• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 12,8. Rezultatów: 343, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/dostepnosc

Dostępność

samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) . Informacje zwrotne i dane kontaktowe Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej [...] Wileńskiej. Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które może przejechać osoba na wózku. 8. Zgodnie z procedurą bezpieczeństwa fizycznego obiektu Centrali PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. gość [...] korzystające z wózków inwalidzkich. 11. W budynku nie ma toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych. 12. Do budynku i wszystkich jego dostępnych pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepszy-dostep-do-kolei-i-szybsze-podroze-ze-skarzyska-kamiennej-w-kierunku-kielc-10136

Lepszy dostęp do kolei i szybsze podróże ze Skarżyska-Kamiennej w kierunku Kielc

18.10.2024

wykonanie robót budowlanych - odcinek LOT-A1-2 Łączna (bez stacji) - Tumlin, (od km 161,810 do km 175,001)” to część projektu „Prace na linii kolejowej nr 8 na odcinku Skarżysko-Kamienna – Kielce – Kozłów” [...] zakończeniu inwestycji pociągi pasażerskie będą mogły poruszać się tym fragmentem linii kolejowej nr 8 z prędkością 120 km/h, a pociągi towarowe z prędkością 100 km/h. Dzięki budowie dodatkowych torów stacyjnych [...] realizacji do 2032 roku. W czerwcu podpisaliśmy umowę na modernizację innego fragmentu linii kolejowej nr 8, na odcinku Kozłów – Sędziszów. Wykonawcy kończą przygotowania do rozpoczęcia prac budowlanych w terenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-standard-podrozy-koleja-na-dolnym-slasku-2484

Nowy standard podróży koleją na Dolnym Śląsku

26.06.2014

mostów, 12 wiaduktów, 41 przepustów i ekoduktów), 23 – przejazdy kolejowe zostaną odnowione, 20 – minut krócej pojadą pociągi między Wrocławiem a granicą woj. dolnośląskiego po zakończeniu inwestycji, 8 –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliony-na-dolnoslaskie-linie-kolejowe-3018

Miliony na dolnośląskie linie kolejowe

04.03.2016

poziom bezpieczeństwa. W 2015 r. roku prace objęły już 45 obiektów inżynieryjnych, 53 km torów oraz 12 km sieci trakcyjnej. Zmodernizowano lub wymieniono 47 rozjazdów oraz przebudowano 47 przejazdów kolejowych [...] peronów na stacjach Jelenia Góra Zachodnia i Piechowice w ramach Jeleniogórskiej Kolei Aglomeracyjnej (8,3 mln). W kolejnej perspektywie, wspólnie z władzami samorządowymi woj. dolnośląskiego, PLK analizuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-lepiej-dostepna-na-podkarpaciu-3711

Kolej lepiej dostępna na Podkarpaciu

24.04.2018

(nr 25, 74 i 78) na odcinku Stalowa Wola – Tarnobrzeg/Sandomierz – Ocice/Padew. Wartość umowy to ok. 12 mln zł, a całą inwestycję oszacowano na ponad 330 mln zł. Lepiej dostępna kolej Mieszkańcy miejscowości [...] Dokumentację projektową inwestycji przygotuje spółka Voessing Polska Sp. z o.o. Wartość umowy to 11,8 mln zł netto. Wartość całego projektu w Krajowym Programie Kolejowym szacowana jest na ponad 330 mln

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ku-dobrym-podrozom-szczecinek-slupsk-ustka-3471

Ku dobrym podróżom Szczecinek – Słupsk – Ustka

07.09.2017

zostanie 47 obiektów inżynieryjnych, m.in. 4 mosty i 8 wiaduktów. Efektem prac będą szybsze przejazdy pociągów z prędkością do 100 km/h. O około 12 minut skróci się czas przejazdu między Szczecinkiem a

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-lodz-fabryczna-dobra-trasa-z-nowoczesnym-dworcem-3248

Warszawa – Łódź Fabryczna dobra trasa z nowoczesnym dworcem

10.12.2016

tunelu i na dworcu obejmuje montaż 12,5 km torów. • Grubość zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet 2,5 m. • Na pierwszym poziomie, 8 metrów pod ziemią, jest dworzec kolejowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybko-koleja-ze-zdunskiej-woli-lasku-i-pabianic-do-lodzi-6053

Szybko koleją ze Zduńskiej Woli, Łasku i Pabianic do Łodzi

26.08.2021

w regionie i obrębie Łódzkiego Węzła Kolejowego przyniosła przebudowa i remont m.in. 5 wiaduktów i 12 mostów kolejowych, w tym mostu nad rzeką Ner. Płynność ruchu pasażerskiego i towarowego zapewniają [...] kolejowym. Pod nadzorem dyżurnych ruchu z 6 nowoczesnych nastawni zmodernizowaną trasą przejechało ponad 8 tys. pociągów. Większe bezpieczeństwo podróży koleją przyniosła modernizacja 34 przejazdów kolejowo [...] przejazdy kolejowo-drogowe m.in. z dodatkową sygnalizacją 80 km – wymienionych km torów i sieci trakcyjnej 12 – przebudowanych mostów kolejowych Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-koleja-ze-slupska-do-gdyni-6732

Lepsze podróże koleją ze Słupska do Gdyni

24.02.2022

regionu i połączeń dalekobieżnych. W 2022 r. Polskie Linie Kolejowe ogłosiły już przetargi o wartości 12 mld zł – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Wygodniejsze [...] szybkiej kolejowej trasy zwiększą poziom bezpieczeństwa i usprawnią komunikację drogową. Powstanie 8 przejść pod torami, m.in. w Potęgowie i Damnicy, które dzięki windom ułatwią dostęp na perony. Inwestycja [...] Słupsk planuje się rozpocząć w 2022 r., a zakończyć w 2025 r. Przetargi o szacunkowej wartości ok. 12 mld zł Dziś poza przetargiem na odcinek Lębork – Słupsk – szacowanym na ok. 1,6 mld zł, ogłoszono przetarg

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyly-tarcze-do-drazenia-tuneli-kolejowych-w-lodzi-5284

Ruszyły tarcze do drążenia tuneli kolejowych w Łodzi

30.12.2020

Uruchomienie tarcz – dużej o średnicy ponad 13 m i mniejszej o średnicy ponad 8 m, to gotowość maszyn do drążenia tuneli kolejowych pomiędzy stacją Łódź Fabryczna a Łodzią Kaliską i Łodzią Żabieniec. [...] j/Odolanowskiej rozpocznie budowę dwutorowego tunelu o długości prawie 3 km i średnicy zewnętrznej 12,7 m w kierunku dworca Łódź Fabryczna. Równocześnie mniejsza maszyna rozpocznie pracę z komory przy [...] przy ul. Stolarskiej/Odolanowskiej. TBM wydrąży tunel o długości ok. 900 metrów i średnicy zewnętrznej 8,5 m. Następnie zostanie obrócony i zacznie pracę w kierunku stacji Łódź Żabieniec. W tym etapie wydrąży

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...78910111213141516...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 111 do 120 z 343.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook