Wyniki wyszukiwania
Kolej zbliża Śląsk i Wielkopolskę
14.04.2015
że oferta kolei będzie bardziej dostępna dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się czy podróżnych z cięższym bagażem. Wielkopolska bliżej Śląska Odnowienie trasy pomiędzy Kaletami a Kluczborkiem
PRZECZYTAJSzybsza kolej w Wielkopolsce
16.10.2014
pozwala na uzyskanie rekordowo krótkich czasów przejazdu. Poprawia się również komfort obsługi podróżnych. Perony zapewniają pełną dostępność dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Z Katowic
PRZECZYTAJczęści podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych. Przebudowa układu drogowego i infrastruktury wokół multimodalnego dworca Łódź Fabryczna - budowa
PRZECZYTAJKatowic i Rzeszowa. Aby minimalizować utrudnienia, zwiększony zostanie zakres i formy informowania podróżnych. Modernizowane są też linie, tworzące połaczenie Krakowa z Warszawą: Olszamowice – Włoszczowa Północ
PRZECZYTAJtakże naprawa nawierzchni na 20 przejazdach); przebudowa istniejących peronów i urządzeń do obsługi podróżnych na 15 stacjach i przystankach osobowych; roboty budowlane na 11 obiektach inżynieryjnych (10 wiaduktów
PRZECZYTAJprzygotowanie odpowiedniej infrastruktury przesiadkowej. Projekt ma bezpośredni związek z obsługą podróżnych (m.in. turystów, mieszkańców, osób dojeżdżających do pracy i uczących się), którzy przebywać będą
PRZECZYTAJi system informacji pasażerskiej oraz zostaną dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i podróżnych z ciężkim bagażem. W Lublinie powstanie dodatkowy przystanek - „Lublin Zachód”. W celu zapewnienia
PRZECZYTAJW 40 minut z Rybnika do Chałupek
30.11.2015
alternatywą dla transportu drogowego. W rozkładzie jazdy dokonano wielu zmian i udogodnień dla podróżnych. Wydłużona została relacja linii S71, dzięki czemu pociągi będą kursować do Chałupek, a wybrane
PRZECZYTAJPierwszy pociąg na stacji Łódź Fabryczna
28.10.2015
Dworzec zostanie udostępniony podróżnym jesienią przyszłego roku Nowoczesny dworzec stanie się częścią multimodalnego węzła komunikacyjnego, który w centrum miasta połączy kolej aglomeracyjną i komunikację
PRZECZYTAJprojektową. Druga z inwestycji dotyczy kompleksowej modernizacji istniejącego przejścia podziemnego dla podróżnych na stacji Zielona Góra. Obecnie 22-metrowy tunel pod torami łączy dwa z trzech peronów. Plany PLK
PRZECZYTAJ