Wyniki wyszukiwania
mln zł). 2,5 miliarda zł – to kwota przewidywana przez PLK na Dolnym Śląsku, tylko w zakresie projektów podstawowych w perspektywie UE 2014 - 2020. Obejmuje to poprawę linii o dł. ponad 400 km. - PLK w [...] 2013 roku wydatki PLK na inwestycje wyniosły 5,3 mld zł a w 2014 r. ponad 7 mld zł na inwestycje i 2 mld zł na utrzymanie i remonty. Efektem prac jest ponad 1300 kilometrów zmodernizowanych torów, około [...] odcinku Wrocław – Jelenia Góra Na obszarze województwa dolnośląskiego znajduje się w eksploatacji 1 763 km linii kolejowych, co stanowi około 10% linii będących w zarządzie PKP PLK S.A. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJdrogi. Na odnowionej, pozbawionej ograniczeń prędkości linii, składy pasażerskie przyśpieszą do 120 km/h. Podróżni wygodniej wsiądą także do pociągów na stacji Wojanów. Budowany jest tu nowy 200.m peron [...] wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Pociąg, który jeździł ponad 3,5 h pokonuje teraz tę trasę w ciągu 2 godz. 10 min. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rzecznik prasowy
PRZECZYTAJSzybciej na trasie Katowice - Gliwice
28.01.2015
Gliwicami na trasie do Katowic. Pociągi przyśpieszyły z 60 km/h do 100 km/h. W ramach rewitalizacji PKP Polskie Linie Kolejowe wymieniły ponad 14 km torów, sieć trakcyjną oraz urządzenia sterowania ruchem [...] stacji Gliwice. Zakres rewitalizacji na odcinku Zabrze – Ruda Śląska Chebzie w liczbach: - 14 km torów, - 2 perony, - 1 przejazd kolejowo-drogowy, - 17 obiektów inżynieryjnych, - 6 rozjazdów, - 24 urządzenia
PRZECZYTAJRewitalizacja obejmuje wymianę ponad 31 km torów, 28 rozjazdów, naprawę 25 przejazdów kolejowo-drogowych. W zakresie prac jest również wymiana i remont 24 obiektów inżynieryjnych: wiaduktów mostów, przepustów [...] Opola do Wrocławia będzie się odbywał po zmodernizowanej już trasie E 30. Zobacz film 1 Zobacz film 2 Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail:
PRZECZYTAJe prędkości wyższej niż 160km/h. Prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prace na Centralnej Magistrali Kolejowej pozwolą pierwszym pociągom osiągnąć prędkość 200km/h. Osiągnięcie tej prędkości [...] Katowic, Krakowa i dalej do Wrocławia. Prace modernizacyjne prowadzone są na odcinku liczącym około 80 km w północnej części magistrali pomiędzy Korytowem, w okolicach Grodziska Mazowieckiego a Idzikowicami [...] celem robót na Centralnej Magistrali Kolejowej jest podniesienie maksymalnej prędkości pociągów do 200km/h. By osiągnąć ten cel PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą prace w kilku kluczowych branżach.
PRZECZYTAJNa dużej części tego fragmentu trasy Warszawa – Gdynia pociągi rozpędzają się już do prędkości 160km/h. W ramach prac na tej części linii E 65 (LCS Nasielsk) zakończono modernizację całego szlaku kolejowego [...] urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Łączny koszt robót zaplanowanych na obszarze LCS Nasielsk to około 2 mld złotych. Przekazane wiadukty znajdują się w następujących miejscach: - wiadukt kolejowy przy przystanku
PRZECZYTAJprzejazd z prędkością 200 km/h przez Centralną Magistralę Kolejową oraz połączenie łącznicą Czarncy ze stacją Włoszczowa Północ, czas przejazdu na tym odcinku skróci się do 2,5 godziny. Informacje dla
PRZECZYTAJpodwyższenie bezpieczeństwa, a także na zwiększenie prędkości, na wybranych odcinkach, powyżej 160 km/h pociągów pasażerskich kursujących z Warszawy do Gdyni. Realizacja zadania obejmuje zaprojektowanie [...] terminologią Unii Europejskiej) i umożliwia prowadzenie ruchu kolejowego z prędkością dochodzącą do 500 km/h. Europejski System Sterowania Pociągiem (ETSC) European Train Control System zapewnia realizację [...] pracy maszynisty. Zgodnie z polskimi przepisami, prowadzenie pociągu z prędkością przekraczającą 160 km/h wymaga sygnalizacji kabinowej. Globalny System Kolejowej Radiokomunikacji Ruchomej (GSMC-R) Global
PRZECZYTAJw pełni zakrytą halą peronową. Już od połowy roku pasażerowie korzystają z zadaszonego peronu numer 2. Obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kończą modernizację peronu numer 3 nad którym już jest kolejna [...] Obok prac estetyzacyjnych prowadzone są zadania usprawniające ruch pociągów. Wymieniono już ok. 4 km torów, zamontowano tłumiące drgania maty wibroizolacyjne, wykonano odwodnienie i izolację konstrukcji
PRZECZYTAJprędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej 160km/h. Organizacja [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu
PRZECZYTAJ