• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy nr5. Rezultatów: 917, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/300-stypendystow-plk-blizej-kolejowej-kariery-3407

300 stypendystów PLK bliżej kolejowej kariery

21.06.2017

klas II, III i IV m.in. z Technikum Kolejowego im. Mikołaja Kopernika w Bydgoszczy i Zespołu Szkół nr5 im. Bolesława Chrobrego w Łodzi. Najlepsi uczniowie otrzymują dodatkowy jednorazowy bonus finansowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/do-portu-w-gdansku-kolej-jeszcze-bardziej-usprawni-dowoz-towarow-6419

Do portu w Gdańsku kolej jeszcze bardziej usprawni dowóz towarów

30.11.2021

e i wykonanie urządzeń ERTMS/ETCS poziom 1 dla linii kolejowej nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny w ramach projektu POIiŚ nr5.1-8 pn.: „Projekt poprawy dostępu kolejowego do portu Gdańsk (most

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-inwestuja-w-profesjonalistow-3187

PLK inwestują w profesjonalistów

22.09.2016

Zespołem Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku-Kamiennej, Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych nr5 im. Króla Bolesława Chrobrego w Łodzi czy Zespołem Szkół Transportowo - Komunikacyjnych im. Tadeusza [...] ruchu. 40 sytuacji kryzysowych Prawie 1000 osób przeszło szkolenia na nowoczesnym sprzęcie o wartości 4,5 mln zł - symulatorze urządzeń sterowania ruchem kolejowym i łączności. To przede wszystkim dyżurni ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-zwieksza-bezpieczenstwo-na-ponad-40-przejazdach-kolejowo-drogowych-9635

PLK SA zwiększą bezpieczeństwo na ponad 40 przejazdach kolejowo-drogowych

26.04.2024

(Łódź Kaliska – Tuplice nr 14, Herby Nowe – Oleśnica nr 181, Kluczbork – Poznań Główny nr 272, Oleśnica – Chojnice nr 281, Stary Staw – Franklinów nr 811, Krotoszyn – Osusz nr 816), głównie w miejscowościach [...] oraz COB-63A na sieci PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. – IZ Ostrów Wielkopolski” przeznaczono ponad 5,5 mln zł (netto), natomiast zadanie „Wymiana urządzeń przejazdowych typu SPA-1 i SPA-2 na sieci PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszenie-na-trasie-kalety-kluczbork-2535

Przyspieszenie na trasie Kalety – Kluczbork

21.07.2014

nawierzchni peronu nr 2. Docelowo wszystkie stacje zostaną wyposażone w nowoczesną infrastrukturę - wiaty, ławki oraz tablice informacyjne. Obecnie kontynuowana jest przebudowa toru nr 2 na stacjach Bąków [...] a także 5 wiaduktów. Rewitalizacja 70 km trasy Kalety – Kluczbork jest prowadzona w ramach projektu „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 143 na odcinku [...] Po zakończeniu rewitalizacji linii kolejowej nr 143 na odcinku Kalety-Kluczbork, które jest planowane na pierwszy kwartał 2015 r., parametry techniczne na całej linii Kalety – Kluczbork pozwolą na jazdę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-przejazdow-kolejowych-na-linii-radom-skarzysko-kamienna-1402

Modernizacja przejazdów kolejowych na linii Radom – Skarżysko Kamienna

18.08.2011

zostały Zakłady Automatyki „KOMBUD" S.A. z Radomia. Celem zadania, które jest częścią modernizacji linii nr 8 na odcinku Radom – Kielce, jest przywrócenie prędkości rozkładowej oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu [...] ruchu kolejowego i drogowego, poprzez zabudowę urządzeń zabezpieczenia ruchu. Modernizacja obejmuje 5 skrzyżowań linii kolejowych z drogami publicznymi w poziomie szyn, które są usytuowane na terenie w [...] nowoczesnych urządzeń zabezpieczających i sygnalizujących. Wartość wynagrodzenia wykonawcy wynosi 5 959 350,00 PLN. Zadania finansowane jest ze środków budżetowych, termin wykonania prac budowlanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzieki-plk-kierowcy-jada-nowym-wiaduktem-nad-torami-w-warce-7491

Dzięki PLK kierowcy jadą nowym wiaduktem nad torami w Warce

16.09.2022

2023 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują prace w ramach projektu POIiŚ 5.1-3 pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie - Radom (LOT A, B, F)” Faza II. Projekt jest współf [...] zamontowane oświetlenie LED. W dalszym etapie prac wykonawca dokończy przebudowę drogi wojewódzkiej nr 730 wraz z ciągiem pieszo-rowerowym i rondem po wschodniej stronie obiektu. Zgodnie z umową termin

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-szykuja-lepsze-przewozy-towarow-ze-slaska-na-pomorze-3750

PLK szykują lepsze przewozy towarów ze Śląska na Pomorze

21.05.2018

tej trasie prac. Dodatkowo za 35,5 miliona złotych wymieniona zostanie kompleksowo sieć trakcyjna na 47 km odcinku. Pierwsza umowa na rewitalizację linii kolejowej nr 146 Wyczerpy – Chorzew Siemkowice [...] wiadukty, 5 mostów i 35 przepustów. Modernizacja istniejących przejazdów kolejowo – drogowych oraz podwyższenie ich kategorii wpłynie na większy poziom bezpieczeństwa. Projekt "Prace na linii kolejowej nr 146 [...] km). Zostały zakończone prace związane z wymianą jednego toru na odcinku Wyczerpy - Rząsawa oraz na 5 obiektach inżynieryjnych (przepusty). Objęta inwestycją linia jest dwutorowa na odcinku Wyczerpy – Rząsawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-do-lodzi-i-kutna-dzieki-pracom-od-leczycy-do-ozorkowa-5438

Lepsze podróże do Łodzi i Kutna dzięki pracom od Łęczycy do Ozorkowa

01.03.2021

robót budowlanych na linii kolejowej nr 16 na odcinku Ozorków – Łęczyca od km 35,884 do km 47,397 linii kolejowej nr 16 w ramach projektu pn. „Prace na liniach kolejowych nr 15, 16 na odcinku Łódź Kaliska – [...] sieciowe wywieszają sieć trakcyjną. Inwestycja na jednotorowej linii między Ozorkowem a Łęczycą obejmuje 5 peronów, 17 km torów, 2 mosty, 4 przepusty oraz 17 rozjazdów. Wzrost poziomu bezpieczeństwa przyniesie [...] – Zgierz – Kutno” o wartości 129,5 mln zł netto jest finansowany ze środków budżetowych. Dla lepszych podróży z Łodzi do Kutna By zapewnić sprawną komunikację kolejową na linii Łódź – Kutno realizowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzeci-tor-wieksze-mozliwosci-kolei-w-poznaniu-3659

Trzeci tor – większe możliwości kolei w Poznaniu

09.03.2018

osób o ograniczonej mobilności m.in. dzięki windom na peronach nr 4, 5 i 6. Przebudowany jest tunel pod torami w obrębie peronów nr 4, 5 i 6 oraz zabytkowe wiaty. Perony zostały wyposażone w nowoczesny

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9101112131415161718...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 131 do 140 z 917.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook