• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1776, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-dniu-23072010-r-poznalismy-oferentow-na-lcs-ciechanow-806

W dniu 23.07.2010 r. poznaliśmy oferentów na LCS Ciechanów

28.07.2010

oferta na kwotę 26 120 319,68 zł netto, 31 866 790,01 zł brutto Budowa pięciu wiaduktów jest kolejnym etapem w budowie Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Ciechanów. Na długości ponad 61 km, w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czterech-oferentow-na-szesc-wiaduktow-w-okolicach-ciechanowa-do-wziecia-ponad-70-mln-zl-785

Czterech oferentów na sześć wiaduktów w okolicach Ciechanowa – do wzięcia ponad 70 mln zł.

23.06.2010

ch na modernizowanej linii E-65 w obszarze LCS Ciechanów. Budowa sześciu wiaduktów jest kolejnym etapem projektu pod nazwą Lokalne Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Ciechanów. Na obszarze o długości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-podpisanie-umowy-721

Koleje Dużych Prędkości - podpisanie umowy

03.03.2010

Polskie Linie Kolejowe S.A wpłynęły oferty od czterech firm zainteresowanych przystąpieniem do II etapu selekcji wykonawców zainteresowanych realizacją studium. W wyniku analizy PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/6-ofert-w-kolejnym-przetargu-dotyczacym-linii-kolejowej-e30-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-odcinku-debica-sedziszow-malopolski-506

6 ofert w kolejnym przetargu, dotyczącym linii kolejowej E30 na zaprojektowanie i wykonanie robot budowlanych na odcinku Dębica – Sędziszów Małopolski

21.07.2010

realizowane w ramach Projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 „Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-inwestycyjnej-3-482

Podpisanie umowy inwestycyjnej

27.11.2008

ramach projektu 2004/PL/16/C/PT/006 "Modernizacja linii kolejowej E 65 , odcinek Warszawa-Gdynia, Etap I". Wartość umowy wynosi : 8 930 136,00 EURO (netto) Wykonawcą umowy jest: PÖYRY Infra GmbH z siedzibą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-show-na-zmodernizowanym-moscie-w-boleslawcu-relacja-639

Wiadukt Show na zmodernizowanym moście w Bolesławcu-relacja

12.10.2009

Seminarium oraz Wiadukt Show w Bolesławcu zakończyły kolejny etap modernizacji linii kolejowej E 30/C-E 30 na odcinku Legnica-Węgliniec projekt ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/013, Most w km 37,221 linii 282 w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-odcinku-linii-kolejowej-e30-podleze-bochnia-396

Otwarto oferty na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Podłęże – Bochnia

15.07.2010

realizowane w ramach Projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 „Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/60-milionow-zlotych-dla-wygody-i-bezpieczenstwa-mieszkancow-okolic-ciechanowa-954

60 milionów złotych dla wygody i bezpieczeństwa mieszkańców okolic Ciechanowa

23.09.2010

Budowa wiaduktów jest kolejnym ważnym zadaniem modernizacji linii E 65 etapem w budowie Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Ciechanów. Na obszarze o długości ponad 61 km, w ramach siedmiu przetargów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-budowy-peronow-na-przystanku-lodz-polesie-6831

Bliżej budowy peronów na przystanku Łódź Polesie

31.03.2022

Powstaje strop na kondygnacji -2. Wykonawca zaczął wydobywanie gruntu z poziomu -3. W kolejnych etapach budowana będzie konstrukcja poziomu -3 i płyta denna przystanku. W tunelu powstają przystanki Łódź

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-intensywne-prace-zmiany-dojsc-na-perony-fotogaleria-7781

Warszawa Zachodnia – intensywne prace, zmiany dojść na perony [FOTOGALERIA]

08.12.2022

dalekobieżną linią średnicową. Rozwiązanie to usprawni planowanie i ruch pociągów podczas dalszych etapów robót oraz zwiększy możliwości organizacji ruchu po zakończeniu inwestycji. Prace – w uzgodnieniu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...125126127128129130131132133134...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1291 do 1300 z 1776.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook