• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2359, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koncza-sie-prace-na-slaskich-odcinkach-weglowki-2044

Kończą się prace na śląskich odcinkach Węglówki

15.10.2013

Wykonano już 75% prac. Ich zakończenie jest planowane w listopadzie. Koszt rewitalizacji przekracza 50 mln zł netto. Zadanie jest finansowane ze środków budżetowych. Linia nr 131 tzw. Węglówka ma kluczowe znaczenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-2-godz-28-min-z-warszawy-do-krakowa-2685

W 2 godz. 28 min. z Warszawy do Krakowa

11.12.2014

min. Koszt prac rewitalizacyjnych i modernizacyjnych w br. między Kozłowem a Krakowem, wynosi ok. 70 mln zł. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dorota.szal

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wazne-remonty-regionalnych-linii-kolejowych-na-podlasiu-2629

Ważne remonty regionalnych linii kolejowych na Podlasiu

18.09.2014

rozkład jazdy i bezpieczeństwo podróży. Roboty zakończą się 30 listopada br. Całkowity koszt to ponad 23 mln zł netto. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-obslugi-pociagow-pasazerskich-na-stacji-warszawa-zachodnia-2509

Poprawa obsługi pociągów pasażerskich na stacji Warszawa Zachodnia

08.07.2014

stacji Warszawa Zachodnia. Wartość prowadzonych prac, która zakończą się w październiku, to ponad 5 mln zł. Wykonawcą jest Zakład Robót Komunikacyjnych DOM w Poznaniu Sp. z o.o. Kontakt dla mediów: Maciej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-czerwcu-plk-zaczyna-remont-mostu-gdanskiego-w-warszawie-2791

W czerwcu PLK zaczyna remont Mostu Gdańskiego w Warszawie

08.05.2015

komunikacje kolejową w stolicy i węźle warszawskim. Wartość podpisanej umowy na remont mostu to ponad 18 mln zł. Prace będą finansowane ze środków PLK oraz budżetu państwa. Most Gdański nad Wisłą w Warszawie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejni-wykonawcy-kolejowych-projektow-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lubelskiego-1387

Kolejni wykonawcy kolejowych projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego

02.08.2011

zakresem robót mostowych zajmie się firma Skanska S.A. Całkowita wartość projektu wynosi ponad 49 mln zł. Głównym celem projektu jest przywrócenie, zawieszonych w 2000 roku, przewozów pasażerskich na tej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zawarto-umowe-na-wybudowanie-kolejnych-dwoch-wiaduktow-na-linii-warszawa-8211-gdansk-w-okolicach-nasielska-725

Zawarto umowę na wybudowanie kolejnych dwóch wiaduktów na linii Warszawa – Gdańsk w okolicach Nasielska

12.03.2010

wiaduktów na linii kolejowej Warszawa – Gdynia w okolicach Nasielska. Kontrakt o wartości prawie 8,5 mln Euro brutto zrealizuje konsorcjum firm TORPOL sp. o.o. (lider), FEROCO S.A. oraz Przedsiębiorstwo Robót

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-preumowe-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lubuskiego-na-lata-2007-2013-653

Podpisano preumowę w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego na lata 2007-2013

06.11.2009

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego na lata 2007-2013. Kosztem 15,1 mln EURO zostanie zmodernizowana nawierzchnia kolejowa, oświetlenie, perony, wiaty, urządzenia ssp i srk

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlifowanie-olawy-508

Szlifowanie Oławy

23.01.2009

zmniejszyć poziomu hałasu wzdłuż torów zabudowane zostały ekrany akustyczne.Koszt przedsięwzięcia ok. 14,4 mln euro. Wykonawca: Konsorcjum firm lider PRKiI Dolkom, PRK Kraków S.A.Oława na stałe wpisała się do historii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-rozwoj-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-aspekty-ekonomiczne-i-finansowe-oraz-uwarunkowania-techniczne-i-interoperacyjnosc-1-317

Debata "Rozwój kolei dużych prędkości w Polsce -aspekty ekonomiczne i finansowe oraz uwarunkowania techniczne i interoperacyjność"

21.02.2008

strategię budowy tej linii. Ponadto w programie unijnym "Infrastruktura i Środowisko" zagwarantowano 80 mln euro na przygotowanie budowy linii.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...126127128129130131132133134135...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1301 do 1310 z 2359.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook