• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1776, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-komfort-obslugi-na-stacjach-w-bialej-podlaskiej-malaszewiczach-i-terespolu-3656

PLK zwiększają komfort obsługi na stacjach w Białej Podlaskiej, Małaszewiczach i Terespolu

07.03.2018

Projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” zakłada kompleksową przebudowę stacji Biała Podlaska, Małaszewicze i Terespol. Dostęp do kolei ułatwi nowy [...] oraz na www.portalpasazera.pl . Projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach instrumentu finansowego Łącząc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-glowny-beda-windy-i-nowe-przejscie-3374

Szczecin Główny – będą windy i nowe przejście

08.05.2017

PLK ogłosiły przetarg na zaprojektowanie i przebudowę stacji Szczecin Główny. To kolejny etap modernizacji stacji. W zeszłym roku zakończyła się przebudowa budynku dworca i dwóch peronów nr 1 i 4. Mieszkańcy [...] „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM) Etap I Szczecin Główny stara się o finansowa-nie z POIiŚ 2014-2020. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/regionalna-linia-kolejowa-torun-grudziadz-na-nowo-1829

Regionalna linia kolejowa Toruń – Grudziądz na nowo

24.01.2013

wyposażenie stacji w nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym, np. semafory. Wartość robót budowlanych etapu I projektu wynosi 93 783 711,72 zł brutto, który w okresie 22 miesięcy zrealizuje w systemie „projektuj [...] „Rewitalizacja linii kolejowej nr 207 Toruń Wsch. - Malbork na odcinku Toruń Wschodni - Grudziądz etap I obejmujący odcinek Chełmża – Grudziądz” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-nowymi-torami-z-czempinia-do-poznania-2418

Szybciej nowymi torami z Czempinia do Poznania

22.05.2014

inwestycji prowadzonych w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań” zmodernizowany zostanie również przystanek w Puszczykowie oraz stacje [...] zaledwie 35 minut. Koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań” to 940,16 milionów złotych, z czego 667,16 milionów złotych pochodzi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-system-sterowania-ruchem-kolejowym-na-trasie-legnica-wegliniec-bielawa-dolna-w-2014-roku-1543

Nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym na trasie Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna w 2014 roku.

02.01.2012

Projekt stanowi II etap modernizacji linii kolejowej E 30 na odcinku od stacji Legnica do stacji Bielawa Dolna. Ze względu na pionierski, w skali kraju, rodzaj inwestycji, projekt ma charakter pilotażowy [...] duże ośrodki miejskie: Wrocław, Opole Katowice, Kraków. Projekt „Modernizacja Linii Kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-wykonawce-modernizacji-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1282

Znamy wykonawcę modernizacji odcinka Łódź Widzew - Łódź Fabryczna

09.05.2011

Towarowa (linie nr 540 i 25). Okres realizacji zamówienia wynosi 42 miesiące od dnia podpisania umowy. Etap II modernizacji linii Warszawa – Łódź jest prowadzony w podziale na następujące zadania: Lot A – [...] ramach Lot-u B1 i stanowi część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-promocje-projektu-modernizacji-odcinka-zabrze-katowice-krakow-1031

Podpisano umowę na promocję projektu modernizacji odcinka Zabrze - Katowice - Kraków

17.11.2010

Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków”. Odcinek Sosnowiec Jęzor – Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny [...] zakresie długości zmodernizowanych odcinków linii kolejowych. Projekt "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków" znajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepszy-dostep-do-kolei-na-przystanku-krakow-business-park-5007

Lepszy dostęp do kolei na przystanku Kraków Business Park

17.09.2020

zrealizowana w ramach projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu „Łącząc Europę”.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budujemy-nowoczesna-kolej-w-lublinie-fotogaleria-5411

Budujemy nowoczesną kolej w Lublinie (FOTOGALERIA)

20.02.2021

kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/montaz-rozjazdu-krok-po-kroku-4420

Montaż rozjazdu krok po kroku

bezpieczeństwa poprzez zabudowę nowych rozjazdów kolejowych o podwyższonym standardzie konstrukcyjnym - etap II” jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość projektu to

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...118119120121122123124125126127...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1221 do 1230 z 1776.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook