• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komputery-zapewniaja-bezpieczna-podroz-na-zmodernizowanej-trasie-wroclaw-rawicz-2985

Komputery zapewniają bezpieczną podróż na zmodernizowanej trasie Wrocław – Rawicz

15.01.2016

ochrony czystości wód. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-4 „Modernizacja linii kolejowej E59 Wrocław - Poznań, Etap II odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego”: Koszt 1 052 203 685,68 PLN Wysokość [...] grudnia 2015 r. rosnący ruch pociągów dalekobieżnych i aglomeracyjnych na dolnośląskim odcinku linii E59 Wrocław – Poznań obsługują nowoczesne komputerowe systemy Lokalnego Centrum Sterowania LCS Wrocław [...] Europejskiej: 775 418 132,37 PLN Czas realizacji projektu: 2009 – 2015 r. Zakres modernizacji linii E 59 Wrocław – Poznań na dolnośląskim odcinku: 58 km linii dwutorowej wraz z siecią trakcyjną, 5 stacji:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-blizej-do-krotszych-podrozy-z-warszawy-do-radomia-3353

Coraz bliżej do krótszych podróży z Warszawy do Radomia

11.04.2017

większe bezpieczeństwo w ruchu kolejowym, ale także usprawni ruch samochodów. Przygotowane zmiany W III kwartale 2018 roku rozpocznie się przebudowa 20 kilometrowego odcinka Czachówek Płd. – Warka. W IV [...] między Czachówkiem Płd. a Warką zostanie wykonana do IV kwartału 2020 roku, a między Warką a Radomiem do II kwartału 2021 roku. Prace między Warką a Radomiem wykona Konsorcjum w składzie: Swietelsky Rail Polska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-z-poznania-do-wroclawia-jada-nowym-mostem-nad-odra-2152

Pociągi z Poznania do Wrocławia jadą nowym mostem nad Odrą

14.01.2014

Zawiercia. Prace realizowane są w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”, który jest współfinansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-bezpieczniej-na-skrzyzowaniach-kolejowo-drogowych-w-zielonce-i-mokrej-wsi-6362

Rail Baltica. Bezpieczniej na skrzyżowaniach kolejowo-drogowych w Zielonce i Mokrej Wsi

12.11.2021

Przewidziano także trakt pieszo-rowerowy. Wartość inwestycji to 29 mln zł netto. Zakończenie planowane na III kw. 2022 r. Atrakcyjne podróże koleją i sprawniejsza komunikacja drogowa Na linii kolejowej pomiędzy [...] Toporze – przejście pod torami. Bezkolizyjne skrzyżowania budowane są w ramach projektu „Prace na linii E75 na odcinku Sadowne - Czyżew wraz z robotami pozostałymi na odcinku Warszawa Rembertów - Sadowne”,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-otwiera-warmie-i-mazury-wygodniejsze-podroze-pociagiem-do-braniewa-3614

Kolej otwiera Warmię i Mazury. Wygodniejsze podróże pociągiem do Braniewa

02.02.2018

Realizacja projektów przewidziana jest w formule „Projektuj i Buduj”. Podpisanie umów planowane jest w III kwartale 2018 roku, a zakończenie pod koniec 2020 roku. KPK dla Warmii i Mazur W regionie, w ramach [...] oraz Gutkowo – Braniewo. Ponadto lista rezerwowa obejmuje 2 projekty, czyli prace na linii kolejowej E 75 na odcinku Białystok – Suwałki – Trakiszki (gr. państwa) z programu CEF oraz rewitalizacja linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wobec-publikacji-rynku-kolejowego-4349

PLK wobec publikacji Rynku Kolejowego

03.09.2019

Ustka (157,4 mln zł) •Termin kontraktowy: III kw. 2019 r. •Opóźnienie: 5 miesięcy Termin kontraktowy to IV kw. 2019 a nie III kw. 2019 Modernizacja linii kolejowej E 30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków [...] Kraków, etap IIb 02.01.2020 Linia nr 133 Kraków – Katowice (E30) (1,5 mld zł) •Termin kontraktowy: Wrzesień 2018 r. •Opóźnienie: Od 6 do 16 miesięcy Termin kontraktowy to styczeń 2020 a nie wrzesień 2018 Mirosław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bielawa-dolna-pierwsze-lokomotywy-na-nowym-moscie-kolejowym-3180

Bielawa Dolna. Pierwsze lokomotywy na nowym moście kolejowym

16.09.2016

dłuższy i o przeszło 1 m wyższy. Wartość realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi ok [...] Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Nowy most i wcześniejsza modernizacja magistrali kolejowej E 30 Opole – Wrocław – Węgliniec – granica państwa oraz elektryfikacja linii po stronie niemieckiej, stworzą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-2016-r-z-polski-do-niemiec-po-nowym-moscie-kolejowym-3062

W 2016 r. z Polski do Niemiec po nowym moście kolejowym

02.05.2016

komfortowa podróż dla pasażerów. Wartość realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi ok [...] kolejowej oraz usprawnia połączenia na osi wschód – zachód. Nowy most i wcześniejsza modernizacja lini E 30 Opole – Wrocław – Węgliniec – granica państwa oraz elektryfikacja linii po stronie niemieckiej, stworzą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/widac-postep-prac-na-modernizowanej-linii-kolejowej-siedlce-terespol-3800

Widać postęp prac na modernizowanej linii kolejowej Siedlce - Terespol

27.06.2018

na w stosunku do innych środków transportu. Projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” jest współfinasowany przez Unię Europejską w ramach instrumentu [...] Kolejowe S.A., zwiększają się możliwości komunikacyjne w województwie lubelskim. Modernizacja linii E20 od stacji Biała Podlaska do Terespola to jedna z trzech najważniejszych dla regionu inwestycji. Mieszkańcy [...] wysokości i zapewni sprawną komunikację także dużym pojazdom. - Modernizacja linii kolejowej na trasie E20 na odcinku od stacji Biała Podlaska do Terespola to tworzenie bezpiecznej i sprawnej sieci kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-budowe-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-844

Otwarcie ofert na budowę wiaduktu w Rogowie na linii Warszawa – Łódź

11.08.2010

Rogów, który jest realizowany w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, LOT C – pozostałe roboty”. Oferty na realizację tego zadania złożyło sześć firm: 1. Oferta nr 1: [...] W zakres LOT-u C wchodzi również zaprojektowanie i wykonanie LCS Skierniewice. Lot C jest częścią II etapu inwestycji na linii Warszawa – Łódź, która docelowo pozwoli na podróżowanie między Warszawą, [...] oddziaływania kolei na środowisko naturalne. Projekt "Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, LOT C – pozostałe roboty" znajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9101112131415161718...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 131 do 140 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook