Wyniki wyszukiwania
komandytowa) Oddział w Polsce Wrocław • TCHAS POLSKA Sp. z o.o. Warszawa oferta na kwotę 558 494 528,04 PLN 2. Konsorcjum firm: • Skanska a.s. Praha4, Chodov, Libalova 1/2348 PSC 149 00 Republika Czeska (Lider) [...] najkorzystniejszej oferty. Postępowanie dotyczy realizacji robót budowlanych na odcinku o długości 22,3 km, w zakresie : układu torowego i odwodnienia torów, obiektów inżynieryjnych, obiektów kubaturowych,
PRZECZYTAJruch pociągów między Łobzem a Runowem Pomorskim. Zgodnie z podpisaną 2 lipca 2009r. umową firma Schweerbau GmbH, na długości 12,8 km wykonała kompleksową wymianę nawierzchni, wzmocniła skarpy, odnowiła [...] modernizacji, której koszt wyniósł 22,5 mln PLN uzyskano zwiększoną rozkładową prędkość pociągów do 120 km/h. Skrócony czas przejazdu zostanie uwzględniony w rozkładzie jazdy pociągów obowiązującym od 13 grudnia
PRZECZYTAJobejmuje m.in.: budowę dwutorowej łącznicy na długości ok. 1,990 km, kompleksową modernizację nawierzchni kolejowej toru nr 1 linii nr 8 w km 10.512 – 11.809, budowę podstacji trakcyjnej i nastawni dysponującej [...] Wykonawcą jest Konsorcjum firm: 1. Bilfinger Berger Budownictwo Spółka Akcyjna – lider oraz partnerzy: 2. Zakłady Usług Energetycznych i Komunikacyjnych Grupa ZUE Spółka Akcyjna, 3. Przedsiębiorstwo Budowy
PRZECZYTAJrobotach odwadniających) 0,500 km; 9. Budowa drogi technologicznej (dojazdowej) ok. 276 m2; 10. Przebudowa kabla srk wraz z wydłużeniem na odcinku robót od km 67,186 do km 67,398; Wykonawca: Konsorcjum [...] perforowaną w km 67,190 – 67,316 (dł. ok. 126 m); 4. Zabezpieczenie skarpy przekopu biowłókniną w km 67,080-67,190; 5. Zabudowa płytkich korytek na podbudowie z chudego betonu na odcinkach: km 67,186 – 67 [...] korony torowiska w km 67,186 – 67,530 (dł. ok. 344 m) 7. Wyprofilowanie skarp rowów i likwidacja rowu w km 67,398 – 67,500 (dł. ok. 102 m). Pogłębienie rowu pod zabudowę korytek w km 67,500 – 67,530 (dł
PRZECZYTAJkursów. 100 km nowych torów PLK na trasie Warszawa – Skierniewice przebudowały dotychczas około 100 km torów. Modernizacja objęła również wymianę 88 rozjazdów i rozwieszenie ponad 120 km sieci trakcyjnej [...] sterowania ruchem kolejowym na tym odcinku, tak by w maju można było rozpocząć modernizację toru nr 2. Cały odcinek będzie gotowy jesienią. Nowe przejścia podziemne, mosty i wiadukty W przebudowie jest
PRZECZYTAJmln zł). 2,5 miliarda zł – to kwota przewidywana przez PLK na Dolnym Śląsku, tylko w zakresie projektów podstawowych w perspektywie UE 2014 - 2020. Obejmuje to poprawę linii o dł. ponad 400 km. - PLK w [...] 2013 roku wydatki PLK na inwestycje wyniosły 5,3 mld zł a w 2014 r. ponad 7 mld zł na inwestycje i 2 mld zł na utrzymanie i remonty. Efektem prac jest ponad 1300 kilometrów zmodernizowanych torów, około [...] odcinku Wrocław – Jelenia Góra Na obszarze województwa dolnośląskiego znajduje się w eksploatacji 1 763 km linii kolejowych, co stanowi około 10% linii będących w zarządzie PKP PLK S.A. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJdrogi. Na odnowionej, pozbawionej ograniczeń prędkości linii, składy pasażerskie przyśpieszą do 120 km/h. Podróżni wygodniej wsiądą także do pociągów na stacji Wojanów. Budowany jest tu nowy 200.m peron [...] wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Pociąg, który jeździł ponad 3,5 h pokonuje teraz tę trasę w ciągu 2 godz. 10 min. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rzecznik prasowy
PRZECZYTAJSzybciej na trasie Katowice - Gliwice
28.01.2015
Gliwicami na trasie do Katowic. Pociągi przyśpieszyły z 60 km/h do 100 km/h. W ramach rewitalizacji PKP Polskie Linie Kolejowe wymieniły ponad 14 km torów, sieć trakcyjną oraz urządzenia sterowania ruchem [...] stacji Gliwice. Zakres rewitalizacji na odcinku Zabrze – Ruda Śląska Chebzie w liczbach: - 14 km torów, - 2 perony, - 1 przejazd kolejowo-drogowy, - 17 obiektów inżynieryjnych, - 6 rozjazdów, - 24 urządzenia
PRZECZYTAJRewitalizacja obejmuje wymianę ponad 31 km torów, 28 rozjazdów, naprawę 25 przejazdów kolejowo-drogowych. W zakresie prac jest również wymiana i remont 24 obiektów inżynieryjnych: wiaduktów mostów, przepustów [...] Opola do Wrocławia będzie się odbywał po zmodernizowanej już trasie E 30. Zobacz film 1 Zobacz film 2 Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail:
PRZECZYTAJe prędkości wyższej niż 160km/h. Prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prace na Centralnej Magistrali Kolejowej pozwolą pierwszym pociągom osiągnąć prędkość 200km/h. Osiągnięcie tej prędkości [...] Katowic, Krakowa i dalej do Wrocławia. Prace modernizacyjne prowadzone są na odcinku liczącym około 80 km w północnej części magistrali pomiędzy Korytowem, w okolicach Grodziska Mazowieckiego a Idzikowicami [...] celem robót na Centralnej Magistrali Kolejowej jest podniesienie maksymalnej prędkości pociągów do 200km/h. By osiągnąć ten cel PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą prace w kilku kluczowych branżach.
PRZECZYTAJ