• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Modernizacja. Rezultatów: 3088, czas wyszukiwania 16 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsza-kolej-w-krakowie-i-szybciej-z-lublina-do-warszawy-3129

Sprawniejsza kolej w Krakowie i szybciej z Lublina do Warszawy

25.07.2016

Środki unijne otrzymały modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin, między Otwockiem a Lublinem i projekt łącznicy Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki. - To różne, lecz dla kolei równie ważne [...] Lublin, etap I wartość całkowita: 4 256 319 918,55 PLN dofinansowanie UE: 2 920 568 210,00 PLN Modernizacja linii kolejowej nr 7 na odcinku Otwock - Lublin to kluczowa inwestycja realizowana na terenie [...] kolejowym oraz wymieni rozjazdy, dzięki czemu wzrośnie szybkość, standard i bezpieczeństwo podróży. Po modernizacji pociągi pasażerskie pojadą tą trasą z prędkością 160 km/h, a planowany czas przejazdu najszybszym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/do-krakowa-na-sdm-najlepiej-pociagiem-3116

Do Krakowa na ŚDM najlepiej pociągiem

13.07.2016

specjalnie oznaczonych lokalizacjach. Szybciej, pewniej, wygodniej Prowadzone w ostatnich latach modernizacje na liniach kolejowych sprawiają, że pomimo szybkiej poprawy infrastruktury drogowej, czasy przejazdów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-z-warszawy-do-lodzi-2921

Modernizacja linii kolejowej z Warszawy do Łodzi

Efektami inwestycji będą: skrócenie czasu podróży, zwiększenie komfortu jazdy pociągiem oraz zwiększenie bezpieczeństwa, dzięki nowym urządzeniom sterowania ruchem kolejowym. Zobaczcie, jakie korzyści

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-rzeszowa-do-stolicy-przez-sandomierz-plk-przygotowuja-elektryfikacje-linii-ocice-rzeszow-3106

Szybciej z Rzeszowa do stolicy przez Sandomierz – PLK przygotowują elektryfikację linii Ocice – Rzeszów

30.06.2016

Kamienna – Ocice oraz na linii nr 8 Warszawa – Radom. Dodatkowe korzyści będą także po zakończeniu modernizacji (w tym elektryfikacji) linii nr 68 Lublin – Stalowa Wola oraz trasy Lublin – Otwock. Planowany [...] ć linii i podwyższyła poziom bezpieczeństwa. W 2015 r. PLK wydały również ponad 2,7 mln zł na modernizację 3 przejazdów kolejowo-drogowych w: Komorowie, Pogwizdowie Nowym i Miłocinie. Efektem jest poprawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-linii-radomskiej-854

Przygotowania do modernizacji linii radomskiej

17.08.2010

PLN. Przedsięwzięcia pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom”. realizowane będzie jako dwa projekty : 1. Projekt POIiŚ 7.1-19.1 pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek [...] Projekt POIiŚ 7.1-19.2 pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom – PRACE PRZYGOTOWAWCZE”. Obecnie w ramach projektu POIiŚ 7.1-19.1 pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek [...] kosztów i korzyści (dla dużego projektu) dla projektu infrastruktury kolejowej” dla projektu pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 8 , odcinek Warszawa Okęcie – Radom”. W dniu 16 sierpnia 2010 r. o godz. 11:00

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-z-warszawy-do-gdyni-zmiana-rozkladu-jazdy-722

Modernizacja linii z Warszawy do Gdyni-zmiana rozkładu jazdy

09.03.2010

Zakończenie prac między Szymankowem a Pruszczem Gdańskim planowane jest na koniec 2010 roku. Modernizacja linii kolejowej z Warszawy do Gdyni jest obecnie największym zadaniem realizowanym przez PKP Polskie [...] 2005/PL/16/C/PT/001-09 (zadanie 10) jest realizowany w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 „Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II”. Dodatkowych informacji udziela: Robert

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-szczedrzykowic-do-legnicy-po-dwoch-torach-654

Od Szczedrzykowic do Legnicy po dwóch torach

09.11.2009

na trasie Szczedrzykowice –Legnica wynosi prawie 27 mln. euro. Pomiędzy Wrocławiem a Legnicą modernizacja obejmuje ponadto 11 km szlaku Środa Śląska – Malczyce oraz stację Malczyce(przew. zak. III kw

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wrocily-do-miedzylesia-438

Pociągi wróciły do Międzylesia.

02.09.2008

elektrycznego ogrzewania rozjazdów i współpracuje z urządzeniem DSAT do diagnostyki taboru. Efekt modernizacji czyli dostosowanie linii do standardów technicznych AGTC oraz dostosowanie do dyrektywy UE dotyczącej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przekazanie-do-eksploatacji-zmodernizowanej-stacji-zgorzelec-582

Przekazanie do eksploatacji zmodernizowanej stacji Zgorzelec

26.06.2009

Grupy PKP, wykonawcy oraz media. Otwarciu i prezentacji stacji towarzyszyło seminarium na temat modernizacji linii E 30 na odcinkach Węgliniec - Zgorzelec i Węgliniec - Bielawa Dolna w ramach Projektu ISPA [...] Dla osób niepełnosprawnych oraz osób z wózkami i rowerami zapewniono funkcjonalne pochylnie. Modernizacja objęła również obiekty inżynieryjne (w tym wiadukt o konstrukcji stalowej i 3 przepusty). Odnowiona [...] odwodnienie stacji i roboty ziemne (20 517,22m 3 ) m.in. profilowanie skarp przed dworcem. Koszt modernizacji stacji Zgorzelec wyniósł 11 570 906,42 EUR netto (14 116 505,83 EUR brutto). Finansowanie zapewniły

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wkrotce-szybciej-z-lowicza-do-lodzi-740

Wkrótce szybciej z Łowicza do Łodzi

31.03.2010

Linie Kolejowe S.A. i Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego zawarły umowę na dofinansowanie modernizacji linii kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego [...] technicznego. Od tej pory był tam prowadzony w niewielkim zakresie wyłącznie ruch towarowy. Plany modernizacji przewidują przywrócenie prędkości konstrukcyjnej 90km/h dla pociągów pasażerskich, co w konsekwencji [...] długości 47 km obejmuje kompleksową wymianę nawierzchni torowej, wymianę 12 kompletów rozjazdów oraz modernizację 43 przejazdów drogowych. Nawierzchnia torowa będzie zabudowana nowymi szynami bezstykowymi i nowymi

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...119120121122123124125126127128...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1231 do 1240 z 3088.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook