• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy nr linii kolejowej. Rezultatów: 5206, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-i-alstom-z-umowa-na-dostawy-urzadzen-do-systemow-sterowania-ruchem-kolejowym-8756

PLK SA i Alstom z umową na dostawy urządzeń do systemów sterowania ruchem kolejowym

21.09.2023

utrzymania infrastruktury na liniachkolejowych, w tym systemów sterowania ruchem kolejowym. Cieszy fakt, że w wypełnianiu swoich obowiązków zarządca narodowej sieci liniikolejowych może liczyć na wsparcie [...] prewencyjnym i korekcyjnym utrzymaniem systemu sterowania ruchem kolejowym – powiedział Ireneusz Merchel, Prezes Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Alstom realizuje dla PLK SA również inne projekty z zakresu [...] serwis urządzeń komputerowych zabudowanych na całej sieci kolejowej. Firma odpowiada także za serwis urządzeń przytorowych dla Zakładów LiniiKolejowych na terenie całego kraju. Wartość podpisanej umowy to

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-tunel-pod-torami-w-niewodnicy-koscielnej-zwieksza-bezpieczenstwo-ruchu-kolejowego-i-drogowego-8999

Rail Baltica: tunel pod torami w Niewodnicy Kościelnej zwiększa bezpieczeństwo ruchu kolejowego i drogowego

14.11.2023

ulic Kościelnej i Dąbrowskiego. – Dzięki inwestycjom PKP Polskich LiniiKolejowych S.A zwiększa się również bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym. Tunel w Niewodnicy Kościelnej jest ważny dla mieszkańców [...] zmieniają także otoczenie międzynarodowej linii dzięki budowie nowych obiektów i dróg dojazdowych – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Nowy tunel to element większego [...] Niewodnicy Kościelnej w gminie Turośń Kościelna bezpiecznie i wygodnie można przejechać pod torami liniikolejowej Warszawa – Białystok. Mieszkańcy korzystają z nowego tunelu – jest jezdnia po jednym pasie ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-ul-rydla-nowy-wiadukt-kolejowy-na-e-30-4237

Kraków ul. Rydla nowy wiadukt kolejowy na E 30

27.05.2019

Główny – Katowice, na linii do lotniska. Od strony drogowej obiekt ma ponad 200 m długości, w tym 40 m pod 6 torami. Wysokość między jezdnią a płytą wiaduktu wynosi 4,6 m. Na liniikolejowej wiadukt zajmuje [...] odnowionych wiaduktów drogowych w Jaworznie i Rząsce, a także wiaduktów kolejowych w Krakowie i Zabierzowie. W sumie na liniikolejowej E30, pomiędzy Małopolską a Śląskiem, PLK budują 10 nowych i modernizuje [...] pojechały ul. Rydla pod torami linii Kraków – Katowice. Bezkolizyjny przejazd w miejscu poziomego skrzyżowania drogi z torami, to większy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i wygoda dla kierowców, którzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-w-sokolce-zastapi-przejazdy-kolejowo-drogowe-4162

Nowy wiadukt w Sokółce zastąpi przejazdy kolejowo-drogowe

29.03.2019

chodnik wzdłuż liniikolejowej. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. sfinansują budowę kwotą niemal 11 mln zł w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach liniikolejowych z drogami – etap [...] Ireneusz Merchel, Prezes PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Bezpieczne skrzyżowania powstają również w ramach Krajowego Programu Kolejowego na modernizowanych liniach m.in.: Poznań - Warszawa, Warszawa - [...] Sokółce wpisuje się w realizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. projekt poprawy bezpieczeństwa. Celem jest zastępowanie przejazdów kolejowo-drogowych skrzyżowaniami bezkolizyjnymi. PLK realizują ten

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/korekta-kolejowego-rozkladu-jazdy-od-1-marca-2011-r-1186

Korekta kolejowego rozkładu jazdy od 1 marca 2011 r.

14.02.2011

czynnym torze. Alternatywą byłoby prowadzenie prac z całkowitym zamknięciem linii dla ruchu pociągów. W przypadku tych linii taki wariant nie mógł być brany pod uwagę. Wszystkie rozwiązania, jakie zostały [...] pasażerskimi i przez nich zaakceptowane. Czasy przejazdów na poszczególnych liniach będą przedstawiały się następująco: • na linii Warszawa – Gdynia – Warszawa: o na trasie Warszawa Centralna – Gdańsk Gł [...] Wprowadzenie nowego rozkładu jazdy jest konieczne, ponieważ prace prowadzone na wymienionych powyżej liniach spowodują konieczność wyłączenia z ruchu na znacznych odcinkach jednego z torów. Jazda pociągów będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-system-sterowania-ruchem-kolejowym-na-trasie-legnica-wegliniec-bielawa-dolna-w-2014-roku-1543

Nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym na trasie Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna w 2014 roku.

