowy w Polsce o długości 1 030 m. Trwająca od 2007 roku modernizacja liniikolejowej Warszawa – Gdynia, obok dostosowania infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością [...] jednoprzęsłowy ze zjazdem łączącym się bezpośrednio z drogą krajową nr 91 i drogą równoległą wybudowaną przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. łączącą miejscowości Skowarcz i Cieplewo. Powstanie wiaduktu [...] przejeździe kolejowym. Wraz z wiaduktem wybudowano prawie 500 m dróg dojazdowych oraz chodniki na całej długości wiaduktu i dróg dojazdowych. Na obszarze LCS Tczew PKP Polskie Linie Kolejowe, obok dwóch

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-wykonawce-drugiego-projektu-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1404

Znamy wykonawcę drugiego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

19.08.2011

Kutno: Zgierz Jaracza, Ozorków Nowe Miasto na liniikolejowejnr 25 Łódź Kaliska – Dębica, odcinek Łódź Kaliska – Łódź Chojny: Pabianicka, na liniinr 540 Łódź Chojny – Łódź Widzew Dąbrowa W październiku 2010 [...] podróżowania na objętych projektem przystankach liniikolejowychnr 15, 16, 25 i 540. Realizacja projektu przyczyni się także do wzmocnienia roli transportu kolejowego względem indywidualnego i zbiorowego transportu [...] sygna-lizacji przejazdowej. Przebudowane zostaną przystanki: na liniinr 15 Bednary – Łódź Kaliska: Smardzew, Glinnik, Swędów, StrykówGłowno na liniinr 16 Łódź Widzew – Kutno: Zgierz Północ, Zgierz Kontrewers

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-po-nowym-moscie-na-trasie-lodz-tomaszow-mazowiecki-drzewica-8283

Lepsze podróże po nowym moście na trasie Łódź – Tomaszów Mazowiecki – Drzewica

10.05.2023

Jeden z nich na linii Łódź przez Tomaszów Maz. w stronę Opoczna i Skarżyska-Kamiennej (nr 25) został wyremontowany w 2015 roku. Obecnie budowana konstrukcja powstaje na równoległej linii z Tomaszowa Maz [...] Maz. w kierunku Centralnej Magistrali Kolejowej oraz Radomia (nr 22).

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nadodrzanka-rozpoczela-sie-modernizacja-na-odcinku-drzensko-kostrzyn-3591

Nadodrzanka: rozpoczęła się modernizacja na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn

15.01.2018

sprawniejsze podróże W ramach zadania „Modernizacja liniikolejowejnr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra wraz z łącznicami nr 821 i 822” PLK zwiększą komfort obsługi podróżnych [...] pociągów po jednym torze. Uwzględnia to obecny rozkład jazdy. Inwestycja PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. na Nadodrzance , linii łączącej Szczecin z Wrocławiem, na odcinku między Drzeńskiem a Kostrzynem zapewni [...] mobilności. Koło stacji Kowalów przebudowany zostanie przejazd kolejowo – drogowy. Zwiększy się poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego. Zapewnią to nowe urządzenia rogatkowe, monitoring i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lubuskie-miedzy-drzenskiem-a-kostrzynem-podrozni-korzystaja-z-nowych-peronow-3913

Lubuskie. Między Drzeńskiem a Kostrzynem podróżni korzystają z nowych peronów

12.09.2018

środków budżetowych w ramach zadania „Modernizacja liniikolejowejnr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra wraz z łącznicami nr 821 i 822” Zostały ujęte w rozkładzie jazdy. Zachowany [...] Kowalów całkowicie przebudowano stare urządzenia sterowania ruchem kolejowym na nowoczesne. W obrębie stacji zmodernizowano dwa przejazdy kolejowo – drogowe. Dzięki nowym urządzeniom rogatkowym oraz monitoringowi [...] monitoringowi i nowej jezdni, zwiększy się poziom bezpieczeństw w ruchu kolejowym i drogowym. Między Drzeńskiem a Kostrzynem jest już m.in. 28 km nowego toru Nowe tory są na stacjach Kowalów, Laski Lubuskie i

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...137138139140141142143144145146...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1411 do 1420 z 2422.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook