• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1910, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/herkules-pomogl-kolejarzom-na-e-30-2770

Herkules pomógł kolejarzom na E 30

09.04.2015

przęsła trwała 4 miesiące. Po przebudowie wiadukt wytrzyma większe obciążenia i pozwoli podwyższyć prędkości pociągów ze 120 km/h do 160 km/h. Na inwestycji Polskich Linii Kolejowych korzystają także kierowcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kluczowy-projekt-dla-poprawy-przepustowosci-warszawskiego-wezla-kolejowego-2767

Kluczowy projekt dla poprawy przepustowości Warszawskiego Węzła Kolejowego

03.04.2015

Planowana przebudowa pięciu stacji będzie polegała m.in. na wymianie rozjazdów co zapewni wyższą prędkość pociągów. Roboty obejmą modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę dodatkowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cwierc-miliarda-zlotych-na-rewitalizacje-waznej-linii-kolejowej-na-opolszczyznie-2763

Ćwierć miliarda złotych na rewitalizację ważnej linii kolejowej na Opolszczyźnie

31.03.2015

Strzelecka – Opole Groszowice. Od 20 marca po odnowionych torach pociągi pasażerskie kursują z prędkością 120 km/h, zaś towarowe 70 km/h. Dla podróżnych oznacza to skrócenie czasu przejazdu o 14 minut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-rail-baltica-za-ponad-2-mld-zlotych-2755

Nowa Rail Baltica za ponad 2 mld złotych

24.03.2015

15 odnowionych przystanków 4 zmodernizowane stacje 160 km/h – docelowa prędkość pociągów pasażerskich 120 km/h – docelowa prędkość pociągów towarowych Całkowity koszt projektu: 2 004 147 478,25 zł Wysokość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-za-90-mln-zl-pozwola-przywrocic-ruch-pociagow-na-trasie-z-lublina-do-lukowa-2752

Inwestycje za 90 mln zł pozwolą przywrócić ruch pociągów na trasie z Lublina do Łukowa

19.03.2015

jeszcze w tym roku zostaną wyremontowane tory. Po zakończeniu tej inwestycji pociągi pojadą tędy z prędkością do 120 km/h. Zakończone inwestycje na trasie z Lublina do Parczewa Rośnie liczba pociągów pasażerskich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-kluczborka-do-ostrzeszowa-2751

Krótsza podróż z Kluczborka do Ostrzeszowa

16.03.2015

sierpnia br. Rewitalizacja to odtworzenie pierwotnych parametrów linii, np. związanych z dopuszczalną prędkością, które zostały utracone podczas długoletniej eksploatacji. Jest mniej skomplikowana i czasochłonna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-pociagow-do-portu-w-gdansku-przez-nowy-most-2750

Więcej pociągów do portu w Gdańsku przez nowy most

12.03.2015

będzie miała dwa tory. Jej parametry zapewnią też przejazd cięższych pociągów. Składy pojada z prędkością 100 km/h. Zwiększy się przepustowość mostu - będzie mogło pojechać nawet 180 par pociągów na dobę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-mln-euro-na-modernizacje-odcinka-rawicz-czempin-od-ebi-2746

100 mln euro na modernizację odcinka Rawicz – Czempiń od EBI

06.03.2015

e rozpędzą się na odnowionej trasie do 160 km/h, natomiast pociągi towarowe będą mogły osiągnąć prędkość do 120 km/h. Pasażerowie skorzystają z nowych, wygodnych peronów. Modernizacja uwzględni potrzeby

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-ulatwi-podroz-w-krakowie-2744

Kolej ułatwi podróż w Krakowie

04.03.2015

mieszkańców dzielnic mieszczących się w pobliżu lotniska oraz na trasie połączenia. To także wyższa prędkość przejazdu pociągów, które po nowych torach pojadą do 80 km/h. Zwiększy się również częstotliwości [...] 2006 roku i było to pierwsze tego typu połączenie w Polsce. Liczby inwestycji: 80 km/h - z taką prędkością będą kursować pociągi na trasie z Krakowa Głównego do Balic przez Mydlniki. Dotychczas było to

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-miliard-zlotych-ze-srodkow-budzetowych-plk-przeznaczy-na-inwestycje-2743

Ponad miliard złotych ze środków budżetowych PLK przeznaczy na inwestycje

02.03.2015

Dolna Odra. W efekcie możliwy będzie sprawniejszy przewóz osób i towarów, gdyż pociągi zwiększą prędkość z 30 lub 50 km/h i pojadą: pasażerskie 100 km/h a towarowe 80 km/h. Linia zyskuje najlepsze możliwe

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...118119120121122123124125126127...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1221 do 1230 z 1910.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook