Wyniki wyszukiwania
na peronie nr 5. Przed budową nowego obiektu zdemontował sieć trakcyjną i tory. Usunięta została stara wiata i konstrukcje oświetlenia. Na przygotowanym terenie powstanie kolejny peron. Od strony zachodniej
PRZECZYTAJprzejściach pod torami. Zmienia się stacja Łapy. Wykonawca przygotowuje nowe obiekty. Usunięty został stary peron. Demontowane są wyeksploatowane tory, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem. W miejscu
PRZECZYTAJOd Toszka do Koźla maszyna zmienia tor
17.05.2019
in. na odcinku Nowa Wieś – Stare Koźle między Kędzierzynem Koźlem a Kuźnią Raciborską. PUN ściąga stary tor, a w jego miejsce układa nowe szyny i podkłady. Efektem pracy maszyny jest wymiana ok. 1,5 kilometra
PRZECZYTAJna skrzyżowaniach kolejowo-drogowych. Budowane są nowe, bezkolizyjne przejazdy nad i pod torami, a stara infrastruktura jest regularnie modernizowana. Prowadzimy też działania edukacyjne. Szkolenia PLK dla
PRZECZYTAJWygodne podróże dla pasażerów w Rudawie
12.12.2018
W Rudawie stary peron został rozebrany. W zamian PLK wybudowały dwa wyższe perony, ulokowane po zewnętrznej stronie linii kolejowej. Pasażerowie mają teraz łatwiejszy dostęp do pociągów. Położone na łuku
PRZECZYTAJstacjach Warka i Chynów. Zdjęto 17 km sieci trakcyjnej. Specjalne maszyny, tzw. oczyszczarki usunęły stary tłuczeń na kilkunastu kilometrach. Rozebrano peron w Gośniewicach, podobne prace toczą się przy peronach
PRZECZYTAJpieszych. Układane są sieci kanalizacyjne, elektryczne i odwodnienie. W Brwinowie wykonawca zdemontował stary wiadukt. Przygotowywana jest nowa konstrukcja obiektu, bardziej wytrzymała i dostosowana do wyższych
PRZECZYTAJNowe tory z Krzeszowic do Krakowa
31.08.2016
jeden z dwóch torów i ruch pociągów prowadzony jest obecnie jednotorowo. Wykonawca zdemontował już stary tor. Prowadzone są prace przed położeniem nowego - wymiana gruntu i wzmacnianie nasypów. Na modernizowanym
PRZECZYTAJHistoria w linie kolejowe wpisana
02.11.2015
podwarszawskich Włochach także zachowają swój zabytkowy wygląd. PLK zadba także o umieszczony na ścianie stary rozkład jazdy, który będzie dodatkową ozdobą i atrakcją stacji. Zabytek pod torem Niektóre obiekty
PRZECZYTAJpoprzedniej perspektywie. PLK kontynuuje także dialog z wykonawcami i nie negując dotychczasowych form, stara się go wzmocnić. Dzięki temu, że PLK wyciągnęła wnioski z poprzedniej perspektywy, a szczególnie zwrócono
PRZECZYTAJ