02.01.2012

Ruchem Kolejowym w Polsce planowane jest wdrożenie systemu ETCS na 5 tysiącach kilometrów liniikolejowych a druga część systemu ERTMS – GSM-R ma być wdrożona na 15 tysiącach kilometrów linii kolejowych [...] cja LiniiKolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna” POIiŚ 7.1-15.1 realizuje spółka PKP Polskie Linie Kolejowe S.A [...] Projekt stanowi II etap modernizacji liniikolejowej E 30 na odcinku od stacji Legnica do stacji Bielawa Dolna. Ze względu na pionierski, w skali kraju, rodzaj inwestycji, projekt ma charakter pilotażowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/optymalizacja-sieci-kolejowej-w-polsce-1854

Optymalizacja sieci kolejowej w Polsce

15.02.2013

PKP Polskie Linie Kolejowe zarządzają siecią ponad 21 600 km liniikolejowych, których wykorzystanie jest bardzo zróżnicowane. Odcinki od lat nieczynne to blisko 2 200 km linii. Analizie poddano 458 odcinków [...] odcinków liniikolejowych o łącznej długości prawie 7 300 km. Rozbudowana metodologia badań obejmowała historyczne, obecne, jaki i przewidywane w najbliższych latach przychody pozyskiwane od przewoźników [...] oraz szereg innych. Badania doprowadziły do zidentyfikowania około 300 nierentownych odcinków liniikolejowych liczących prawie 4 tys. km długości, z których ponad 30, mimo braku rentowności, uznawanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/unowoczesnimy-sterowanie-ruchem-kolejowym-w-krakowie-9946

Unowocześnimy sterowanie ruchem kolejowym w Krakowie

29.07.2024

pociągów i zwiększy niezawodność na istotnym odcinku liniikolejowej z Krakowa Głównego do Kielc, Warszawy i Trójmiasta. Zadanie PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. „Przebudowa posterunku odgałęźnego Kraków [...] zdecydowanie parametry sieci kolejowej, zmniejszą ryzyko awarii i zwiększą bezpieczeństwo na kluczowych odcinkach, ważnych dla przewozów pasażerskich i towarowych liniikolejowych. [...] Odporności projekt „Digitalizacja infrastruktury kolejowej poprzez zabudowę nowoczesnych urządzeń i systemów - Etap I” pozytywnie wpłynie na transport kolejowy w całym kraju. Realizowane przez PLK SA inwestycje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-plan-adaptacji-infrastruktury-kolejowej-do-zmian-klimatu-10113

Nowy plan adaptacji infrastruktury kolejowej do zmian klimatu

02.10.2024

się poziomu morza, mają znaczący wpływ na funkcjonowanie infrastruktury kolejowej. W latach 2013-2023 na sieci liniikolejowych zarządzanych przez PLK SA odnotowano średnio rocznie ponad 4,9 tys. incydentów [...] pozytywnych działań Polskich LiniiKolejowych na klimat przeważa nad skutkami bezpośrednich emisji wytwarzanych przez Spółkę. Przyjmując „Plan adaptacji infrastruktury kolejowej do zmian klimatu”, dążymy [...] utrzymania infrastruktury kolejowej. Realizacja planu wymaga zaangażowania wielu jednostek i komórek organizacyjnych, jak i spółek zależnych z Grupy Kapitałowej PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Zrównoważony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-a-euro-2012-1521

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. a EURO 2012

02.12.2011

Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Projekty te obejmują ponad 1000 km liniikolejowych. Nasza spółka nie tylko prowadzi modernizacje liniikolejowych. Jako zarządca infrastruktury przygotowuje dla przewoźników rozkład [...] Polska posiada rozbudowaną sieć liniikolejowych, zapewniającą dogodny dojazd w najdalsze zakątki kraju. Kolej łączy też miasta gospodarzy EURO 2012. Inwestycje kolejowe wpisujące się proces przygotowań [...] stwo ruchu pociągów oraz zabezpieczenie techniczne sieci kolejowej. Na Euro 2012 opracowane zostały specjalne procedury, aby transport kolejowy działał sprawnie i bezpiecznie. Wyznaczone zostały trasy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...114115116117118119120121122123...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1181 do 1190 z 5206.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook