Wyniki wyszukiwania
ustawiona platforma peronu. W miejscu zdemontowanego toru przygotowywane jest podłoże pod nową trasę. Montowane są nowe słupy dla sieci trakcyjnej. Przebudowane będą ok. 2 km torów i sieci trakcyjnej. Dla utrzymania
PRZECZYTAJi na szlaku między Wieliszewem a Zegrzem Południowym. Na przystanku Wieliszew Centrum wykonawca montuje słupy oświetleniowe. Kolejno zostaną ułożone płyty peronowe, ustawione ławki, wiaty. Dobrą orientację
PRZECZYTAJprzejazd pociągów przez stacje. Aby zapewnić sprawne podróże także w trudnych warunkach pogodowych montowane rozjazdy wyposażane są w elektryczny system ogrzewania. Zimą gwarantuje to szybkie usuwanie śniegu
PRZECZYTAJpokazuje model 360 dostępny na: http://www.zablocie-krzemionki.pl/360 W ostatnich dniach na łącznicy montowane są stalowe belki o 25 m długości i wadze 35 ton, ale są także elementy dłuższe 27 m i cięższe -
PRZECZYTAJelementów metalowych. Po wykonaniu wszystkich prac przy przyczółkach i filarach nowe przęsła będą montowane w miejscu starej przeprawy. Kolejnym etapem prac przy moście nad Wartą będzie ułożenie nowych torów
PRZECZYTAJWschodni – Papowo Toruńskie oraz Wąbrzeźno – Książki. To w sumie 34 kilometry linii, na której montowane są nowe tory, a sieć trakcyjna jest regulowana. Remontem objęte zostały także wiadukty i przepusty
PRZECZYTAJpocięty, zerwany i wywieziony na place składowe. Następnie formowane były kolejne warstwy podtorza i montowany tor bezstykowy przystosowany do prędkości 160 km/h. Zmodernizowano m.in. dwa wiadukty i most. Przebudowa
PRZECZYTAJłącznik z istniejącym tunelem. Teraz trwają prace przy scaleniu tych dwóch elementów. Równocześnie montujemy schody ruchome na peron 4 i przygotowujemy miejsca pod windy. W sierpniu pociągi ponownie zatrzymają
PRZECZYTAJterenie, w kilku miejscach widać już efekty prac. Na wybudowanych filarach kładki wschodniej wykonawca montuje kolejne elementy konstrukcji obiektu. Kładka połączy wiadukt na ul. Mickiewicza ze stacją. Równocześnie
PRZECZYTAJnowych torów. Na dojazd do portu zostanie wykorzystane ponad 380 tys. podkładów oraz 230 km szyn Montowane są konstrukcje wsporcze sieci trakcyjnej. Sprawny i bezpieczny ruch pociągów do i z portu zapewnią
PRZECZYTAJ