Wyniki wyszukiwania
dwie pary schodów ruchomych. Na stacji Gdańsk Główny podróżni korzystają już ze zmodernizowanych peronów nr 1 i 2. Do dyspozycji są odnowione wiaty i nowe ławki. Zamontowano nowe oświetlenie w postaci
PRZECZYTAJmaksymalną prędkością 60 km/h. Oprócz wymiany torów i rozjazdów na długości 12 km, wykonano remont peronów na stacji Pikulice oraz na przystankach Hermanowice i Malhowice. Sprawność i bezpieczeństwo na trasie
PRZECZYTAJW lipcu prace obejmują kolejno dwa tory przy peronie nr 5. Do końca wakacji, wymienionych zostanie 5 torów o długości ponad 2500 m. Prace remontowe wiążą się również z wymianą 15 rozjazdów, które są ważnym
PRZECZYTAJDruga młodość „Augusta” i „Włodzimierza”
21.08.2013
ści trasy oraz szybszy przejazd pociągów. Poprawi się też obsługa podróżnych. Usprawni ją budowa peronu wyspowego. Obiekt będzie wyposażony w wiaty, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych i objęty mo
PRZECZYTAJstylistykę innych stacji i przystanków na trasie z Legnicy do granicy. Szaro- czerwona nawierzchnia peronów, niebieska kolorystyka małej architektury oraz wyraźnie tablice informacyjne to najbardziej char
PRZECZYTAJKamery na kolej
27.06.2012
koordynację zadań, optymalne reakcje funkcjonariuszy i sprawną obsługę pasażerów. Po meczach na peronach przystanku Warszawa Stadion i Warszawa Śródmieście ruch kolorowych kibiców prowadzono z uwzględnieniem
PRZECZYTAJobowiązek dostarczania informacji o rozkładzie jazdy pasażerom poprzez prezentację rozkładu na peronach oraz stronie internetowej zarządcy. Prezentacja nowego rozkładu realizowana jest 21 dni przed jego
PRZECZYTAJna długości około 50 km. Naprawę obiektów inżynieryjnych. Przebudowę istniejących i budowę nowych peronów z dojściami przystosowanymi do obsługi osób niepełnosprawnych. Budowę nowych przystanków osobowych
PRZECZYTAJ28 października 2010 r. Roboty budowlane prowadzone będą głównie w zakresie: nawierzchni torowej, peronów, urządzeń telekomunikacyjnych, energetycznych, sterowania ruchem kolejowym, obiektów inżynieryjnych
PRZECZYTAJkolejowego oraz wydłużeniem istniejącego podziemnego przejścia dla pieszych, które znajduje się pod peronami dworca kolejowego w Lublinie. Efektem tej inwestycji będzie poprowadzenie nowych ciągów pieszych
PRZECZYTAJ