Wyniki wyszukiwania
towarowe. Od 13 czerwca pojadą dalej - od Kochanówki do Dębicy. W stacji Mielec przebudowywane są tory i budowany peron. Przejście podziemne z windami ułatwi dojście do pociągów oraz połączy osiedla po
PRZECZYTAJdostęp do kolei i ofertę połączeń w regionach i między nimi. Nowoczesne systemy i zmodernizowane tory na Centralnej Magistrali Kolejowej zapewnią wyższy komfort i bezpieczeństwo podróżującym między Warszawą
PRZECZYTAJświetlna oraz rogatki. Zachowując zasady ruchu drogowego bezpiecznie przejdziemy lub przejedziemy przez tory. Polskie Linie Kolejowe kierują apel o ostrożność na przejazdach kolejowo-drogowych do gmin i parafii
PRZECZYTAJkolejowa korzystnie zmienia również warunki komunikacji drogowej. W Mielcu, wybudowane przejście przez tory łączące ul. Benedyktyńską i ul. Szarych Szeregów, to istotne ułatwienie dla mieszkańców. Jeszcze w
PRZECZYTAJtrasie od Będzina przez Sosnowiec do Katowic Szopienic Południowych (LOT A1) dobudowane zostaną dwa tory. Rozdzielony zostanie ruch aglomeracyjny i dalekobieżny, co pozwoli przewoźnikom na kształtowanie
PRZECZYTAJktórych celem jest dostosowanie CMK do przejazdu pociągów z prędkością do 250 km/h. Wymieniane są tory pomiędzy Psarami a Zawierciem. Uzupełniana jest podsypka tłuczniowa. Prowadzone jest też podbicie
PRZECZYTAJkierowane są pociągi m.in. do gdańskiego terminala kontenerowego i do portu. PLK do września wymieni tory, rozjazdy, sieć trakcyjną oraz zmodernizuje 8 przejazdów kolejowych. Inwestycja, w połączeniu z otwartym
PRZECZYTAJpozostaje dla przejazdu pociągów, a na sąsiednim trwają intensywne prace. Obejmują one stację Piaseczno i tory w kierunku Czachówka. Ruch regionalny podczas modernizacji Polskie Linie Kolejowe wspólnie z Kolejami
PRZECZYTAJkilkanaście osób, prace są zabezpieczane przez ciężki dźwig sprowadzony w nocy z Łodzi. Do wstawienia na tory pozostały jeszcze dwa wagony. Do zdarzenia doszło wczoraj o godzinie 19:47. Na przejeździe kolejowym
PRZECZYTAJGłównym elementem inwestycji będzie nowy dworzec Łódź Fabryczna, którego tory i perony będą położone 16,5 metra pod ziemią, zaś 10,5 metra nad nimi przebiegać będzie sieć podziemnych ulic i część dworca
PRZECZYTAJ