• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy montaż. Rezultatów: 606, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/juz-widac-nowe-przystanki-na-krakowskiej-lacznicy-kolejowej-3330

Już widać nowe przystanki na krakowskiej łącznicy kolejowej

23.03.2017

Zabłociu powstaje konstrukcja peronów. Równocześnie trwa montaż wiaty i zadaszenia. Część dworcowa nowego obiektu budowana jest pod peronami. Widać montaż wind, które zapewnią bezpośredni wjazd na peron. Dodatkowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linie-kolejowe-przygotowane-na-sdm-3114

Linie kolejowe przygotowane na ŚDM

11.07.2016

liczbę i częstotliwość kursowania pociągów z pielgrzymami. Modernizacja głównych szlaków kolejowych, montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz remont torów zapewnią bezpieczną i komfortową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-polski-do-niemiec-po-nowym-moscie-kolejowym-na-nysie-luzyckiej-3169

Z Polski do Niemiec po nowym moście kolejowym na Nysie Łużyckiej

05.09.2016

ciężkich składów pociągów towarowych, o nacisku na oś do 221 kN. Obecnie trwają prace końcowe przy montażu dwóch torów. Zainstalowano nowe urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego i pomyślnie przeprowadzono [...] przy przęsłach dla drugiego. Szerokość mostu wyniesie 11 m. Jesienią na nowym moście rozpocznie się montaż torów, a później sieci trakcyjnej oraz urządzeń zabezpieczających, niezbędnych do bezpiecznego kursowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/montaz-przesel-lacznicy-kolejowej-na-krakowskim-podgorzu-3188

Montaż przęseł łącznicy kolejowej na krakowskim Podgórzu

Zobaczcie jak do tej pory przebiega montaż najdłuższych - 78 m i 81 m - przęseł łącznicy kolejowej na krakowskim Podgórzu.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowy-most-na-warcie-w-poznaniu-zyskuje-nowe-mozliwosci-2772

Kolejowy most na Warcie w Poznaniu zyskuje nowe możliwości

13.04.2015

Do tej pory zdemontowano stare przęsła mostu. Trwają prace związane z podwyższeniem i renowacją korpusów filarów oraz wzmocnieniem przyczółków. Przygotowane są nowe przęsła, które obecnie są zabezpiec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cwierc-miliarda-zlotych-na-rewitalizacje-waznej-linii-kolejowej-na-opolszczyznie-2763

Ćwierć miliarda złotych na rewitalizację ważnej linii kolejowej na Opolszczyźnie

31.03.2015

rejonie przejazdu przy jednoczesnym zachowaniu jej wysokich parametrów eksploatacyjnych. Ponadto, montaż nowoczesnych urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej wraz z kamerami pozwoli m.in. na rejestrację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-urzadzenia-kolejowe-na-trasie-psary-kozlow-2320

Nowoczesne urządzenia kolejowe na trasie Psary – Kozłów

24.03.2014

Przedmiotem umowy jest montaż i uruchomienie urządzeń ERTMS/ETCS na trasie Psary - Kozłów. Zostanie ona zrealizowana w ciągu 12 miesięcy za kwotę ponad 11 mln PLN brutto. Europejski System Zarządzania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowa-operacja-wodno-ladowa-na-odrze-we-wroclawiu-2248

Kolejowa operacja wodno-lądowa na Odrze we Wrocławiu

22.02.2014

wymagania przeciwpowodziowe będzie wyższa o 35 cm od poprzedniej. Prace przygotowawcze do rozpoczęcia montażu nowej przeprawy rozpoczną się w marcu. Cały most powinien być gotowy w lipcu 2014 r. Jego modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-na-nysie-luzyckiej-1913

Szybciej przez kolejowy most na Nysie Łużyckiej

18.04.2013

dwutorowej zelektryfikowanej linii o prędkości do 120 km/h i większym niż obecne obciążeniu. Będzie też montaż nowej sieci teletechniczna oraz urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Obecnie na starym moście, czynny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-o-sterowaniu-ruchem-kolejowym-1224

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o sterowaniu ruchem kolejowym

17.03.2011

decydowała nie tylko cena, ale też inne kryteria. Pozwoli to zadbać o jakość produktów i sposób ich montażu na sieci kolejowej. Podkreślano również, jak ważne dla rozwoju kolei jest szkolenie kadr automatyki

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...78910111213141516...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 111 do 120 z 606.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook