• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-miliard-zlotych-ze-srodkow-budzetowych-plk-przeznaczy-na-inwestycje-2743

Ponad miliard złotych ze środków budżetowych PLK przeznaczy na inwestycje

02.03.2015

Dolna Odra. W efekcie możliwy będzie sprawniejszy przewóz osób i towarów, gdyż pociągi zwiększą prędkość z 30 lub 50 km/h i pojadą: pasażerskie 100 km/h a towarowe 80 km/h. Linia zyskuje najlepsze możliwe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-i-bezpieczniejsza-podroz-koleja-w-wojewodztwie-slaskim-2741

Krótsza i bezpieczniejsza podróż koleją w województwie śląskim

27.02.2015

w skali kraju – stanowi obwodnicę towarową Zagłębia Dąbrowskiego i Górnego Śląska. Przywrócenie prędkości rozkładowej na dwóch liniach przeznaczonych do transportu ładunków pozwoliło na zdecydowane zwiększenie [...] korzystają również pasażerowie. Od 14 grudnia 2014 roku pociągi pasażerskie kursują tą trasą z prędkością 120 km/h. Dla klientów kolei oznacza to oszczędność czasu. Dzisiaj przejazd z Warszawy do Katowic

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/setki-kilometrow-nowych-torow-za-nowe-unijne-pieniadze-2739

Setki kilometrów nowych torów za nowe unijne pieniądze

26.02.2015

również na budowę wiaduktów drogowych nad centralną magistralą kolejową, co pozwoli na podniesienie prędkości powyżej 160 km/h na kolejnych odcinkach tej linii i dalsze skrócenie czasu przejazdu z Warszawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-plk-wyremontuje-most-gdanski-2736

Warszawa: PLK wyremontuje Most Gdański

23.02.2015

Warszawa Gołąbki – Warszawa Zachodnia – Warszawa Gdańska. Roboty wyeliminują zagrożenie obniżania prędkości i zagwarantują dobry stan techniczny obiektu na ważnej linii warszawskiej. Prace na Moście Gdańskim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-szybciej-nadodrzanka-2732

Coraz szybciej Nadodrzanką

18.02.2015

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na wykonanie dokumentacji na przebudowę kolejnego odcinka Nadodrzanki . Zmodernizowanych zostanie 26 kilometrów torów i wymieniona sieć trakcyjna międ

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotka-podroz-i-wygodniejsze-perony-na-trasie-wroclaw-jelenia-gora-2731

Krótka podróż i wygodniejsze perony na trasie Wrocław - Jelenia Góra

17.02.2015

rogowy, co poprawi bezpieczeństwo na styku toru i drogi. Na odnowionej, pozbawionej ograniczeń prędkości linii, składy pasażerskie przyśpieszą do 120 km/h. Podróżni wygodniej wsiądą także do pociągów na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-mimo-zimy-wysokie-tempo-prac-2729

Rail Baltica – mimo zimy wysokie tempo prac

13.02.2015

Wołomin – Tłuszcz – Łochów – Sadowne. Zmodernizowana infrastruktura pozwoli prowadzić ruch kolejowy z prędkością do 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych. Na stacji Tłuszcz trwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/piec-stacji-na-nowo-wiecej-pociagow-do-warszawy-2725

Pięć stacji na nowo – więcej pociągów do Warszawy

10.02.2015

ć stacji Przebudowa pięciu stacji będzie polegała m.in. na wymianie rozjazdów co zapewni wyższą prędkość pociągów. Roboty obejmą modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę dodatkowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-poznania-do-szczecina-pol-godziny-krocej-2722

Z Poznania do Szczecina pół godziny krócej

06.02.2015

Na odnowionych torach, na trasie Poznań – Szczecin, prędkość maksymalna połączeń pasażerskich wzrośnie ze 120 do 160 km/h. Dzięki temu czas podróży między tymi miastami skróci się z obecnych 2 godzin 30

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dla-zaby-i-jelenia-linia-kolejowa-tez-sie-zmienia-2717

Dla żaby i jelenia linia kolejowa też się zmienia

30.01.2015

przejazdu skróci się o 20 minut. Składy pasażerskie pojadą 160 km/h a towarowe 120 km/h. Wyższe prędkości to również wprowadzenie wyższego poziomu zabezpieczeń przejazdów kolejowo-drogowych. PLK zmodernizowała [...] dostosowuje trasę do prowadzenia ciężkich pociągów towarowych o nacisku na oś do 221 kN. z maksymalną prędkością do 120 km/godz. Takie rozwiązane sprzyja przejmowaniu przez kolej lądunków z dróg i poprawie b

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...119120121122123124125126127128...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1231 do 1240 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook