Wyniki wyszukiwania
odezwie się głos rozsądku, jeśli będzie słyszalny, dziesiątki osób mogą ocalić zdrowie i życie. W poprzednich odsłonach kampanii „Bezpieczny przejazd…” o rozwagę apelowali mężczyźni. Teraz kobiety: mamy, żony
PRZECZYTAJ„Łącząc Europę” (CEF). Środki otrzymane w tym naborze to ponad 816 mln euro czyli ponad 3 mld zł. W poprzednich dwóch konkursach PLK pozyskały 14,5 mld zł dotacji na realizację 17 projektów. - Środki z programu
PRZECZYTAJPoprzednie prace pozwoliły skrócić czas przejazdu z Radomia do Skarżyska Kamiennej o około 20 minut. W latach 2014 – 15 PLK wydała na to ponad 60 mln zł. W maju rusza remont na 7 kilometrowym odcinku ze [...] ze Skarżyska do Suchedniowa. To kolejny etap zmian na linii nr 8. W poprzednich latach PLK prowadziły głównie rewitalizację torów, w tym roku prace obejmą przede wszystkim obiekty inżynieryjne – mosty
PRZECZYTAJKolejowe S.A. i przewodniczącego zarządu Railway Business Forum oraz laureatów konkursu z roku poprzedniego. Więcej: www.przyjaciel-kolei.pl Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe SA Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJkolejowym. Prace na odcinku Gostynin – Łąck są kontynuacją rewitalizacji trasy Kutno – Płock w trzech poprzednich latach. Ich efektem było skrócenie czasu podróży między Kutnem i Płockiem o ok. 10 minut. Obecnie
PRZECZYTAJPLK uczestnikiem Kongresu 590
05.05.2021
edycja Kongresu 590 zorganizowana jest w formule hybrydowej https://kongres590.pl/ . Doświadczenia poprzednich lat, zwłaszcza 2020 r. będą przedmiotem rozmów i omawiania rozwiązań, które wspierają i służyć
PRZECZYTAJstypendia. W bieżącym roku skorzysta z nich 272 uczniów – to o ponad 20 więcej niż przed rokiem. W poprzednim roku stypendia od PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. otrzymywało 249 uczniów. Na potrzeby szkolnych
PRZECZYTAJi listopadzie, obejmująca jeden z sześciu odcinków linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem. Poprzednie umowy dotyczyły odcinków: Podłęże – Bochnia, Bochnia – Biadoliny, Biadoliny – Tarnów. Łączna wartość
PRZECZYTAJZnacznie zwiększy się też przepustowość, poprzednią przeprawą mogło przejechać 30 pociągów dziennie, po modernizacji 180. Konstrukcja została osadzona wyżej od poprzedniej oraz bez filarów w nurcie rzeki. W
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podwyższają standard obsługi pasażerskiej. Zarządca infrastruktury kolejowej zwiększa wydatki na niewielkie remonty – w tym roku wyda na ten cel 35 mln zł, a w przyszły
PRZECZYTAJ