Wyniki wyszukiwania
trakcyjną a także przebudują 22 obiekty (mosty i przepusty). Nowe parametry techniczne pozwolą zwiększyć prędkość pociągów dwukrotnie, miejscami nawet z 40 do 120 km/h. Wykonanie prac na 6 przejazdach kolejowo
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym na odcinku Janowice Wielkie – Wojanów. Prace pozwolą na przejazd pociągów z prędkością do 120 km/h. Dotychczas zrealizowane prace i nowoczesne pociągi kursujące na trasie Wrocław – Jelenia
PRZECZYTAJzakończyły rewitalizację odcinka Orzesze Jaśkowice – Łaziska Średnie . Efektem prac jest podniesienie prędkości do 100 km/h oraz wyższy poziom bezpieczeństwa na linii. Dotychczas PLK przeznaczyły 40 milionów
PRZECZYTAJpodróży pomiędzy Poznaniem a Czempiniem i na trasie do Wrocławia. Możliwy będzie przejazd pociągów z prędkością nawet 160 km/h. Obecnie między Luboniem a Puszczykówkiem wymieniany jest tor, montowane są nowe
PRZECZYTAJpociągnie za sobą zmiany. Na trasę wyjadą pociągi elektryczne zamiast spalinowych. Będą kursować z prędkością 80 km/h dzięki czemu przejazd z centrum miasta do Balic zajmie około 20 minut. Powstanie również
PRZECZYTAJjest na stacji Gniewkowo. W drugiej połowie roku po odnowionych torach pociągi pasażerskie rozwiną prędkość do 120 km/h, zaś towarowe do 100 km/h. Dzięki inwestycji czas podróży koleją z Inowrocławia do Jabłonowa
PRZECZYTAJKrótsza podróż z Kluczborka do Ostrzeszowa
16.03.2015
sierpnia br. Rewitalizacja to odtworzenie pierwotnych parametrów linii, np. związanych z dopuszczalną prędkością, które zostały utracone podczas długoletniej eksploatacji. Jest mniej skomplikowana i czasochłonna
PRZECZYTAJperon i urządzenia dynamicznej informacji podróżnych. Efektem prac jest też likwidacja ograniczeń prędkości pociągów. Poza torami zrewitalizowane zostały wiadukt oraz dwa mosty i przejazdy kolejowe. W sierpniu
PRZECZYTAJWągrowiec o dł. 52 km. Podróż między tymi stacjami skróciła się o pół godziny, a pociągi mogą rozwijać prędkość do 120 km/h. Całkowita wartość projektu wyniosła 26 732 785,00 zł. Kwota dofinansowania ze środków
PRZECZYTAJPrzyspiesza modernizacja Rail Baltica
24.10.2014
jesienią 2016 r. Po zakończeniu modernizacji pociągi pasażerskie będą mogły poruszać się tą trasą z prędkością 160 km/godz. Wyraźnie poprawi się też komfort pasażerów, którzy zyskają wygodne i funkcjonalne
PRZECZYTAJ