• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2359, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-lepsze-podroze-rail-baltica-min-z-bialegostoku-do-elku-3574

Będą lepsze podróże Rail Baltica, m.in. z Białegostoku do Ełku

27.12.2017

projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego PLK podpisały z firmą MGGP S.A. Koszt zamówienia to 19,8 mln zł. netto. Zmienia się trasa Warszawa – Białystok Na odcinku Warszawa Rembertów – Zielonka – Tłuszcz [...] trakcyjna i przejazdy kolejowo-drogowe. Koszt prac na środkowym odcinku trasy Warszawa – Białystok to 641 mln złotych. W przyszłym roku rozpoczną się prace na podlaskim fragmencie Rail Baltica od Czyżewa do B

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-mazury-i-podlasie-dzieki-modernizacji-linii-korsze-elk-3504

Szybciej na Mazury i Podlasie dzięki modernizacji linii Korsze – Ełk

10.10.2017

dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim to 16,11 mln zł netto. Szacunkowy koszt całej inwestycji w Krajowym Programie Kolejowym wynosi 578,5 mln zł. Prace projektowe zaplanowano do 2020 r., natomiast

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-estakada-zmienia-sie-dla-kolei-i-miasta-3415

Gorzów Wielkopolski - estakada zmienia się dla kolei i miasta

30.06.2017

inżynieryjnych etap I - Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim” wynosi ponad 115 mln zł. Około 81 mln zł stanowi dofinansowanie z Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-modernizacja-kolejowej-estakady-minela-polmetek-3540

Gorzów Wielkopolski. Modernizacja kolejowej estakady minęła półmetek

17.11.2017

Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim”. Wartość projektu wynosi 115 mln brutto zł, z czego niemal 81 mln zł stanowi dofinansowanie z Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliony-na-dolnoslaskie-linie-kolejowe-3018

Miliony na dolnośląskie linie kolejowe

04.03.2016

dolnośląskiego (1,3 mld) i poprawa linii 274 Wrocław - Wałbrzych – Jelenia Góra (dotychczas ponad 400 mln). Zakończona modernizacja linii Legnica – Wrocław – Opole (ponad 2 mld zł). Z RPO w 2015 r. przeprowadzona [...] na stacjach Jelenia Góra Zachodnia i Piechowice w ramach Jeleniogórskiej Kolei Aglomeracyjnej (8,3 mln). W kolejnej perspektywie, wspólnie z władzami samorządowymi woj. dolnośląskiego, PLK analizuje m.in

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-budowa-mostu-kolejowego-na-nysie-luzyckiej-2831

Ruszyła budowa mostu kolejowego na Nysie Łużyckiej

03.07.2015

Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł, z czego prawie 17,5 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-kolejowy-dla-warszawy-2143

Nowy przystanek kolejowy dla Warszawy

07.01.2014

pierwszej części (realizacja przejścia podziemnego) wynosi 7,581 mln zł, a drugiej (budowa peronu i pozostałej infrastruktury) 8,677 mln zł. Warszawa Ursus Niedźwiadek jest kolejnym przystankiem, który

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/latwiejszy-transport-towarow-koleja-do-portu-gdanskiego-2801

Łatwiejszy transport towarów koleją do Portu Gdańskiego

22.05.2015

przemieszczanie się zwierząt nawet w sytuacji, gdy poziom wody będzie wysoki. Koszt budowy mostu to 38 mln zł. Cała inwestycja wraz z przebudową linii kolejowej zakończy się w sierpniu 2016 roku. Wówczas port [...] projektu poprawy dostępu kolejowego do Portu Gdańsk (most i dwutorowa linia kolejowa) za kwotę 370 mln zł jest uzupełnieniem planów inwestycyjnych Portu Gdańsk, zakładających rozwój baz przeładunkowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kujawsko-pomorskie-liderem-zmian-na-kolei-2568

Kujawsko-pomorskie liderem zmian na kolei

31.07.2014

remont ponad stuletniego wiaduktu kolejowego na Pl. Armii Krajowej w Toruniu. Prace o wartości ok. 2,5 mln zł trwały około roku i obejmowały wymianę przęseł, przyczółków, naprawę podpór oraz wykonanie nowych [...] minut), a połączenia pośpieszne są realizowane jeszcze szybciej. Rewitalizacja, która kosztowała 225 mln zł miała charakter pilotażowy i była pierwszym tego typu zadaniem z ośmiu obecnie przygotowywanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-glowny-z-nowymi-numerami-peronow-plk-ulatwiaja-orientacje-podroznym-7328

Poznań Główny z nowymi numerami peronów – PLK ułatwiają orientację podróżnym

19.08.2022

stacji Poznań Główny wraz z przebudową przejścia podziemnego” za ok. 111,6 mln zł ze środków budżetowych, z czego ok. 4,8 mln zł przeznaczono na zmianę numeracji peronów na stacji.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...131132133134135136137138139140...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1351 do 1360 z 2359.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook