• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3666, czas wyszukiwania 17 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-radzionkowa-do-tarnowskich-gor-2344

Nowym torem z Radzionkowa do Tarnowskich Gór

07.04.2014

odcinku Radzionków – Tarnowskie Góry będą kosztowały 40 mln 898 tys. zł brutto. Zakończenie prac w ramach tego projektu zaplanowano do końca listopada 2014 roku. Kontakt dla mediów: Jacek Karniewski Zespół

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsza-podroz-z-jeleniej-gory-do-szklarskiej-poreby-2677

Wygodniejsza podróż z Jeleniej Góry do Szklarskiej Poręby

27.11.2014

wędrówki lub zimowy odpoczynek na nartach. Prace rozpoczęły się w październiku br. i realizowane są w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 pn. „Mo [...] Poręba Górna – modernizacja peronów na stacjach kolejowych Jelenia Góra Zachodnia i Piechowice w ramach projektu Jeleniogórska Kolej Aglomeracyjna – etap I”. Zakończenie zaplanowano w maju 2015 r. Wartość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-polaczenia-kolejowe-do-zielonej-gory-1773

Szybsze połączenia kolejowe do Zielonej Góry

24.10.2012

W ramach prac remontowane są tory kolejowe na kilku odcinkach pomiędzy Zbąszynkiem, a Czerwieńskiem oraz budowane są urządzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej na wybranych przejazdach kolejowych [...] przejazd pociągów między Zieloną Górą i Zbąszynkiem bez konieczności zmiany kierunku ich jazdy. W ramach prac powstaje nowy tor wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz wybudowane zostaną, między innymi [...] wraz z budową łącznicy Pomorsko – Przylep omijającej stację Czerwieńsk, Etap I” prowadzony jest w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013 i finansuje go Unia Europejska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rudna-gwizdanow-szykuja-sie-podroze-do-legnicy-i-lubina-4246

Rudna Gwizdanów – szykują się podróże do Legnicy i Lubina

31.05.2019

bez wpływu na ruch pociągów. Modernizacja linii Legnica – Lubin - Rudna Gwizdanów , realizowana w ramach projektu „Prace na linii kolejowej nr 289 na odcinku Legnica – Rudna Gwizdanów” jest największą obecnie [...] wartości wynosi ponad 197 mln zł, w tym prawie 131 mln zł to dofinansowanie ze środków unijnych w ramach POIiŚ. Znaczenie inwestycji wynika z roli jaką pełni ta trasa kolejowa w systemie komunikacyjnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-srednicowy-w-lodzi-i-linia-legnica-rudna-gwizdanow-z-unijnym-wsparciem-3498

Tunel średnicowy w Łodzi i linia Legnica – Rudna Gwizdanów z unijnym wsparciem

03.10.2017

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały dziś z Centrum Unijnych Projektów Transportowych umowy o dofinansowanie dwóch inwestycji: projekt „POIiŚ 5.1-15 „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/olsztyn-gutkowo-nowe-tory-i-rozjazdy-usprawnia-podroze-koleja-8008

Olsztyn Gutkowo: nowe tory i rozjazdy usprawnią podróże koleją

17.02.2023

231 mln zł netto na odcinku Olsztyn Gutkowo – Dobre Miasto są dofinansowane ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Zakończenie prac planuje się [...] jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krok-milowy-w-przygotowaniach-do-wdrozenia-gsm-r-909

Krok milowy w przygotowaniach do wdrożenia GSM-R

10.09.2010

536 560,72 PLN brutto. Przedmiotem zamówienia na dostawę, wybudowanie i wdrożenie systemu GSM-R w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E30 Etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w [...] infrastruktury ERTMS/GSM-R dla potrzeb radiołączności kolejowej i systemu ERTMS/ETCS poziom 2. W ramach projektu powstanie centralna część systemu składająca się z dwóch jednostek: podstawowej w Warszawie [...] Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 321 47 Zadanie jest realizowane w ramach projektu pod nazwą "Modernizacja linii Kolejowej E 30, Etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przelom-w-pracach-nad-gsm-r-w-polsce-792

Przełom w pracach nad GSM-R w Polsce

29.06.2010

infrastruktury ERTMS/GSM-R dla potrzeb radiołączności kolejowej i systemu ERTMS/ETCS poziom 2. W ramach projektu powstanie centralna część systemu składająca się z dwóch jednostek: podstawowej w Warszawie [...] nych liniach kolejowych i włączaniem ich do jednostek centralnych, które zostaną zainstalowane w ramach niniejszego postępowania. Na potrzeby uruchomienia tego systemu PKP Polskie Linie Kolejowe zobowiązane [...] Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 321 47 Zadanie jest realizowane w ramach projektu pod nazwą "Modernizacja linii Kolejowej E 30, Etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-wybor-wykonawcy-na-zabudowe-systemu-gsm-r-1071

Ogłoszono wybór wykonawcy na zabudowę systemu GSM-R

08.12.2010

175 929,80 PLN brutto . Przedmiotem zamówienia na dostawę, wybudowanie i wdrożenie systemu GSM-R w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E30 Etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R [...] infrastruktury ERTMS/GSM-R dla potrzeb radiołączności kolejowej i systemu ERTMS/ETCS poziom 2. W ramach projektu powstanie centralna część systemu składająca się z dwóch jednostek: podstawowej w Warszawie [...] przedmiotu zadania określono na 1080 dni od momentu podpisania umowy. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pod nazwą "Modernizacja linii Kolejowej E 30, Etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-historyczny-wiadukt-nad-ul-grzegorzecka-zapewni-sprawniejsze-podroze-3582

Kraków. Historyczny wiadukt nad ul. Grzegórzecką zapewni sprawniejsze podróże

03.01.2018

Główny. Pociągi kursują jednym torem. Rozbudowa wiaduktu nad ul. Grzegórzecką realizowana jest w ramach projektu PLK „Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...105106107108109110111112113114...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1091 do 1100 z 3666.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook