Wyniki wyszukiwania
linii nr 215, gdzie planowana jest przebudowa przystanków w Będźmierowicach i Karsinie. Termin składania ofert w postępowaniu na dokumentację projektową dla zadania „Prace na linii kolejowej nr 203 na
PRZECZYTAJkrajobrazu. Most odzyskał swój historyczny blaski. Na konstrukcję ponad 320-metrowego kolejowego mostu składają się trzy stalowe, kratowe przęsła, oparte na kamiennych filarach. Obiekt wybudowano w 1905 roku
PRZECZYTAJkolejowo-drogowe na tym odcinku zyskają sygnalizację świetlną. Oferty w ogłoszonym przetargu można składać do 9 września. Rozpoczęcie prac przewidujemy na II kwartał przyszłego roku, a zakończenie ostatnich
PRZECZYTAJstężeje wykonawcy przystąpią do montażu stalowych elementów konstrukcji. W sumie most będzie się składał z trzech łukowych przęseł. Znajdą się na nim dwa tory kolejowe, przeznaczone przede wszystkim dla
PRZECZYTAJW materiale wyjaśniamy, czym jest rozjazd kolejowy, z jakich elementów się składa oraz jakie są jego rodzaje. Nowe urządzenia zapewniają sprawniejsze i bezpieczniejsze podróże. Dzięki nim zostały zlikwidowane
PRZECZYTAJczęścią nowego obiektu. Montowane będą elementy w kształcie łuków. W sumie łuki mostu będą się składać z 42 części. Wszystkie razem ważą ok. 940 ton. Stalowe elementy przyjechały z luksemburskiej huty
PRZECZYTAJkończą budowę krakowskiej łącznicy. To największy taki obiekt w Polsce, o długości ponad 1100 m. Składa się z trzech estakad i dwóch wiaduktów, podtrzymywanych przez 30 filarów o wysokości do 15 metrów
PRZECZYTAJań – Łódź – Warszawa (SW dla LDP) i jej połączeń z Centralną Magistralą Kolejową (CMK), na które składa się wykonanie wszystkich czynności i analiz, w tym analizy wielokryterialnej trzech wariantów przebiegu
PRZECZYTAJnowych wiaduktów – likwidację przejazdów w poziomie szyn. Projekt o numerze 2005/PL/16/C/PT/001-09 składa się z 3 części: Cześć 1 – zadanie nr 1 Budowa dwupoziomowego skrzyżowania drogi z torami kolejowymi
PRZECZYTAJ30 czerwca 2009 r., upłynął termin składania ofert na budowę łącznicy kolejowej, która umożliwi bezpośredni dojazd pociągiem w czasie nie dłuższym, niż 20 minut, z centrum Warszawy do Międzynarodowego
PRZECZYTAJ