Wyniki wyszukiwania
tablic informacyjnych. Wykonawca pracujący dla PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wymienił ponad połowę torów i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Gotowe są już pierwsze nowe perony oraz nowe części [...] przejście podziemne, które już częściowo służy podróżnym. Zakończono montaż sieci trakcyjnej. W drugiej połowie kwietnia wykonawca planuje zamknięcie przejazdu kolejowego i zakończenie jego modernizacji. Łuków
PRZECZYTAJmożna dostać się windami z gotowej części przejścia podziemnego. - Peron oddany do użytku w drugiej połowie stycznia został podwyższony, co ułatwi podróżnym sprawne wysiadanie i wsiadanie do pociągu. Na liczącym [...] nagłośnienia, wyświetlacze i monitoring. W ramach modernizacji w Międzyrzecu Podlaskim wykonano już połowę prac związanych z wymianą torów. Wykonawca zamontował nową sieć trakcyjną. Sterowanie ruchem kolejowym
PRZECZYTAJWarszawą Centralną a Gdańskiem Głównym wynosi 2 h 25 min, wcześniej jeździły 4 minuty dłużej. Od połowy grudnia między Warszawą Centralną a Białymstokiem pociągi pojadą w półtorej godziny – wcześniej ta [...] wysiłek się opłaca: na trasach od Warszawy Centralnej do Poznania Głównego i Gdańska Głównego od połowy grudnia składy będą jeździć w równych odstępach czasu. Łącznie to aż 48 relacji pociągów jeżdżących
PRZECZYTAJdla małych zwierząt. Wykorzystanie prefabrykatów zapewnia sprawne ułożenie konstrukcji. W drugiej połowie roku pociągi pojadą po nowych konstrukcjach, a prace przeniosą się na obiekty pod sąsiednim torem
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. prac już jest przebudowany przystanek Łaziska Górne Brada. Pasażerowie od połowy listopada korzystają z nowego dwukrawędziowego peronu. Został on podwyższony, co ułatwia wsiadanie
PRZECZYTAJkonstrukcja wiaty. Do końca tego roku podróżni będą korzystać już z trzech zmodernizowanych peronów. W połowie przyszłego roku zostanie oddany czwarty. Przebudowa stacji w Gliwicach to wspólne przedsięwzięcie
PRZECZYTAJPrace na moście rozpoczną się w połowie czerwca i potrwają do września przyszłego roku. Będą prowadzone przez całą dobę. W dzień wykonawca będzie remontował konstrukcję, a w nocy pociągi techniczne zapewnią
PRZECZYTAJprzejazdach kolejowo-drogowych i odbudowę odwodnienia powierzchniowego. Pierwsze prace rozpoczną się w połowie sierpnia br. Zakończenie całego zadania planowane jest na 30 listopada 2011 r. W wyniku wykonanych
PRZECZYTAJoraz nad rowem, zabudowa urządzeń elektroenergetycznych. Rozpoczęcie robót planowane jest w II połowie czerwca br., a zakończenie na początku listopada 2010 r. Koszt realizacji zadania wynosi 8.555.419
PRZECZYTAJpociągów towarowych oraz dostępności infrastruktury pomocniczej. Najbliższe spotkanie Rady już w połowie maja. Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Krzysztof Łańcucki
PRZECZYTAJ