Wyniki wyszukiwania
Modernizacja linii na odcinku Sosnowiec Jęzor – Kraków Towarowy nabiera tempa. 14 lutego wpłynął do wojewody małopolskiego wniosek o pozwolenie na budowę – a kolejne roboty budowlane rozpoczną się w m
PRZECZYTAJPrace rewitalizacyjne ruszyły 16 października ubiegłego roku. Obecnie prowadzone są kolejne roboty na stacji Toruń Główny. Inwestycja obejmuje prace na ponad 50 km linii kolejowej łączącej Toruń przez
PRZECZYTAJModernizacja linii kolejowej nr 309 Kłodzko Nowe – Kudowa Zdrój ma kosztować 70 mln zł, z czego 41 mln zł to dotacja unijna. Obejmie m.in. 18,6 km torów, obiekty inżynieryjne, przejazdy kolejowe, rozj
PRZECZYTAJPierwsze prace ziemne związane z wykonaniem wykopu na podziemny dworzec Łódź Fabryczna rozpoczęły się w czwartek, 13 września. Prace na tym etapie budowy nowego dworca mają charakter wstępny i polegaj
PRZECZYTAJInwestycja obejmie przebudowę torów na długości ponad dwunastu kilometrów, co oznacza, że po zakończeniu prac czas przejazdu pociągiem aglomeracyjnym z Łodzi Widzewa do stacji Zgierz wyniesie około 15
PRZECZYTAJWielkopolska docenia kolej
03.03.2011
W konferencji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Perspektywy funkcjonowania infrastruktury kolejowej na terenie województwa wielkopolskiego uczestniczył wicemarszałek Wojciech Jankowiak, zastępca prez
PRZECZYTAJPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wybudowanie skrzyżowania dwupoziomowego w ciągu drogi krajowej nr 72 Rawa Mazowiecka – Łódź z torami linii kolejowej Warszawa – Katow
PRZECZYTAJPrzedmiotem zamówienia przetargu, ogłoszonego 30 kwietnia 2010 roku jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych modernizacji linii kolejowej nr 91 Kraków – Medyka – granica państwa na odcinku B
PRZECZYTAJWybór najkorzystniejszej oferty
21.07.2010
„Wykonanie robót budowlanych dla budowy nowych skrzyżowań dwupoziomowych w obszarze LCS Ciechanów, Przetarg 2B: wiadukt kolejowy w km 79,277; wiadukt kolejowy w km 80,417; wiadukt drogowy w km 81,684;
PRZECZYTAJJest to już szósta umowa, podpisana w okresie ostatnich trzech miesięcy, obejmująca ostatni odcinek linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem. Poprzednie umowy dotyczyły odcinków: Podłęże – Bochnia,
PRZECZYTAJ