Wyniki wyszukiwania
Kolej coraz lepsza na Opolszczyźnie
02.01.2025
ponad 110 mln zł. Z kolei prace na opolskim odcinku linii kolejowej Kluczbork – Poznań , których celem jest wymiana sieci trakcyjnej, poprawią jakość przejazdów do województwa wielkopolskiego. Inwestycja
PRZECZYTAJPasażerowie w Wielkopolsce sukcesywnie korzystają z efektów realizowanych inwestycji – skuteczne korzystamy ze środków budżetowych i unijnych, by zwiększać komfort podróży na peronach w większych oraz
PRZECZYTAJProgram Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej – Kolej+ do 2029 roku Celem Programu jest uzupełnienie sieci kolejowej o połączenia kolejowe miejscowości o populacji powyżej 10 tys
PRZECZYTAJogłoszono przetarg na budowę przystanku Łódź Zarzew. Rządowy Program dla lepszej komunikacji kolejowej Celem „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeci [...] zadania inwestycyjne umożliwią podróżnym dostęp do kolei wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. Na ten cel przeznaczono 1 mld zł. Środki pozwolą m.in. na wybudowanie lub zmodernizowanie przystanków kolejowych
PRZECZYTAJpodpisano już umowy na przygotowanie dokumentacji projektowych oraz realizację prac budowlanych. Celem programu jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, promowanie ekologicznych środków transportu
PRZECZYTAJsprzyjają tworzeniu lepszych możliwości dla kolei regionalnej i międzyregionalnej. Realizujemy także ważny cel Krajowego Programu Kolejowego, którym jest poprawa przewozów towarowych – mówi Ireneusz Merchel, prezes
PRZECZYTAJsprzyjają tworzeniu lepszych możliwości dla kolei aglomeracyjnej i regionalnej. Realizujemy także ważny cel Krajowego Programu Kolejowego, którym jest poprawa przewozów towarowych – mówi Ireneusz Merchel, prezes
PRZECZYTAJSztandarowym projektem zarządcy narodowej sieci infrastruktury kolejowej w województwie kujawsko-pomorskim była rewitalizacja trasy między Toruniem a Bydgoszczą. Na całej długości zrewitalizowanej tra
PRZECZYTAJGłównym celem prac remontowych, rewitalizacyjnych i modernizacyjnych są: poprawa stanu torów i peronów z uwzględnieniem pełnej dostępności dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się, a także wyższe
PRZECZYTAJh, jak i dla pociągów obsługiwanych autobusami szynowymi są jednakowe i wynoszą od 60 ÷ 80 km/h. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h, (a na odcinku Puck – Władysławowo
PRZECZYTAJ