• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-przetargowe-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-dla-zadania-inwestycyjnego-pn-rewitalizacja-linii-kolejowej-nr-131-chorzow-batory-tczew-odcinek-bydgoszcz-glowna-tczew-1568

Postępowanie przetargowe na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna – Tczew”

02.02.2012

kompleksowej wymiany nawierzchni torowej w torze nr 2 na: a) szlaku Laskowice Pomorskie – Warlubie ponad 14,5 km, b) stacji Warlubie ponad 1,6 km, 2) wymiany 2 rozjazdów nr 19 i 20 ze wstawkami między rozjazdami [...] zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla części obejmującej zakres robót na terenie IZ GDYNIA; 2) zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla części obejmującej zakres robót na terenie IZ BYDGOSZCZ; [...] zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla części obejmującej zabudowę urządzeń SSP na przejeździe w km 416,239. Niniejsza część zamówienia dotyczy zaprojektowania i wykonania robót budowlanych dla zadania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/osmiu-oferentow-na-dwa-zadania-w-wojewodztwach-pomorskim-i-kujawsko-pomorskim-226

Ośmiu oferentów na dwa zadania w województwach pomorskim i kujawsko-pomorskim.

06.07.2010

wraz z wzmocnieniem podtorza o łącznej długości 3,890 km torów, w następujących lokalizacjach: • 1,2km toru na odcinku Smętowo – Morzeszczyn, • 2,7 km torów na odcinku Morzeszczyn – Pelplin. Rewitalizacja [...] Kujawski, w zakresie: • modernizacji nawierzchni torowej na łącznej długości 5,5 km torów. • renowacji ław torowiska na długości 5,5 km torów, • modernizacji nawierzchni przejazdu kolejowego w okolicach miejscowości [...] pierwszorzędną, czynną na długości 247 km. Aktualnie na odcinku Toruń – Bydgoszcz na przeważającej długości obowiązuje prędkość rozkładowa w przedziale 40÷90 km/h. Na odcinku między Kutnem i Piłą jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-modernizacja-kolejowej-estakady-minela-polmetek-3540

Gorzów Wielkopolski. Modernizacja kolejowej estakady minęła półmetek

17.11.2017

Bresch, członek zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Na estakadzie zostało zdemontowane około 2km toru. Skuto też płytę betonową nad 30 niszami oraz w obrębie peronów gorzowskiego dworca. Trwają prace [...] stanie, wrócą na stałe miejsca. Stacja Gorzów – peron 2 z windą Dla podróżnych stacji Gorzów Wielkopolski szykuje się gruntownie zmodernizowany peron nr 2 – od lat nieużywany. Na czas prac zdemontowano na [...] kolejowy. Gorzowska estakada kolejowa należy do najdłuższych tego typu obiektów w kraju, liczy przeszło 2km długości. Powstała w latach 1905-1914. Wpisana jest do rejestru zabytków. Jej przebudowa prowadzona

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-rozbudowe-obszaru-lokalnego-centrum-sterowania-ruchem-kolejowym-772

Przetarg na rozbudowę obszaru Lokalnego Centrum Sterowania ruchem kolejowym

30.04.2010

następujących szlakach; Pruszcz Gdański – Gdańsk Południowy (7 km), Gdańsk Główny – Gdańsk Wrzeszcz (2,5 km), Gdańsk Wrzeszcz – Gdańsk Oliwa (2,3 km) oraz modernizacja torów wraz z modernizacją podtorza, odwodnienia [...] Zakończenie zadania planowane jest na rok 2012. Zadanie jest realizowane w ramach projektu nr 7.1-1.2 „Modernizacja linii kolejowej E 65/ C-E 65 na odcinku Warszawa – Gdynia – obszar LCS Gdańsk, LCS Gdynia”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-na-cmk-dla-szybszych-podrozy-koleja-9473

Prace na CMK dla szybszych podróży koleją

11.03.2024

wymienione 10 rozjazdów, a także ok. 2km torów i ok. 10 km sieci trakcyjnej. Prace za 96 mln zł zwiększą komfort obsługi podróżnych. Na przebudowanym peronie nr 2 powstaną m.in. poczekalnie z ławkami [...] SA przygotowują CMK do szybkich i bezpiecznych podróży z prędkością do 250 km/h. Obecnie realizowanych jest 5 umów na roboty i 2 umowy na dokumentację. Nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym Kluczowym [...] wymagany poziom bezpieczeństwa szybkich pociągów jadących z prędkością do 250 km/h. Do czasu uruchomienia systemu ETCS poziomu 2 wyłączony zostanie system ETCS poziomu 1. Spowoduje to zmiany w ruchu pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-kolejowy-w-gorzowie-wielkopolskim-3284

Nowy przystanek kolejowy w Gorzowie Wielkopolskim

31.01.2017

(około 2km), np. w podróży z Krzyża do Kostrzyna, będzie zapewniona zastępcza komunikacja autobusowa. Informacje dodatkowe Gorzowska estakada kolejowa wpisana jest do rejestru zabytków. Ma ponad 2km długości [...] 5 wiaduktów stalowych i przejście pod torami. Kompleksowo wyremontowany zostanie również peron nr 2. Poza odnowioną wiatą, będą nowe ławki, oświetlenie i system informacji pasażerskiej. Dostęp do peronu [...] wzmocniona po to, by w przyszłości można było ułożyć drugi tor. Modernizacja gorzowskiej estakady potrwa 2 lata. Zakończenie prac przewidziano w 2018 roku. Wartość umowy wynosi ponad 111 mln zł (brutto). Podróże

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-rozbudowa-obszaru-lokalnego-centrum-sterowania-ruchem-kolejowym-w-gdyni-773

Rusza rozbudowa obszaru Lokalnego Centrum Sterowania ruchem kolejowym w Gdyni

30.04.2010

następujących szlakach: Gdańsk Oliwa – Sopot (1,4 km), Sopot – Gdynia Orłowo (2,7 km), Gdynia Orłowo – Gdynia Główna (3,7 km), Gdynia Główna – Gdynia Chylonia (2,4km) oraz modernizacja infrastruktury przytorowej [...] Zakończenie zadania planowane jest na rok 2012. Zadanie jest realizowane w ramach projektu nr 7.1-1.2 „Modernizacja linii kolejowej E 65/ C-E 65 na odcinku Warszawa – Gdynia – obszar LCS Gdańsk, LCS Gdynia”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-lublina-na-lotnisko-w-swidniku-1577

Koleją z Lublina na lotnisko w Świdniku

10.02.2012

Tor kolejowy o długości 2,2km połączy stację Świdnik z terminalem Portu Lotniczego. Podróż koleją na lotnisko będzie krótsza od przejazdu autem o około 15 minut. Szacunkowa wartość zamówienia na budowę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swietokrzyskie-koleja-szybciej-dzieki-budowie-lacznicy-czarnca-wloszczowa-pln-3576

Świętokrzyskie – koleją szybciej dzięki budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Płn.

29.12.2017

ok. 3,2km zelektryfikowaną linią jednotorową. Zostanie ona przystosowana do ruchu dwukierunkowego. Po zakończeniu prac pociągi pasażerskie będą mogły poruszać się z prędkością maksymalną 100 km/h, a towarowe [...] Kielcami do ok. 2 h i 10 min, na co będzie miał wpływ także przejazd pociągów z wyższą prędkością przez CMK. Obecnie podróż z Kielc do Warszawy najszybszym pociągiem linią nr 8 trwa ok. 2 h 47 min. Nowo [...] Włoszczowa Północ stworzy nowe możliwości dla kolei w woj. świętokrzyskim. Linia o długości ponad 3 km połączy linię nr 61 (Kielce – Fosowskie) z Czarncy z Centralną Magistralą Kolejową. Tym samym utworzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siec-kolejowa-na-lubelszczyznie-bez-zmian-1922

Sieć kolejowa na Lubelszczyźnie bez zmian

25.04.2013

odcinki Łuków - Bezwola (33 km) Zwierzyniec Towarowy - Hrebenne (61 km), Zamość - Hrubieszów (53km), Chełm - Włodawa (45km) oraz Hrubieszów Miasto - Hrubieszów Towarowy (3 km). „ Jeszcze przed ogłoszeniem [...] odcinków liczących blisko 200 km linii kolejowych. Obecnie od połowy grudnia planuje się zawieszenie ruchu jedynie na fragmencie linii Adampol - Tatary liczącym ok. 2km. W eksploatacji nadal pozostaną [...] zaproponowano czasowe wyłączenie z eksploatacji 90 odcinków linii kolejowych o łącznej długości 2 tys. km na terenie całego kraju. Optymalizacja sieci ma przynieść oszczędności rzędu kilkudziesięciu milionów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...110111112113114115116117118119Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1171 do 1180 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook